Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 116

Θέμα: [E90]320si Πρόβλημα με καταλύτες?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-12-16
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    48
    Thanked
    31
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έτσι γίνεται. Κόβεις ουσιαστικά το "κάνιστρο", βγάζεις το cartridge του καταλύτη, το αλλάζεις και ξανα-κολλάς.
    Για να προσθέσω και τη δική μου εμπειρία, ούτε με aftermarket καταλύτες γίνεται δουλειά. Όταν θες να ρολάρεις λίγη ώρα με σταθερό γκάζι και χαμηλές στροφές, γύρω στις 2-2,5 krpm με 6η πχ. το check είναι θέμα χρόνου. Το πιο πιθανό σενάριο είναι να διαβάζει ο εγκέφαλος δυσανάλογα πλούσια καυσαέρια και στιγμιαία να θεωρεί ότι δεν γίνεται σωστή κατάλυση - άρα και εμφανίζει τη βλάβη.
    Σκέφτηκα και τη λύση των ροδελών, αλλά θεωρώ ότι ο ρόλος των πίσω λ είναι κάτι παραπάνω από ελεγκτικός - άρα, εάν παρεμβαίνουν στην ισορρόπηση του μίγματος και κάποια στιγμή δώσουν εντολή να "φτωχύνει" εκεί που δεν πρέπει, θα έχουμε άλλα γλέντια...
    Θα κοιτάξω μπας και κάνω κανένα data logging με το Carly κάποια στιγμή και βγάλω κανένα συμπέρασμα. Βαρέθηκα να κάνω reset κάθε τρεις και λίγο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratis : 18-01-17 στις 15:25

  2. #2
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έτσι γίνεται. Κόβεις ουσιαστικά το "κάνιστρο", βγάζεις το cartridge του καταλύτη, το αλλάζεις και ξανα-κολλάς.
    Για να προσθέσω και τη δική μου εμπειρία, ούτε με aftermarket καταλύτες γίνεται δουλειά. Όταν θες να ρολάρεις λίγη ώρα με σταθερό γκάζι και χαμηλές στροφές, γύρω στις 2-2,5 krpm με 6η πχ. το check είναι θέμα χρόνου. Το πιο πιθανό σενάριο είναι να διαβάζει ο εγκέφαλος δυσανάλογα πλούσια καυσαέρια και στιγμιαία να θεωρεί ότι δεν γίνεται σωστή κατάλυση - άρα και εμφανίζει τη βλάβη.
    Σκέφτηκα και τη λύση των ροδελών, αλλά θεωρώ ότι ο ρόλος των πίσω λ είναι κάτι παραπάνω από ελεγκτικός - άρα, εάν παρεμβαίνουν στην ισορρόπηση του μίγματος και κάποια στιγμή δώσουν εντολή να "φτωχύνει" εκεί που δεν πρέπει, θα έχουμε άλλα γλέντια...
    Θα κοιτάξω μπας και κάνω κανένα data logging με το Carly κάποια στιγμή και βγάλω κανένα συμπέρασμα. Βαρέθηκα να κάνω reset κάθε τρεις και λίγο.
    η κατανάλωση καυσίμου σου που κυμαίνεται? με τι χρήση?

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11987
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμενα στο Σπανό και σε έναν άλλο μου ειπαν για καταλύτη, ναι, αλλά οτι αυτό σημαίνει πακέτο όλη η πολλαπλή. εσύ πως άλλαξες? έλυσες πολλαπλή και έβγαλες έξω τα εντόσθια και έβαλες άλλα???
    Αυτές Πετράν είναι λεπτομέριες που δεν γνωρίζω (δεν ήμουν και μπροστά). Δώσαμε ραντεβού εντός του μήνα να το πάω να το ψάξει με ηρεμία, οπότε θα ρωτήσω λεπτομέρειες να σας πω.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέφτηκα και τη λύση των ροδελών, αλλά θεωρώ ότι ο ρόλος των πίσω λ είναι κάτι παραπάνω από ελεγκτικός - άρα, εάν παρεμβαίνουν στην ισορρόπηση του μίγματος και κάποια στιγμή δώσουν εντολή να "φτωχύνει" εκεί που δεν πρέπει, θα έχουμε άλλα γλέντια...
    και αυτό το είχα κάνει για ένα φεγγάρι χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Μετά από λίγο άναβε πάλι.

    Το περίεργο είναι ότι με τον πρώτο καταλύτη το λαμπάκι αναβοέσβηνε, ενώ με τον καινούριο, δεν έσβησε ποτέ!

    Κατανάλωση είμαι εδώ και ένα χρόνο ''καρφωμένος'' στο 10,4 με χρήση ΑΟ & ΕΟ (με ελάχιστη τοπική).
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP