Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: 116 τουρμπο στη Λαρισα!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιά ποιό λόγο τον 1,6 turbo άμεσου ψεκασμού που έχει η BMW το δίνει στην Peugeot και τον στερεί από τους δικούς της πελάτες.
    το συγκεκριμενο μοτερ,,,εχει διαταξη κυλινδρων καθετα και οχι παραλληλα με το αμαξωμα, που απαιτητε για τα πισωκινητα..!οποτε πολυ απλα δεν μπαινει..

  2. The Following 2 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    Nino (29-06-10), Panos 316T (30-06-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλά και συγνώμη θα προσπαθήσουν να μειώσουν τα πειράκια με το να ρίξουν την συμπίεση;;

    Αρκετά πρόχειρο ακούγεται, γιατί ΑΠΛΑ δεν λύνει το πρόβλημα της ΠΡΟ ανάφλεξης αλλά το συγκαλύπτει.

    Ελπίζω να τα πάνε καλά γιατί από ότι φαίνεται ΑΝ πετύχουν θα κονομήσουν.

  4. #3
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αμαξι ειναι υπο δοκιμη δεν βγηκαν συμπερασματα αλλα δεν χαλασε ακομα!

    Πραγματικα δυσκολο εργο, αλλα ο ενθουσιασμος που ειδα στα ματια τους ηταν μεγαλος!!!και η αρχη της επιτυχιας ειναι η θεληση!!!εαν παλι δεν κατσει δεν εκατσε...

    Δεν απορριπτω τιποτε, αλλα και μονο η προσπαθεια ειναι αξια.
    Περιεργο για επισημο αντιπροσωπο να κανει τετοια πειραματα ,οπως αναφερατε ουτε ξενη βιδα δεν βαζουν στο μαγαζι,αλλα εμενα δε με νοιαζει αυτο,ισως να ειναι αλλιως τα σχεδια τους οπως να κατοχυρωσουν κατι και να το πουλανε επισημα μετα ακομη και στην ιδια την BMW!!!!δενκακο,δενκακο...

  5. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το συγκεκριμενο μοτερ,,,εχει διαταξη κυλινδρων καθετα και οχι παραλληλα με το αμαξωμα, που απαιτητε για τα πισωκινητα..!οποτε πολυ απλα δεν μπαινει..
    Απ'όσο γνωρίζω, μια μηχανή (κορμός) μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα αυτοκίνητο κάθετα και σε κάποιο άλλο εγκάρσια.
    Αυτά που διαφέρουν είναι τα κυβώτια μετάδοσης,διαφορικά,ημιαξώ νια κλπ κλπ.
    τα οποία φυσικά εχουν άλλη διάταξη.

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απ'όσο γνωρίζω, μια μηχανή (κορμός) μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα αυτοκίνητο κάθετα και σε κάποιο άλλο εγκάρσια.
    Αυτά που διαφέρουν είναι τα κυβώτια μετάδοσης,διαφορικά,ημιαξώ νια κλπ κλπ.
    τα οποία φυσικά εχουν άλλη διάταξη.
    ...γι αυτό λέω ότι είναι σχεδιασμένος για μπρος κίνηση. Το μπλοκ ενός κινητήρα σχεδιασμένου για μπρος κίνηση δεν είναι συμβατό με πίσω κίνηση. Πρέπει να σχεδιαστεί από την αρχή, αλλά και πάλι δεν θα είναι γνήσιος BMW κινητήρας, κάτι που φαντάζομαι δεν θα το έκανε ποτέ η BMW σε ένα αυτοκίνητο με τον "έλικα" επάνω στο καπώ...

  7. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αρχικό μήνυμα απο Samaro
    Απ'όσο γνωρίζω, μια μηχανή (κορμός) μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα αυτοκίνητο κάθετα και σε κάποιο άλλο εγκάρσια.
    Αυτά που διαφέρουν είναι τα κυβώτια μετάδοσης,διαφορικά,ημιαξώ νια κλπ κλπ.
    τα οποία φυσικά εχουν άλλη διάταξη.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...γι αυτό λέω ότι είναι σχεδιασμένος για μπρος κίνηση. Το μπλοκ ενός κινητήρα σχεδιασμένου για μπρος κίνηση δεν είναι συμβατό με πίσω κίνηση. Πρέπει να σχεδιαστεί από την αρχή, αλλά και πάλι δεν θα είναι γνήσιος BMW κινητήρας, κάτι που φαντάζομαι δεν θα το έκανε ποτέ η BMW σε ένα αυτοκίνητο με τον "έλικα" επάνω στο καπώ...
    Νίκο μου,
    εγω πάλι είμαι της άποψης οτι δεν σχεδιάζονται κινητήρες (το μπλόκ) αποκλειστικά για εμπρός η για πίσω κίνηση,αλλά μόνο τα περιφερειακά.
    (Φυσικά δεν μιλάω για τέρατα V 6,8 με 6.000 cc αλλα για κινητήρες λογικού όγκου.)
    Μπορώ μάλιστα να αναφέρω για παράδειγμα τον Zetec της FORD που χρησιμοποιεί το Focus αλλα και το γνωστό μας Caterham και επίσης τον Κ 20 της HONDA που μπαίνει στο S 2000 και απ'όσο γνωρίζω, πολλοι τον τοποθετούν μετατροπή στα CIVIC.

  8. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο μου,
    εγω πάλι είμαι της άποψης οτι δεν σχεδιάζονται κινητήρες (το μπλόκ) αποκλειστικά για εμπρός η για πίσω κίνηση,αλλά μόνο τα περιφερειακά.
    (Φυσικά δεν μιλάω για τέρατα V 6,8 με 6.000 cc αλλα για κινητήρες λογικού όγκου.)
    Μπορώ μάλιστα να αναφέρω για παράδειγμα τον Zetec της FORD που χρησιμοποιεί το Focus αλλα και το γνωστό μας Caterham και επίσης τον Κ 20 της HONDA που μπαίνει στο S 2000 και απ'όσο γνωρίζω, πολλοι τον τοποθετούν μετατροπή στα CIVIC.
    Σωστά, μιλάω για τον συγκεκριμενο κινητηρα BMW-PSA

  9. #8
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρέπει να σχεδιαστεί από την αρχή, αλλά και πάλι δεν θα είναι γνήσιος BMW κινητήρας, κάτι που φαντάζομαι δεν θα το έκανε ποτέ η BMW σε ένα αυτοκίνητο με τον "έλικα" επάνω στο καπώ...
    Εδώ σκέφτεται να βγάλει μπροστοκίνητα στο κινητήρα θα κόλλαγε νομίζεις επειδή δε θα ήταν "γνήσιος" BMW....Η συμφωνία που έγινε μεταξύ των εταιρειών προφανώς δε το προέβλεπε και το κόστος προσαρμογής για να μπει στο πισωκίνητο θα ταν απαγορευτικό.Και έτσι συνεχίζει να βγάζει ψοφίμια στα λίγα κυβικά και να χάνει πελάτες (κυρίως εδώ στην Ελλάδα γιατι γερμανία δε παίζουν και μεγάλο ρόλο τα κυβικά)

    Επειδή είχα αυτοκίνητα που φορούσαν τον κινητήρα αυτό που βγήκε απο την συνεργασία PSA και BMW μόνο τα καλύτερα έχω να πω.Ειδικά για τον τούρμπο με τα 150 άλογα τα λόγια είναι περιττά (είναι και πολυβραβευμένος) αλλά και ο 120 καλώς ήταν.Σε καμία περίπτωση δε μπορώ να πιστέψω οτι οι μικροι 4κυλινδροι που φοράνε σειρα 1 και 3 είναι καλύτεροι απο αυτούς.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Libanner : 30-06-10 στις 11:03

  10. The Following User Says Thank You to Libanner For This Useful Post:

    PANOS-E60 (30-06-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP