Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 81

Θέμα: Αγορά BMW E92 325i

  1. #71
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αγορά BMW E92 325i

    Για το 2017 ΔΕΝ πληρώνει φόρο.
    Η 10ετιά ενός αυτοκινήτου με άδεια το 2007, κλείνει το 2016.
    Απλά το φόρο πολυτελείας του 2016 θα τον πληρώσει στα μέσα του 2017...

    Το 13% Χ 0.7 τι είναι πάλι;

    Ο ΦΠ του εν λόγω αυτοκινήτου είναι ¤1619
    (17.800-30%)Χ 0.13= 1619.8 για την ακρίβεια
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 13-11-15 στις 07:51
    Detailing Madness

  2. #72
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πλεον τα τελη ειναι ψιλα γραμματα.
    Θα πρεπει να κοιταμε τι φορο πολυτελειας εχει για την αγορα.
    Ακου 13% επι του τεκμηριου...
    Αυτη τη στιγμη εχεις 1,8. Δε σου τα ζαλιζει κανεις.
    Εισαι σιγουρος οτι θες να μπλεξεις με κυβικα και να ψαχνεσαι καθε μερα να δεις αν ετοιμαζονται να σου στειλουν καινουριο ραβασακι απο τη ΔΟΥ και το υπουργειο οικονομικων?

    Τελος παντων αν νιωθεις ετοιμος να δωσεις το 1,8 για μενα πρεπει να παρεις ενα διλιτρο τουρμπο quattro audi.
    Οχι bmw.

    Το bmw ποτε δε θα τραβαει οσο το audi, παντα θα καιει περισσοτερο στους ιδιους ρυθμους, θα εχει περισσοτερες επισκεψεις στα συνεργεια και θα ειναι και στη μπουκα του κανονιου του κρατους λογω κυβικων.
    Γιατι για να περασεις το διλιτρο audi (που το προγραμματακι θα το φαει με την ευκολια που πας για ενα καφε και θα περασει τα 260...) θες 335...
    Ισον τρεις χιλιαδες κυβικα. Ισον οποτε τους λειπουν λεφτα θα σε παιρνουν τηλεφωνο.
    Οχι.

    Bmw μονο αν γουσταρεις καλοζυγισμενα πισωκινητα, παντιλικια κλπ.
    Για κανενα αλλο λογο.
    Υστερουν αισθητα στους υπολοιπους τομεις.

  3. #73
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πλέον η κατηγορία που θα πέσει "βίτσα" είναι τα 1800 κυβικά!
    Θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος που έπαιρνε 1800άρι με 35.000¤ !
    Δεν υπάρχει σύγκριση ΚΑΜΙΑ μεταξύ 335 & 2λιτρου Audi.
    Άλλο πράγμα το BMW... Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
    Detailing Madness

  4. #74
    Εγγραφή
    03-01-15
    Περιοχή
    Pireaus
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    31
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πλεον τα τελη ειναι ψιλα γραμματα.
    Θα πρεπει να κοιταμε τι φορο πολυτελειας εχει για την αγορα.
    Ακου 13% επι του τεκμηριου...
    Αυτη τη στιγμη εχεις 1,8. Δε σου τα ζαλιζει κανεις.
    Εισαι σιγουρος οτι θες να μπλεξεις με κυβικα και να ψαχνεσαι καθε μερα να δεις αν ετοιμαζονται να σου στειλουν καινουριο ραβασακι απο τη ΔΟΥ και το υπουργειο οικονομικων?

    Τελος παντων αν νιωθεις ετοιμος να δωσεις το 1,8 για μενα πρεπει να παρεις ενα διλιτρο τουρμπο quattro audi.
    Οχι bmw.

    Το bmw ποτε δε θα τραβαει οσο το audi, παντα θα καιει περισσοτερο στους ιδιους ρυθμους, θα εχει περισσοτερες επισκεψεις στα συνεργεια και θα ειναι και στη μπουκα του κανονιου του κρατους λογω κυβικων.
    Γιατι για να περασεις το διλιτρο audi (που το προγραμματακι θα το φαει με την ευκολια που πας για ενα καφε και θα περασει τα 260...) θες 335...
    Ισον τρεις χιλιαδες κυβικα. Ισον οποτε τους λειπουν λεφτα θα σε παιρνουν τηλεφωνο.
    Οχι.

    Bmw μονο αν γουσταρεις καλοζυγισμενα πισωκινητα, παντιλικια κλπ.
    Για κανενα αλλο λογο.
    Υστερουν αισθητα στους υπολοιπους τομεις.
    Αναφερεις τα αρνητικα το να παρεις BMW και να σου πω την αλληθεια μου εκανε εντυπωση. Αρχικα εαν το παρουμε συγκριτικα οπως το θεσες, τοτε η μεγαλυτερη γκαμα της BMW ειναι αχριστα μοντελα, εαν παμε δηλαδη απο τα 16αρια εως τα 3.0 ολα τα εχει καποιο τουρμπατο μοντελο της VAG, αρα για ποιο λογο να παρεις μπεμπα.
    Επισης ειδα οτι ειπες για συνεργεια, δν ξερω εσυ τι εχεις περασει σε συνεργεια με το BMW, αλλα μαλλον δεν γνωριζεις ποσο μα ποσο αθλια after sales και service εχει η audi (για αυτην γνωριζω) στην Ελλαδα. Εκτος επισης το γεγονος οτι το Α4 Β8 (2008-2011) σε μια μεγαλη γκαμα αυτοκινητων εχει βγει με προβληματικο κινητηρα που καιει τρελη ποσοτητα λαδιου οπου οι εμποροι το βγαλαν ως ελαττωμα της TFSΙ τεχνολογιας ενω φτιαει για αυτο ο κατασκευαστης. Το κοστος εκτος εγγυησης ειναι στα 4000 κοντα και μπορω να σου πω για 3 ατομα που ξερω οπου το διορθοσαν, δεν θα αναφερθω σε αλλα προβληματα απλα κρατα το οτι ειναι τρομερα ευαισθητα σε φθορες οπως ολα τα μοντελα του ομιλου με εξαιρεσεις.
    Σε αντιθεση με το 320 που εχουμε οπου φαινετε και στον δρομο (αισθηση οδηγησης αλλα και ανεση) αλλα και στην συντηρηση πως δεν εχει καμια σχεση με τα AUDI.
    Και στην τελικη ειπα καπου οτι κοιταω να παιρναω στην ευθεια το καθε κωλοφτιαγμα στον δρομο; Εαν ηταν ετσι θα κοιταζα καθαρα για ενα hatchback με τουρμποκινητηρα και με 20.000 θα τους παταγα ολους.

  5. The Following User Says Thank You to george7 For This Useful Post:

    pilot (13-11-15)

  6. #75
    Εγγραφή
    25-03-14
    Περιοχή
    Glyfada Athens
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    419
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το 2017 ΔΕΝ πληρώνει φόρο.
    Η 10ετιά ενός αυτοκινήτου με άδεια το 2007, κλείνει το 2016.
    Απλά το φόρο πολυτελείας του 2016 θα τον πληρώσει στα μέσα του 2017...

    Το 13% Χ 0.7 τι είναι πάλι;

    Ο ΦΠ του εν λόγω αυτοκινήτου είναι ¤1619
    (17.800-30%)Χ 0.13= 1619.8 για την ακρίβεια

    Το 13% ειναι ο φορος πολυτελειας.
    και το χ0.7 ςιναι το -30% λογω 5ετιας. Ισως να μην το εθεσα σωστα.

    Απορια : Η 10ετια δεν κλεινει τον 12 του 2017...?
    Οσες φορες το μετρησα στα δακτυλα δεν μου εβγαινε στο 2016..!


  7. #76
    Εγγραφή
    20-08-13
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    732
    Thanked
    2785
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tsaltinho Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 13% ειναι ο φορος πολυτελειας.
    και το χ0.7 ςιναι το -30% λογω 5ετιας. Ισως να μην το εθεσα σωστα.

    Απορια : Η 10ετια δεν κλεινει τον 12 του 2017...?
    Οσες φορες το μετρησα στα δακτυλα δεν μου εβγαινε στο 2016..!

    Το 16 κλείνει 10ετια αλλά το 2017 πληρώνεις την εφορία για ότι δήλωσες το 2016. Οπότε αφού πληρώσει το ετος 2017 για το οικονομικό έτος του 2016 μετά δεν πληρώνει τίποτα άλλο. .. εκτός και αν αλλάξουν τα πράγματα μέχρι τότε γιατί στην χώρα που ζούμε τίποτα δεν ειναι στάνταρ.

  8. #77
    Εγγραφή
    15-04-15
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    87
    Thanked
    66
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο george7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναφερεις τα αρνητικα το να παρεις BMW και να σου πω την αλληθεια μου εκανε εντυπωση. Αρχικα εαν το παρουμε συγκριτικα οπως το θεσες, τοτε η μεγαλυτερη γκαμα της BMW ειναι αχριστα μοντελα, εαν παμε δηλαδη απο τα 16αρια εως τα 3.0 ολα τα εχει καποιο τουρμπατο μοντελο της VAG, αρα για ποιο λογο να παρεις μπεμπα.
    Επισης ειδα οτι ειπες για συνεργεια, δν ξερω εσυ τι εχεις περασει σε συνεργεια με το BMW, αλλα μαλλον δεν γνωριζεις ποσο μα ποσο αθλια after sales και service εχει η audi (για αυτην γνωριζω) στην Ελλαδα. Εκτος επισης το γεγονος οτι το Α4 Β8 (2008-2011) σε μια μεγαλη γκαμα αυτοκινητων εχει βγει με προβληματικο κινητηρα που καιει τρελη ποσοτητα λαδιου οπου οι εμποροι το βγαλαν ως ελαττωμα της TFSΙ τεχνολογιας ενω φτιαει για αυτο ο κατασκευαστης. Το κοστος εκτος εγγυησης ειναι στα 4000 κοντα και μπορω να σου πω για 3 ατομα που ξερω οπου το διορθοσαν, δεν θα αναφερθω σε αλλα προβληματα απλα κρατα το οτι ειναι τρομερα ευαισθητα σε φθορες οπως ολα τα μοντελα του ομιλου με εξαιρεσεις.
    Σε αντιθεση με το 320 που εχουμε οπου φαινετε και στον δρομο (αισθηση οδηγησης αλλα και ανεση) αλλα και στην συντηρηση πως δεν εχει καμια σχεση με τα AUDI.
    Και στην τελικη ειπα καπου οτι κοιταω να παιρναω στην ευθεια το καθε κωλοφτιαγμα στον δρομο; Εαν ηταν ετσι θα κοιταζα καθαρα για ενα hatchback με τουρμποκινητηρα και με 20.000 θα τους παταγα ολους.

    γι' αυτό φίλε μου πάρε ένα ε92 2.5 λιτρό και δεν θα το μετανιώσεις!!!
    η λειτουργία του straight six είναι αλλού
    το δικό μου καίει 0,5 λίτρο στα 10.000κλμ μόνο.
    δεν έχει βγάλει καμία βλάβη και τα έξοδα συντήρησής εάν δεχτείς τα της εφορίας είναι απόλυτα λογικά

  9. The Following User Says Thank You to GVIT For This Useful Post:

    pilot (13-11-15)

  10. #78
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tsaltinho Εμφάνιση μηνυμάτων



    Απορια : Η 10ετια δεν κλεινει τον 12 του 2017...?

    Οσες φορες το μετρησα στα δακτυλα δεν μου εβγαινε στο 2016..!




    Προφανώς δεν μέτρησες το 2007 χρονιά κυκλοφορίας του...
    Detailing Madness

  11. #79
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όταν λέω εγώ το 325 είναι η οικονομικότερη & ορθολογικότερη επιλογή, ο everget μου λέει για Μ3 Ε46/92 & Μ5 Ε60..... Χαχαχαχ
    Detailing Madness

  12. #80
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν λέω εγώ το 325 είναι η οικονομικότερη & ορθολογικότερη επιλογή, ο everget μου λέει για Μ3 Ε46/92 & Μ5 Ε60..... Χαχαχαχ
    Άμα περάσει ο EVERGET κάτω από το μπαλκόνι σου με 8000 στροφές
    την ώρα που πίνεις καφέ, θα ξεχάσεις την ορθολογικότερη επιλογή,
    όπως θα σου φεύγει το καϊμάκι από το esspresso

  13. The Following 6 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    BILL007 (13-11-15), chrisgiapz3 (19-11-15), EVERGET (13-11-15), pilot (13-11-15), TakisKal (13-11-15), VanVIC (13-11-15)

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP