Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 85

Θέμα: Αυτοκινητα που ειχαμε....

  1. #41
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το πρωτο μου αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο το1985 opel kadett E 1.2 Ελληνικης συναρμογης (ΒΟΛΟΣ) και στην περιοδο της εγγυησης ειχα αλαξει το μισο!!!!!.
    1988 corolla EE90 το οποιο εχω ακομα στη δουλεια εχω κανει 420.000 χλμ και δεν εχω αλλαξει ακομα δισκο,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!!!! σκυλι.
    1992 celica 180 GT 2ΛΙΤΡΗ πολυ μουρατο τουτου για την εποχη του, γρηγορο,δεν ετριζε δεν χαλαγε αλλα δεν ειχε συμβαδιζε οδηγηκα με την εξωτερικη του εμφανιση, πολλες κλισεις στις στροφες (ακουμπαγε το αυτι μου στο δρομο)
    1997 bmw E36 316 καλο, αλλα ειχε τις βλαβουλες του.
    2001 bmwE46 316 coupe σερνοτανε με αποτελεσμα να το τουρμπισω στο Αργος.
    2004 bmw E60 525 πουληθηκε με 1.200 χλμ.
    2005 bmw E60 530 m pack drexler μπλοκε πουληθηκε με 7.400 χλμ.
    2007 bmw E60 m5.

  2. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (28-06-10)

  3. #42
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ξεχασα να ευχαριστησω τον Αρη που μας εκανε να θυμηθουμε παλιες ΚΑΛΕΣ εποχες.

  4. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (28-06-10)

  5. #43
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρωτο μου αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο το1985 opel kadett E 1.2 Ελληνικης συναρμογης (ΒΟΛΟΣ) και στην περιοδο της εγγυησης ειχα αλαξει το μισο!!!!!.
    1988 corolla EE90 το οποιο εχω ακομα στη δουλεια εχω κανει 420.000 χλμ και δεν εχω αλλαξει ακομα δισκο,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!!!! σκυλι.
    1992 celica 180 GT 2ΛΙΤΡΗ πολυ μουρατο τουτου για την εποχη του, γρηγορο,δεν ετριζε δεν χαλαγε αλλα δεν ειχε συμβαδιζε οδηγηκα με την εξωτερικη του εμφανιση, πολλες κλισεις στις στροφες (ακουμπαγε το αυτι μου στο δρομο)
    1997 bmw E36 316 καλο, αλλα ειχε τις βλαβουλες του.
    2001 bmwE46 316 coupe σερνοτανε με αποτελεσμα να το τουρμπισω στο Αργος.
    2004 bmw E60 525 πουληθηκε με 1.200 χλμ.
    2005 bmw E60 530 m pack drexler μπλοκε πουληθηκε με 7.400 χλμ.
    2007 bmw E60 m5.
    Αλέξη από αυτά που βλέπω τα Ε60 τα έχεις συμπαθήσει ιδιαίτερα... χαχαχαχχα
    (στον Καρρά κι εσύ ε? Όλος ο κόσμος τότε...)

  6. #44
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλέξη από αυτά που βλέπω τα Ε60 τα έχεις συμπαθήσει ιδιαίτερα... χαχαχαχχα
    (στον Καρρά κι εσύ ε? Όλος ο κόσμος τότε...)
    Το τουρμπισα Νικολα στα 2.300 χλμ,το εδωσα με 36.000 χλμ, δεν εκανε τσακ που λεμε,ασε που ο κουμπαρος μου που ειχε 6ακυλινδρο 320 και ανοιγαμε για πλακα, δεν με εβλεπε......

  7. #45
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είσαι συνάδελφος και στο gti & στο VR6.

    Αλήθεια, πως και είχες το 2.8L και όχι το καλό 2.9L ?
    Ο 2.9 έβγαινε μόνο στο Corrado, Κώστα!

    Τα δικά μου:

    1994: VW Golf ΜκΙΙΙ CL 1.4 3d (το 1998 έγινε μετατροπή σε GTI 16v)
    1999: Audi A3 1.6
    2001: Audi TT 225 Coupe
    2006: VW Golf MkVI GTI DSG
    2010: E60 520 LCI

    Φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή έχω μόνο από το MkVI και το ΤΤ:







    Το GTI ήταν αρκετά σβέλτο αν και με μάλλον αισιόδοξο κοντέρ (φωτό από κινητό όπου ο δείκτης φλερτάρει με τα 270):


  8. #46
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο 2.9 έβγαινε μόνο στο Corrado, Κώστα!

    Τα δικά μου:

    1994: VW Golf ΜκΙΙΙ CL 1.4 3d (το 1998 έγινε μετατροπή σε GTI 16v)
    1999: Audi A3 1.6
    2001: Audi TT 225 Coupe
    2006: VW Golf MkVI GTI DSG
    2010: E60 520 LCI

    Φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή έχω μόνο από το MkVI και το ΤΤ:




    Το GTI ήταν αρκετά σβέλτο αν και με μάλλον αισιόδοξο κοντέρ (φωτό από κινητό όπου ο δείκτης φλερτάρει με τα 270):

    Ελπιζω να το εχεις ακομα αυτο το πανεμορφο GOLF GTI!!!

  9. #47
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελπιζω να το εχεις ακομα αυτο το πανεμορφο GOLF GTI!!!
    Υποκειμενική άποψη πάντα. Πανέμορφο, αλλά οι ζάντες του θα μπορούσε να ήταν πιό όμορφες.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  10. #48
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όχι, το πούλησα για να πάρω το Ε60!

    Οι ζάντες ήταν οι εργοστασιακές 18άρες Detroit, κατασκευασμένες από τη BBS!

    Στη φωτογραφία χάνουν, από κοντά φαίνονται καλύτερες. Θυμίζουν πολύ τις ring dial των Alfa. Απίστευτα ευαίσθητες σε χτυπήματα, κάποια στιγμή ακούμπησα τη μια σε πεζοδρόμιο και δυστυχώς δε μπορούσα να πετύχω την απόχρωση με ηλεκτροστατική γιατί ήταν βουρτσισμένο αλουμίνιο. Έτσι, αγόρασα μια καινούργια (510 ευρώ)!

  11. #49
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Μανδρα
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    111
    Thanked
    38
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    FIAT cinguecento 900cc 1994 εμαθα να οδηγαω το αγαπησα παρα πολυ
    FIAT punto gt iii 98 απαραδεκτο πολλες ζημιες με ιδιατεροτητα στα ηλεκτρικα με πεθανε οικονομικα
    PEUGEOT rallye 1600 16V εστριβε απιστευτα 2000μοντ.τιμιο αμαξι για τα λεφτα του!!
    HUYNDAI atos 1000cc 2000μοντ. μετα απο λιγο καιρο το τουρμπισα εκανα και παρουσιαση στο power 109 ps.xaxaxaxa
    MAZDA RX8 cosmo πολλη βενζινη μα παρα πολυ και καργα λαδακι εκαιγε 2004μοντ.
    MITSUBISHI colt czt 1,5cc 2005μοντ.σβελτο αμαξακι πολυ καλο για τα λεφτα του!!
    PEUGEOT 107 1000cc της γυναικας μου 2006μοντ.δεν καει τιποταααα!!!
    ΒΜW 135i 2009μοντ τα λογια ειναι περιττα εδω....
    Σοβαρες σκεψεις για αλλαγης του 135 με NISSAN GTR

  12. The Following User Says Thank You to KOSTADAS For This Useful Post:

    aristent (28-06-10)

  13. #50
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    VW 1200 – 1965 “outlaw” – Το πρωτο μου αυτοκινητο το οποιο ανηκει στην οικογενεια μου απο το 1965 αγοραστηκε καινουριο απο τον πατερα μου απο τον κεντρικο VW dealer του Μοναχου. Εξακολουθει να υπαρχει με ιστορικα νουμερα και μεταμορφωθηκε σε αγωνιστικο για το πρωταθλημα Ιστορικων. Πλεον γκαραζομενο, τακαρισμενο με τα λαστιχα του στον αερα και με πληγωμενο μοτερ αναπαυεται σκεπασμενο σε ενα σκοτεινο γκαραζ στον Αλιμο περιμενοντας ποτε θα ξαναπαρει μπρος. Ελπιζουμε καποια στιγμη να το ξανατρεξουμε γιατι πραγματικα περασαμε πολυ καλα στους αγωνες και ειχαμε και τις επιτιχιες μας στα 1300cc. (https://www.rallybugs.com/CSBeetle.htm)

    VW 1303s – 1975– Αγοραστηκε απο εμενα το 2001. Δεν υπαρχουν πολλα 1303s ατρακαριστα στην Ελλαδα οποτε με το που το βρηκα και εξακριβωσα οτι ειναι 03s του 75 «εφαγα» τον βενζινα που το ειχε να μου το πουλησει . Τελικα μετα απο πολυ μπουρου μπουρου για το αυτοκινητο τον καταφερα και μου το πουλησε. Βλεπεις επρεπε να ειναι του 1975 γιατι ηταν η μονη χρονια που η VW ειχε βγαλει τον ατερμονα και ειχε βαλει κρεμαγιερα. Παραμενει υπο την κατοχη μου και θα υπαρχει για παντα. Αγοραστηκε για να ακολουθησει το trend που υπαρχει στην Γερμανια (German Look). Εχει εξελιχτει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πολυ σε ολους τους τομεις, εχει χρεωσει επισης παρα μα παρα πολλα λεφτα αλλα τι να κανουμε η αγαπη που εχω για τα σκαθαρια ειναι απιστευτα μεγαλη.

    Porsche 944 turbo –1992- Ηθελα ενα 911 turbo του 1989 που ειχει ο μαντρας, αυτο με το G50 το σασμαν αλλα τα λεφτα δεν εφταναν οποτε αγορασα το 944 με τα λεφτα που θα επαιρνα στην Ελλαδα ενα 106 rallye καινουριο. Το αγορασα με 85.000χλμ και το πουλησα με το που τελειωσα το MSc μου με 165.000χλμ. Τρομερο αυτοκινητο με φοβερη εκρηξη δυναμης. Το ειχα παει στον ninemeister και του ειχε κανει φοβερη δουλεια σε μοτερ και αναρτηση.

    BMW 2002 – 1971- Tο πουλησα γιατι το ετρωγε το garage στην Πεντελη. Πηγε σε “καλο σπιτι – στον δικο μας κυριο Σταθη” αλλα δεν σας κρυβω οτι το εχω μετανοιώσει πικρα που το εδωσα. Τι να κανουμε ομως...

    Land Rover Defender 90 V8 – 1991- Tο προσωπικο μου ΜΟΥΣΧΑΡΙ “σχεδον παντα” προθυμο να μας παει βολτα στο βουνο, να το φορτωσω ξυλα, να τραβηξω το φουσκωτο του κουμπαρου μου, κ.α. Πλεον αθεραπευτα ερωτευμενη με το φορτηγο το λυκοσκυλο μας η “Eλσα” οπου τρελαινεται να ανεβαινει στην καροτσα και να πηγαινει βολτα μαζι μας η απλα να καθεται πανω και να γαβγιζει ασταματητα τους παντες και τα παντα.

    BMW E30 cabrio – 1992- Aγοραστηκε απο εμενα και μετα τις αναλογες πινελιες και αλλαγες την εκανα δωρο στην μητερα μου. Απο το Σεπτεμβριο θα εχει και ηλεκτο υδραυλικη οροφη κατι που ειναι πολυ σπανιο για Ε30 cabrio.

    BMW Ε30 “Μ3” – 1992- Tο προσωπικο μου καθημερινο αμαξι.

    FORD CUGA 2.5T – 2010 το Οικογενειακον. Αγοραστηκε απο την αρραβωνιαστικια μου για την καινουρια μας οικογενεια.

    Μεχρι στιγμης αυτα εχουν περασει απο τα χερακια μου. Να σας πω την αληθεια το μονο που θελω πλεον ειναι να τελιωσει ο σκαραβαιος μου. Αληθεια νιωθω πολυ χορτασμενος μεχρι στιγμης και ας μην εχω ακουμπησει το παιδικο μου ονειρο μια 964 turbo II 3.6 (βλεπε bad boys πρωτη ταινια – limited edition κατασκευαστηκαν στο χερι κατι λιγοτερο απο 1000 κομματια). Mπορει ομως καποια στιγμη να πουλησω τα παντα (εκτος του 1303s & του 1200) και να προσπαθησω να παρω μια εστω και με αγγλικα νουμερα. Απλα να ανοιγω το garage και να την βλεπω μεσα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 28-06-10 στις 11:18

  14. The Following User Says Thank You to TSAF For This Useful Post:

    aristent (28-06-10)

Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP