Καλα κοροιδευετε αλλα αν το φερω στον Μητσο την αλλη Τεταρτη να μη με λενε prince of zamunda
gnx (28-06-10)
φερτο, να φερω κι εγω την αγωνιστικη λισανς απο τη FIA...
(federation International Aktielefantostou)![]()
Πολλές ομοιότητες διακρίνω εδώ Νίκο....
Είχε ένα τέτοιο ο πατέρας μου ακριβώς την ίδια περίοδο πριν φύγουμε, το είχαμε πάρει καινούριο και όταν επέστρεψα από ΗΠΑ το οδηγούσα περιστασιακά μέχρι να πάρω το Α4. Με εμβόλησε ένα Honda Civic στη πόρτα του οδηγού με 30-40 χλμ, με σήκωσε στον αέρα και προσγειώθηκα πάνω σε ένα παρκαρισμένο. Ευτυχώς είχα άγιο....το κάθισμά μου είχε κολλήσει με το κάθισμα του συν/γου, ενώ το Α112 πήγε για πέταμα...
Εδώ πάλι ο father είχε ένα του '82 Golf C 1.050 cc (λευκό), όπου πήγε αμέσως για μετατροπή σε GTI Oettinger και ντύσιμο ΟΛΟ KAMEI (τα θυμάσαι???). Δεν το είχαμε 1 χρόνο & στη παραλιακή έξω από το παλιό αεροδρόμιο (εγώ στο κάθισμα του συν/γού χωρίς ζώνη βέβαια), πήγαινε τέζα 170-180.....παραβιάζει κόκκινο φανάρι, χτυπάμε σε ένα άλλο που έστριβε αριστερά να μπει στις αφίξεις-αναχωρήσεις και μας εκτόξευσε στα παρκαρισμένα πάνω στο φαρδύ πεζοδρόμιο της Ποδειδώνος (εκεί που τα παρατούσαν παλιά...). Θυμάμαι ακόμα το δεξί χέρι του πατέρα μου να προσπαθεί να με συγκρατήσει στη θέση μου με το ΜΠΑΜ (από τη πλευρά του) καθώς κατευθυνόμαστε προς τα παρκαρισμένα.... Και αυτό βέβαια πήγε στα σκουπίδια...
Δεν είχα τη τύχη να οδηγήσω ή να μπω σε ένα τέτοιο. Θυμάμαι όμως παλιά αγγλικά περιοδικά που διάβαζα & έβλεπα φωτό της ενώ την αποκαλούσαν 'egg shaped'.
Καλά εδώ τη ξέρεις την αδυναμία μου και για τα δύο...
Ειδικά το Ε34 σε alpine εμένα πάντα μου άρεσε με τις μαύρες τσιμούχες, μάσκα και τα προστατευτικά στους προφυλακτήρες & πόρτες να κάνουν τρελή αντίθεση...
ΠΟΡΩΣΗ !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ετσι το πηρα ! Απλα απο κει κ μετα ανεβοκατεβασα ο ιδιος 2 φορες μοτερ για περιποιησεις απο μ@λ@κιες μηχανικων.
Παρ'ολα αυτα ειχαμε στη παρεα κ corrado VR6 2.9 το οποιο φυσικα απο ηχο ηταν σαφως ανωτερο του 2.8 . Τα 2.9 με μια σχετικα ελευθερη εξατμιση (2καζανακια + αγωνιστικο καταλυτη ) ακουγονταν σαν supercarsκ δεν ειναι υπερβολη.
Σαν μοτερ ομως αυτα που επαιξαν περισσοτερο στο τομεα βελτιωσης ηταν τα 2.8 τα obd1 αν θυμαμαι καλα,αυτα με το ντιστριμπιτερ,k oχι τα coil pack,γιατι τα ντιστριμπερατα ηταν ολα φτιαγμενα στο Wolfsburg κ θεωρουνταν πιο ανθεκτικα κ πιο βελτιωσιμα.
fiat pundo 55
fiat pundo gt 3
ford escort mk2
ford escort cabrio (moter apo rs 2000-turbo 300ps) olo look cosworth-ena apo ta 7 pou kykloforousan tote
sierra cosworth rs 500
ford escort-look cosworth
crx v-teck
bmw m3 e46 turbo 940 ps
bmw e30 318 is
bmw m3 e30(to exo akoma)
bmw m3 e30 -me moter m5(agonistiko)- to exo akoma
cherokee
dodge nitro(to exo akoma)
susuki vitara cabrio
ford ka turbo
smart for 2(to exo akoma)
kai i megali mou agapi.....
alfa romeo veloce 2000cc (antika-montelo 76) ena apo ta kalytera pou kykloforousan stin ellada!!!!
Μαλιστα...
Απο Auto λοιπον:
Απο το 1993 περιπου ξεκινησα και οδηγουσα το Opel Omega 1.8 (carb) του πατερα μου. Εκει μπηκα στον κοσμο της πισω κινησης!
Απο το 1996 το οδηγουσα (με διπλωμα πλεον) νομιμα, και ονειρευομουνα Opel Lotus Omega ! [θυμαμαι τωρα διαβαζα σε ξενο περιοδικο συγκριτικο Lotus Omega - E34 M5 με αυτα τα τασια τα turbo !!]
Απο το 1996 επισης οδηγουσα περιστασιακα το Ford Fiesta 1.25 3dr της (μεγαλυτερης) αδελφης μου. Εκει εμαθα χειροφρενο !
Το 2000 πηρα (με καμποσα γραμματια) ενα καινουριο Skoda Felicia 1.3 "Sport Line" (katse kala!!). Αυτο ζει ακομα αλλα το κυκλοφορει πότε-πότε ο φαδερ.
Απο το 2003 το Saxo 1.4 της γυναικας το οποιο το
2007 δωσαμε (+ κατι ψιλα) για το Ε36. Παει και αυτο (το Σαξο).
Απο το 2005 και ενα Hyundai Tucson crdi.
aristent (29-06-10)
Αν και μικρος ηλικιακα αλλα με πολυ παθος για το αυτοκινητο απο πολυ μικρη ηλικια στην κατοχη μου ειχα-εχω 2 αυτοκινητα.
Το ενα ειναι ενα VW polo 6n 1.400cc,με φιλτρο-εξατμιση.Στο αυτοκινητο πριν απο περιπου 1.5χρονο εγινε μια μινι-ανακατασκευη με ολικο βαψιμο,καινουριο εσωτερικο οτι χρειαζοταν,με δερματινο εσωτερικο,βιολογικο κτλ κτλ εχει φτασει να ειναι ενα απο τα πιο καλοσυντηρημενα Polo στη θεσσαλονικη κ οχι μη μιας και τα σχολια που εχω ακουσει ειναι καλα ρε φιλε?!Τωρα το πηρες?.Αγοραστηκε με πολυ καλο επιπεδο εξοπλισμου καινουριο το 1997 εναντι 5.500.000δρχ.
Με αυτο εβγαλα τις πρωτες μου γκομενες,τα πρωτα μου χειροφρενα,διαδρομες που θα μου μεινουν και με πολλες αναμνησεις μιας και ειμουν 9 χρονων οταν αγοραστηκε και χαιρομαι που το βλεπω στο γκαραζ να ειναι ακριβως οπως την πρωτη μερα που αγοραστηκε και ακομα καλυτερο.
Το 2008 κ μετα απο 2 χρονια οδηγησης αγοραστηκε καινουριο ενα BMW E90 320i εκδοση dynamic οπου το μικροβιο του keep on baxing δεν σταματησε και μπηκαν φιλτρο,φιμε,blackline φαναρια και ηχοσυστημα της Pionner avh-5200bt με ψηφιακο δεκτη τηλεορασης,ηχεια και tweeter της Focal και αλλα πολλα...
Ποιο απο τα 2 αυτοκινητα με συγκινει περισσοτερο...?Το Polo γιατι ηταν το πρωτο μας αυτοκινητο,μεγαλοσα με αυτο και περασαν πολλοι μηνες αγωνιας και τρεξιματος για να ειναι σα καινουριο ακομη κ μετα απο 13 χρονια.Οσα αυτοκινητα και να εχεις,οτι σπιτη κ αν εχεις οταν το θεμα υγεια δε χτυπαει απλα τη πορτα...αλλα τι τσακιζει και μπαινει στο σπιτι τοτε τι νοιμα εχουν ολα αυτα?Και το ζω εδω και 1.5 χρονο αυτο.....
![]()
Και εγώ ως γνήσιος Έλληνας οδηγούσα με το provisional το Αγγλικό το Austin Metro μιας Αγγλίδας γκόμενας από το 97 ως το 98 και το 205 για τους πρώτους μήνες του 98 μέχρι που πήρα το δίπλωμα τον ίδιο χρόνο. Το πήρα με την τέταρτη αφού οδηγούσα σαν Έλληνας και μου πήρε κανα χρόνο μέχρι να εξοικειωθώ με τον αποδεκτό τρόπο οδήγησης.![]()
When people talk, listen completely. Most people never listen. Ernest Hemingway