Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: 116 τουρμπο στη Λαρισα!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπράβο στον Άρη που έβαλε το θέμα επί τάπητος! Το βλέπω όμως δύσκολο έως αδύνατο το εν λόγω project.

    Δεν είναι μόνο η συμπίεση (12.0:1) που φέρνει πονοκέφαλο.

    Με τα μπεκ τί κάνεις? Δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές για κινητήρες άμεσου ψεκασμού εκεί έξω, ενώ το να πάρεις από άλλο μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού δε σου εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία (διαφορετική ομπρέλλα κλπ).

    Έπειτα, έχεις κι άλλα θέματα να αντιμετωπίσεις στο συγκεκριμένο μοτέρ όπως η αντλία υψηλής πίεσης, η αντλία καυσίμου στο ρεζερβουάρ, η λίπανση της τουρμπίνας, το intercooler και ένα σωρό χωροταξικά θέματα με την πολλαπλή εξαγωγής, την ίδια την τουρμπίνα, τις σωληνώσεις της σκάστρας, τις υποπιέσεις, το downpipe κλπ.

    Η πολλαπλή θα είναι μαντεμένια ή συγκολλητή από κάποιον τσιγκοπάφλα? Ακόμη κι αν είναι καλής ποιότητος και δε ραγίζει κάθε τρεις και λίγο, τα εντόσθια του κινητήρα τι λένε? Οι μπιέλες σηκώνουν παραπάνω φορτία? Τα πιστόνια αντέχουν στα μεγαλύτερα θερμικά φορτία? Ποιός θα το εγγυηθεί αυτό?

    Και φυσικά μένει ο προγραμματισμός και τα ηλεκτρικά. Σε ένα turbo αυτοκίνητο ο εγκέφαλος διαβάζει ένα σωρό παραμέτρους (MAF, MAP, θερμοκρασία εισαγωγής, κλπ) και έχει ένα μάτσο χάρτες για δικλείδες ασφαλείας. Εδώ τι γίνεται?

    Η γνώμη μου είναι πως αν ένας κινητήρας δεν έχει σχεδιαστεί εξ' αρχής για υπερσυμπίεση τότε καλύτερα να τον αφήσεις ως έχει και να κοιτάξεις άλλες λύσεις (μεταμόσχευση μεγαλύτερου μοτέρ). Ίσως τα πράγματα να είναι καλύτερα με τους κομπρέσσορες οι οποίοι δεν έχουν ξεσπάσματα και δεν ταλαιπωρούν τις μπιέλες.

    Σε κάθε περίπτωση, είναι ριψοκίνδυνο να επενδύσεις σε ενα project χωρίς R&D, με αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα και με πολλά προβλήματα εύρεσης ανταλλακτικών, συντήρησης κλπ. Καλύτερα ένα τροπέτο. Εγώ μάλιστα δεν είμαι πλεονέκτης, βολεύομαι και με τον 3.0 με τα 272! Το όνειρο βέβαια παραμένει ο Ν54. Αν τα κυβικά είναι πρόβλημα ας δούμε και τους επερχόμενους 2.0T. Ωραίες, εργοστασιακές λύσεις!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 29-06-10 στις 10:41

  2. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (30-06-10), PANOS-E60 (29-06-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιά ποιό λόγο τον 1,6 turbo άμεσου ψεκασμού που έχει η BMW το δίνει στην Peugeot και τον στερεί από τους δικούς της πελάτες.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    aristent (30-06-10), joseph (29-06-10), Panos 316T (29-06-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιά ποιό λόγο τον 1,6 turbo άμεσου ψεκασμού που έχει η BMW το δίνει στην Peugeot και τον στερεί από τους δικούς της πελάτες.
    Λογικα θα το βαλει στον νεο ασσο....οπως και το 2λιτρο τουρμπο θα μπει στην νεα χ3 απο φετος.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιά ποιό λόγο τον 1,6 turbo άμεσου ψεκασμού που έχει η BMW το δίνει στην Peugeot και τον στερεί από τους δικούς της πελάτες.
    γιατί δεν είναι 100% ΒΜW ...μπαίνει στα mini ....

  7. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    aristent (30-06-10)

  8. #5
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατί δεν είναι 100% ΒΜW ...μπαίνει στα mini ....
    Δεν συμφωνώ με τη BMW βρε Νίκο ... δηλαδή αν τον έβαζε στον άσσο και στην 3άρα θα της έπεφτε η μύτη ... ?

  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν συμφωνώ με τη BMW βρε Νίκο ... δηλαδή αν τον έβαζε στον άσσο και στην 3άρα θα της έπεφτε η μύτη ... ?
    είναι σχεδιασμένος για μπρος κίνηση ...θα έπρεπε να αλλάξουν πάρα πολλά (και στη φιλοσοφία) ....που όπως φαίνεται, θα γίνει τελικά...

  10. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιά ποιό λόγο τον 1,6 turbo άμεσου ψεκασμού που έχει η BMW το δίνει στην Peugeot και τον στερεί από τους δικούς της πελάτες.
    το συγκεκριμενο μοτερ,,,εχει διαταξη κυλινδρων καθετα και οχι παραλληλα με το αμαξωμα, που απαιτητε για τα πισωκινητα..!οποτε πολυ απλα δεν μπαινει..

  11. The Following 2 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    Nino (29-06-10), Panos 316T (30-06-10)

  12. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλά και συγνώμη θα προσπαθήσουν να μειώσουν τα πειράκια με το να ρίξουν την συμπίεση;;

    Αρκετά πρόχειρο ακούγεται, γιατί ΑΠΛΑ δεν λύνει το πρόβλημα της ΠΡΟ ανάφλεξης αλλά το συγκαλύπτει.

    Ελπίζω να τα πάνε καλά γιατί από ότι φαίνεται ΑΝ πετύχουν θα κονομήσουν.

  13. #9
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αμαξι ειναι υπο δοκιμη δεν βγηκαν συμπερασματα αλλα δεν χαλασε ακομα!

    Πραγματικα δυσκολο εργο, αλλα ο ενθουσιασμος που ειδα στα ματια τους ηταν μεγαλος!!!και η αρχη της επιτυχιας ειναι η θεληση!!!εαν παλι δεν κατσει δεν εκατσε...

    Δεν απορριπτω τιποτε, αλλα και μονο η προσπαθεια ειναι αξια.
    Περιεργο για επισημο αντιπροσωπο να κανει τετοια πειραματα ,οπως αναφερατε ουτε ξενη βιδα δεν βαζουν στο μαγαζι,αλλα εμενα δε με νοιαζει αυτο,ισως να ειναι αλλιως τα σχεδια τους οπως να κατοχυρωσουν κατι και να το πουλανε επισημα μετα ακομη και στην ιδια την BMW!!!!δενκακο,δενκακο...

  14. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το συγκεκριμενο μοτερ,,,εχει διαταξη κυλινδρων καθετα και οχι παραλληλα με το αμαξωμα, που απαιτητε για τα πισωκινητα..!οποτε πολυ απλα δεν μπαινει..
    Απ'όσο γνωρίζω, μια μηχανή (κορμός) μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα αυτοκίνητο κάθετα και σε κάποιο άλλο εγκάρσια.
    Αυτά που διαφέρουν είναι τα κυβώτια μετάδοσης,διαφορικά,ημιαξώ νια κλπ κλπ.
    τα οποία φυσικά εχουν άλλη διάταξη.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP