Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Λάδια 5W30 για Ν43Β20Α

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-12-24
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    43
    Thanked
    57
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δε περίμενα τίποτα λιγότερο σαν απάντηση dreamer. Ευχαριστώ πάρα πολύ, αναλιτικότατος.
    Ιδανικά το όχημα (από του χρόνου θέλω να πιστέυω που θα έχω κάνει 1-2 πράγματα που έχω στο μυαλό μου) θα βλέπει μια ίσως και δυο πίστες το χρόνο, γι΄αυτό και η αναζήτηση ενός σοβαρού λιπαντικού.
    Όσο ήταν Α5/Β5 το ESP της Mobil το έβαζα και στο εμεξφάι φοβερό λάδι, αλλά μετά το γύρισε σε Α3, οπότε βγήκε out of spec για τον ΜΖR.
    Θα του δώσω μια ευκαιρία και στο BMW και βλέπουμε.
    Να μην ανυσηχώ λες που το δίνει σαν BMW LL04 και όχι σαν LL01 που έχει πρώτο η BMW στη λίστα στο μανουάλι ?
    "Simplicity is all that matters..."

  2. #2
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.061
    Thanked
    654
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMWdakias81 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε περίμενα τίποτα λιγότερο σαν απάντηση dreamer. Ευχαριστώ πάρα πολύ, αναλιτικότατος.
    Ιδανικά το όχημα (από του χρόνου θέλω να πιστέυω που θα έχω κάνει 1-2 πράγματα που έχω στο μυαλό μου) θα βλέπει μια ίσως και δυο πίστες το χρόνο, γι΄αυτό και η αναζήτηση ενός σοβαρού λιπαντικού.
    Όσο ήταν Α5/Β5 το ESP της Mobil το έβαζα και στο εμεξφάι φοβερό λάδι, αλλά μετά το γύρισε σε Α3, οπότε βγήκε out of spec για τον ΜΖR.
    Θα του δώσω μια ευκαιρία και στο BMW και βλέπουμε.
    Να μην ανυσηχώ λες που το δίνει σαν BMW LL04 και όχι σαν LL01 που έχει πρώτο η BMW στη λίστα στο μανουάλι ?
    το ιδιο αναφερει και σε εμενα στο μανιουαλ. οχι να μην ανυσηχεις, αν διαλεξεις ενα απο αυτα που ποσταρα.προσεξε τωρα μια λεπτομερεια.οταν βγηκαν σε παραγωγη οι κινητηρες μας ,επομενως και τα μανιουαλια,το 5-30 ηταν Α3/Β4,LL01.
    εγω δεν τα προλαβα.αρα το ιξωδες ηταν αυτο που προτεινει και τωρα απλα με αλλη εγκριση.λογω αλλων καυσιμων απο το 2006 και μετα και οδηγιων ρυπων και οικονομιας.τωρα πλεον τα 5-30 ειναι ολα BMW LL04 C3.

    αν θες LL01 πας σε 40αρια ,ειτε 0-40 ειτε 5-40. μπορεις να βαλεις απο τωρα ,δεν χρειαζεται να περιμενεις τα πολλα χιλιομετρα.
    υπαρχει μια αποψη οτι τα λαδια με περισοτερα saps= LL01 που εβγαιναν σαν πρωτη προδιαγραφη τοτε για τους κινητηρες μας,δλδ παλιοι κινητηρες, ειναι προτιμοτερα και καλυτερα για την προστασια τους.
    οσο υπαρχουν ,λιγα ακομα ,ειναι καλα και μπορουμε να τα βαλουμε εμεις.

    εγω θα σου πω ποια λαδια προτιμουν σαν καλυτερα αυτην την στιγμη οι ειδημονες ,απο τον καταλογο που σου ποσταρα και τα εχουν δοκιμασει για την χρηση που θες δλδ. καθημερινη χρηση με λιγο πιστα.

    castrol 0-30 A3/B4 european formula

    motul 5-40 x-cess gen 2

    mobil1 0-40 FS api sn ειναι η ευρωπαικη παραλλαγη στο ονομα μονο ,εχει αλλαη ονομασια στην αμερικη. το api sp στην ευρωπη εκτος μερικες βορειες χωρες εδω και 2 χρονια που βγηκε στην αγορα δεν υπαρχει πουθενα ακομα.

    και 2 ακομη φοβερα λαδια που ξεχασα να ποσταρω, πριν στον καταλογο:

    FUCHS TITAN Supersyn LONGLIFE SAE 0W-40 (δες εγκρισεις και κυριως συστασεις που εχει)

    FUCHS TITAN Supersyn LONGLIFE SAE 5W-40

    η ονομασια Supersyn που περιεχει δειχνει συνεργασια με mobil , ειναι σχεδον δικος της ορος, δειχνει τα προσθετα που περιεχει γιατι ως γνωστον η mobil ειναι μια απο τις 3 κορυφαιες εταιρειες παραγωγης προσθετων που
    πουλανε σε αλλες εταιρειες.η FUCHS ομως παραγει απο τις καλυτερες βασεις λαδιου και αυτος ο συνδυασμος ειναι κορυφαιος . δεν θα βρεις ευκολα τα 2 πρωτα προιοντα λογω οτι η εταιρεια προσανατολιζεται κυριως στα λιπαντικα βιομηχανιων και το μαρκετινγκ
    στα λιπαντικα αυτοκινητων ειναι σχεδον ανυπαρκτο ,επομενως και η ζητηση ,αν και μια απο τις κορυφαιες εταιρειες προσωπικα. το τελευταιο ομως υπαρχει στην αγορα.μπορεις να ρωτησεις και με μειλ την εταιρεια γιατι δινει κυριως σε συνεργεια ,που μπορεις να βρεις αποθεμα να αγορασεις.απαντανε γρηγορα ειναι καλοι.


    ΚΑΤΙ ΕΞΤΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΤΩΡΑ,

    ενας πολυ καλος γνωστης στην αμερικη που δοκιμαζει λαδια στην 325 μπεμπα του αλλα οχι Ν43 κινητηρα ,εβαλε και δοκιμασε το νεο motul 300V 5-40 .εχει νεα συνθεση.το παλιο ειχε πολλους εστερες που το καθιστουσε ενα λαδι για μικρων διαστηματων χρηση σε αγωνες,το πολυ 3000χιλ. το νεο εχει περισοτερο ΡΑΟ μεσα που το καθιστα και ιδανικο για καθημερινη χρηση η' μικρη χρηση μαζι με πιστα.το καναμε δλδ πιο streetable.
    αυτος λοιπον ,παρολο που κανει αναβασεις σε βουνο οταν τρεχει ,αυτο το λαδι δεν το δοκιμασε σε τετοια χρηση πιστας.το δοκιμασε για 5000 μιλια για καθημερινη χρηση και spiritual driving.δλδ. να παει τα παιδια στο σχολειο,ο ιδιος στην δουλεια,για ψωνια μεσα στην πολη και για ζωηρα ταξιδακια σε μεγαλους δρομους. και εκανε αναλυση του λαδιου ακριβως σαυτα τα χιλιομετρα.και βγηκε σε εξαιρετικη κατασταση.βεβαια ειναι και αναλογα της καταστασης του κινητηρα,που ο δικος του ειναι πολυ καλος ακομα,αν και περασμενα τα 180.000 χιλ.

    φυσικα αυτα τα λαδι για πιστα εχουν διαφορετικα προσθετα προσαρμοσμενα σε αγωνιστικη χρηση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 06-02-25 στις 19:30

  3. The Following 3 Users Say Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (08-02-25), BMWdakias81 (07-02-25), nikos valvetronic (09-02-25)

  4. #3
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.564
    Thanked
    2767
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    επειδη πλησιαζει η ωρα της αλλαγης. βρηκα 2 fughs titan 5w-40, Supersyn C3 και το GT1 FLEX 3. Ποιο να προτιμησω?

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP