Σελίδα 6 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 81

Θέμα: Αγορά BMW E92 325i

  1. #51
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και το τεκμήριο είναι διαφορετικό
    Υπολόγισε και τυχόν αλλαγές...

  2. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    stef (12-11-15)

  3. #52
    Εγγραφή
    03-01-15
    Περιοχή
    Pireaus
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    31
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οποτε αποκλειω τελιως το θεμα για πανω των 2500. Ακομα και τα 2500 παρα ειναι υπερβολικα στις μερες μας.

  4. #53
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο george7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οποτε αποκλειω τελιως το θεμα για πανω των 2500. Ακομα και τα 2500 παρα ειναι υπερβολικα στις μερες μας.
    ευκαιρία λοιπόν να ψάξεις μερικα καλά 2.0 Ε92 και υπάρχουν αρκετά... εφόσον ενδιαφέρεσαι για κουπέ ή Ε90 για τετράπορτο...

    φυσικά ξέχνα τα γκάζια που ήδη έχεις με το Audi

  5. #54
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάρε άλλη μάρκα! Πιο πολλά γκάζια θα έχεις & με μικρότερο κόστος.
    Το ban μου έρχεται σίγουρα από Vanvic....!!! Χαχαχα
    Detailing Madness

  6. #55
    Εγγραφή
    15-04-15
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    87
    Thanked
    66
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο george7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οποτε αποκλειω τελιως το θεμα για πανω των 2500. Ακομα και τα 2500 παρα ειναι υπερβολικα στις μερες μας.
    τα 2.5 του 2006 συμπληρώνουν 10ετια άρα μισό τεκμήριο άρα λιγότερο τεκμήριο από 2.0 του 2008!!!!!

  7. #56
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το 2.5 είναι σαφώς καλύτερη & πιο αξιόπιστη επιλογή από το 2.0. Και μόνο ο ήχος του straight six σε συνδυασμό με την βελούδινη απόκριση του κινητήρα σε κάνουν να ξεχνάς τον 2λιτρο ο οποίος είναι λίγος για την καρότσα αυτή
    Detailing Madness

  8. #57
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GVIT Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα 2.5 του 2006 συμπληρώνουν 10ετια άρα μισό τεκμήριο άρα λιγότερο τεκμήριο από 2.0 του 2008!!!!!
    το τεκμήριο δεν νομίζω οτι ειναι το πρόβλημα στη 10 ετία μιας και πέφτει οπως λες πολύ. επίσης στη 10ετία δεν υπάρχει και Φόρος Π. οπότε μόνο τα τέλη παίζουν μπάλα (βέβαια σε αμάξι του 2006 μιλάμε πάντα)

    σε αυτή την περίπτωση πας σε 3λιτρο νομίζω...

    σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση όντως η κοιτάζει άλλη μάρκα ή κοιτάζει συμβιβαστική λύση μεταξύ ίππων και κόστους συντήρησης για να αποφασίσει 2.0 ή 2.5

  9. #58
    Εγγραφή
    25-03-14
    Περιοχή
    Glyfada Athens
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    419
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 2.5 είναι σαφώς καλύτερη & πιο αξιόπιστη επιλογή από το 2.0. Και μόνο ο ήχος του straight six σε συνδυασμό με την βελούδινη απόκριση του κινητήρα σε κάνουν να ξεχνάς τον 2λιτρο ο οποίος είναι λίγος για την καρότσα αυτή
    Σιγουρα καλυτερο το 2,5, δεν διαφωνει κανεις, αλλα μην φτανουμε και να λεμε το 2λιτρο με 170 αλογα λιγο.
    Μια χαρα κινει το αυτοκινητο και μια χαρα επιταχυνση εχει.
    Μπορει να ειναι πολλα τα κιλα, αλλα η αποδοση του ειναι πολυ καλη και οικονομικη

  10. #59
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tsaltinho Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σιγουρα καλυτερο το 2,5, δεν διαφωνει κανεις, αλλα μην φτανουμε και να λεμε το 2λιτρο με 170 αλογα λιγο.
    Μια χαρα κινει το αυτοκινητο και μια χαρα επιταχυνση εχει.
    Μπορει να ειναι πολλα τα κιλα, αλλα η αποδοση του ειναι πολυ καλη και οικονομικη
    Για εμένα και το 325 είναι λίγο για το αμάξωμα
    Θέλει 335 ή Μ3 το Ε92 κακά τα ψέμματα...
    Παίζει να καίει πιο πολύ το 320 Ε92 από το 325;
    Δεν ξέρω, ρωτάω...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 12-11-15 στις 17:35
    Detailing Madness

  11. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    mark e92 (12-11-15)

  12. #60
    Εγγραφή
    19-06-14
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σε καμια περιπτωση
    μεση τιμη 10 μεσα-8 εξω(320ι Ε90 M-pack) με μετρια πιεση
    σε εθνικη με 140-150 στα 7-7.5(2 ατομα)
    και ολα αυτα με 225/40/18 μπροστα και 255/35/18 πισω
    Μια χαρα τσουλαει ο 2λιτρος.πρεπει να τον δουλεψεις ψιλα(μετα τις 2500)
    σε ταξιδι ειναι απολαυση
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kavas2 : 12-11-15 στις 17:45

Σελίδα 6 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP