Ο 2.9 έβγαινε μόνο στο Corrado, Κώστα!
Τα δικά μου:
1994: VW Golf ΜκΙΙΙ CL 1.4 3d (το 1998 έγινε μετατροπή σε GTI 16v)
1999: Audi A3 1.6
2001: Audi TT 225 Coupe
2006: VW Golf MkVI GTI DSG
2010: E60 520 LCI
Φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή έχω μόνο από το MkVI και το ΤΤ:
Το GTI ήταν αρκετά σβέλτο αν και με μάλλον αισιόδοξο κοντέρ (φωτό από κινητό όπου ο δείκτης φλερτάρει με τα 270):
![]()
Σαν να βλέπω το δικό μου Άρη, με την εξαίρεση ότι εμένα ήταν 5-πορτο.
Λευκό, R32 φανάρια, πίσω προφυλακτήρας βαμμένος μέχρι κάτω εκτός από το diffuser και η πανέμορφη σφυρήλατη 18άρα. Και με την PSS9 που φόραγα έστριβε σαν τρένο. Απλά μετά τη βελτίωση ήταν πολύ η ροπή για fwd...
Ετσι το πηρα ! Απλα απο κει κ μετα ανεβοκατεβασα ο ιδιος 2 φορες μοτερ για περιποιησεις απο μ@λ@κιες μηχανικων.
Παρ'ολα αυτα ειχαμε στη παρεα κ corrado VR6 2.9 το οποιο φυσικα απο ηχο ηταν σαφως ανωτερο του 2.8 . Τα 2.9 με μια σχετικα ελευθερη εξατμιση (2καζανακια + αγωνιστικο καταλυτη ) ακουγονταν σαν supercarsκ δεν ειναι υπερβολη.
Σαν μοτερ ομως αυτα που επαιξαν περισσοτερο στο τομεα βελτιωσης ηταν τα 2.8 τα obd1 αν θυμαμαι καλα,αυτα με το ντιστριμπιτερ,k oχι τα coil pack,γιατι τα ντιστριμπερατα ηταν ολα φτιαγμενα στο Wolfsburg κ θεωρουνταν πιο ανθεκτικα κ πιο βελτιωσιμα.