Nino (29-06-10), Panos 316T (30-06-10)
Καλά και συγνώμη θα προσπαθήσουν να μειώσουν τα πειράκια με το να ρίξουν την συμπίεση;;
Αρκετά πρόχειρο ακούγεται, γιατί ΑΠΛΑ δεν λύνει το πρόβλημα της ΠΡΟ ανάφλεξης αλλά το συγκαλύπτει.
Ελπίζω να τα πάνε καλά γιατί από ότι φαίνεται ΑΝ πετύχουν θα κονομήσουν.
Το αμαξι ειναι υπο δοκιμη δεν βγηκαν συμπερασματα αλλα δεν χαλασε ακομα!
Πραγματικα δυσκολο εργο, αλλα ο ενθουσιασμος που ειδα στα ματια τους ηταν μεγαλος!!!και η αρχη της επιτυχιας ειναι η θεληση!!!εαν παλι δεν κατσει δεν εκατσε...
Δεν απορριπτω τιποτε, αλλα και μονο η προσπαθεια ειναι αξια.
Περιεργο για επισημο αντιπροσωπο να κανει τετοια πειραματα ,οπως αναφερατε ουτε ξενη βιδα δεν βαζουν στο μαγαζι,αλλα εμενα δε με νοιαζει αυτο,ισως να ειναι αλλιως τα σχεδια τους οπως να κατοχυρωσουν κατι και να το πουλανε επισημα μετα ακομη και στην ιδια την BMW!!!!δενκακο,δενκακο...![]()
...γι αυτό λέω ότι είναι σχεδιασμένος για μπρος κίνηση. Το μπλοκ ενός κινητήρα σχεδιασμένου για μπρος κίνηση δεν είναι συμβατό με πίσω κίνηση. Πρέπει να σχεδιαστεί από την αρχή, αλλά και πάλι δεν θα είναι γνήσιος BMW κινητήρας, κάτι που φαντάζομαι δεν θα το έκανε ποτέ η BMW σε ένα αυτοκίνητο με τον "έλικα" επάνω στο καπώ...
Νίκο μου,Αρχικό μήνυμα απο Samaro
Απ'όσο γνωρίζω, μια μηχανή (κορμός) μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα αυτοκίνητο κάθετα και σε κάποιο άλλο εγκάρσια.
Αυτά που διαφέρουν είναι τα κυβώτια μετάδοσης,διαφορικά,ημιαξώ νια κλπ κλπ.
τα οποία φυσικά εχουν άλλη διάταξη.
εγω πάλι είμαι της άποψης οτι δεν σχεδιάζονται κινητήρες (το μπλόκ) αποκλειστικά για εμπρός η για πίσω κίνηση,αλλά μόνο τα περιφερειακά.
(Φυσικά δεν μιλάω για τέρατα V 6,8 με 6.000 cc αλλα για κινητήρες λογικού όγκου.)
Μπορώ μάλιστα να αναφέρω για παράδειγμα τον Zetec της FORD που χρησιμοποιεί το Focus αλλα και το γνωστό μας Caterham και επίσης τον Κ 20 της HONDA που μπαίνει στο S 2000 και απ'όσο γνωρίζω, πολλοι τον τοποθετούν μετατροπή στα CIVIC.
Εδώ σκέφτεται να βγάλει μπροστοκίνητα στο κινητήρα θα κόλλαγε νομίζεις επειδή δε θα ήταν "γνήσιος" BMW....Η συμφωνία που έγινε μεταξύ των εταιρειών προφανώς δε το προέβλεπε και το κόστος προσαρμογής για να μπει στο πισωκίνητο θα ταν απαγορευτικό.Και έτσι συνεχίζει να βγάζει ψοφίμια στα λίγα κυβικά και να χάνει πελάτες (κυρίως εδώ στην Ελλάδα γιατι γερμανία δε παίζουν και μεγάλο ρόλο τα κυβικά)
Επειδή είχα αυτοκίνητα που φορούσαν τον κινητήρα αυτό που βγήκε απο την συνεργασία PSA και BMW μόνο τα καλύτερα έχω να πω.Ειδικά για τον τούρμπο με τα 150 άλογα τα λόγια είναι περιττά (είναι και πολυβραβευμένος) αλλά και ο 120 καλώς ήταν.Σε καμία περίπτωση δε μπορώ να πιστέψω οτι οι μικροι 4κυλινδροι που φοράνε σειρα 1 και 3 είναι καλύτεροι απο αυτούς.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Libanner : 30-06-10 στις 11:03
PANOS-E60 (30-06-10)