Ευχαριστω Κωστα, να με προσλαβεις για part-timer
Οι πορτες και το dash ειναι ευκολα, το τουνελ δεν παλευεται. Επρεπε να λυσω ολο το πλαστικο αναμεσα στα καθισματα, να βγαλω το λεβιε, το τουνελ, να βγαλω ισα με 20(!!) torx βιδες, και να το ντυσω. Εμπαξα τριγωνικο(σαν illuminati με κοιτανε) καψιμο στο χερι απο το θερμοπιστολο (το ακουμπησα καταλαθος ο μακακας) και στο αλλο χερι ενα ελαφρυ κοψιμο απο το "βγαλε" του τουνελ. Μαχη κανονικη..
1. Θαυμα ειναι οτι βλεπεις 1 γοπα.. ενταξει στο Ζ οι σταχτες φευγουν οταν ειναι ανοιχτο (σκουπα μετα) αλλα στο compact το τασακι αν δεν γεμιζε.. δεν αδειαζε
2. Τοσο χαλια?? Φτου και μυριζει ωραια (καλυπτει τη μποχα του τσιγαρου με top up). Οκ θα το ξεμπαξω, θα γλυτωσω και μερικα γραμμαρια
κ.Γιωργο ευχαριστω
Και μιας και "πατησαν" λιγο τα φρενα, τωρα που μπηκα να γραψω κανα σχολιο. Σε δρομο γυαλι δεν μπορω να πω οτι τρελενομαι, δουλευει υπερωρια το ABS και ακομα παω συγκρατημενα μην αγκαλιασω τον μπροστινο.
Σε "καλο" δρομο ειναι ποοοοοοολυ καλο το φρεναρισμα, και στην ασφαλτο της Α.Ο με πολλα και τσαρουχωμα, νιωθω οτι θα πεταχτουν τα ματια μου εξω
Για τους αποστατες, δεν ξερω αν ειναι καλο το οτι ειναι 15mm, αλλα δεν παρατηρησα τρεμουλο ή ο,τι αλλο. Ηρθαν και τα λαστιχα προσωπο με το χειλος επιτελους γιατι παρα-ηταν μεσα. Νομιζω πως παταω καλυτερα, και στριβω καλυτερα.
Με τα oem φρενα στα 4-5 δυνατα φρεναρισματα, δεν ειχα φρενο. Σε αυτα πατησα καμια 10αρια και δεν καταλαβαν τιποτα, βαρεθηκα να συνεχισω το πατα-ασε-πατα-ασε σιγουρα ομως αντεχουν για πολλα παραπανω.
Ωραιο μπαξιμο, πολυ το χαιρομαι οσο γραφω χιλιομετρα και πατανε (δεν εκανα πολλα σημερα), τεραστια ταλαιπωρια μεχρι να μπουν(συνεχεια στο περιμενε με ειχαν γιατι δεν ταιριαζε, δεν εμπαινε, σε παιρνω σε 10'..αλλα δεν σε παιρνω ποτε, κ.ο.κ), και συνολικα διπλασιο κοστος απο το αρχικο μεχρι τη τοποθετηση.
Αγκυρες... οποιος θελει εξαγωγη σφραγισματος να στειλει pm.![]()