Σελίδα 7 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 81

Θέμα: Αγορά BMW E92 325i

  1. #61
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για εμένα και το 325 είναι λίγο για το αμάξωμα
    Θέλει 335 ή Μ3 το Ε92 κακά τα ψέμματα...
    Παίζει να καίει πιο πολύ το 320 Ε92 από το 325;
    Δεν ξέρω, ρωτάω...
    Έτσι όπως το έχει παίζει και το 35 αρι να είναι λίγο...

  2. #62
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρε συ θέλεις γκάζι να προσπεράσεις κανά Tiguan 2.0 Tfsi στην Ε.Ο και δεν τολμάς καν να το διανοηθείς...
    Εδώ με δυσκολία θα περάσω εγώ. Χαχα
    Περιμένω σχόλιο everget...
    Πού τις βλέπετε τις ικανοποιητικές επιδόσεις;
    Εκτός αν έχω άλλα στάνταρ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 12-11-15 στις 17:59
    Detailing Madness

  3. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    topmar (12-11-15)

  4. #63
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε συ θέλεις γκάζι να προσπεράσεις κανά Tiguan 2.0 Tfsi στην Ε.Ο και δεν τολμάς καν να το διανοηθείς...
    Εδώ με δυσκολία θα περάσω εγώ. Χαχα
    Περιμένω σχόλιο everget...
    Πού τις βλέπετε τις ικανοποιητικές επιδόσεις;
    Εκτός αν έχω άλλα στάνταρ...
    Aφού θες σχόλιο θα το έχεις: Το 325 είναι η χρυσή τομή, και γι' αυτό μετά από πολύ σκέψη είχαμε καταλήξει σε αυτό και για εσένα όταν έψαχνες αμάξι, και ας προσανατολιζόσουν στην αρχή για 335. Είναι ικανοποιητικότατα δυνατό, είναι εξακύλινδρο (που είναι must), και φορολογικά αξίζει το trade-off. Για μένα ο N52 του 325 είναι τέλεια για ξεκούραστο ταξίδι, και αυτό του δίνει ένα πολύ ολοκληρωμένο GT χαρακτήρα. Το si έχει έναν ειδικό χαρακτήρα που μειώνει τη χρηστικότητά του, είναι κάτι σαν να έχει Μ χωρίς να είναι όμως Μ και χωρίς να είναι γρήγορο. Τα μικρότερα της γκάμας (320 και 316) είναι τόσο ευνουχισμένα μοτερικά που καλύτερα μπροστοκίνηση και group VAG....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  5. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Ptboul (12-11-15), stef (12-11-15)

  6. #64
    Εγγραφή
    06-11-14
    Περιοχή
    Μακεδονία
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.081
    Thanked
    1191
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ πάλι θα του προτείνω να κοιτάξει και κανένα 320d (εάν θέλει να βάλει στο "κάδρο" του και πετρελαιοκίνητο), μιας και αναφέρθηκε ο ενδιαφερόμενος τόσο στο θέμα των τεκμηρίων, Τ.Κ & Φ.Π, όσο και στο θέμα επιδόσεων και κατανάλωσης.

    Με ένα "καθαρό" 320d μπορείς να έχεις:

    - και χαμηλά φορολογικά βάρη (Τ.Κ, Φ.Π, τεκμήριο)

    - και επιδόσεις (αφήνεις πίσω 320i, 320Si, ακόμα και Group VAG αρκετά κλπ.)

    - και καταναλώσεις επιπέδου 1000αρι, με 5,5 - 6 λ/100ΚΜ (0,07¤/ΚΜ).





    Sent from my Xiaomi Redmi Note 2
    VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 7seater

  7. The Following User Says Thank You to topmar For This Useful Post:

    Alex_ (12-11-15)

  8. #65
    Εγγραφή
    22-09-13
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    341
    Thanked
    675
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε μου, η συμβουλή μου: βάλε στο Audi που εχεις μοτερ RS4 και ασε τα πειράματα. Πιο φτηνο θα σου βγει και θα έχεις και καλυτερο αποτελεσμα. Με αυτα που σκεφτεσαι να παρεις, θα απογοητευτεις σε σχεση με αυτο που εχεις τωρα!
    Φιλικά,
    οδηγός μπλε αλυσοπρίονου

  9. #66
    Εγγραφή
    25-03-14
    Περιοχή
    Glyfada Athens
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    419
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για εμένα και το 325 είναι λίγο για το αμάξωμα
    Θέλει 335 ή Μ3 το Ε92 κακά τα ψέμματα...
    Παίζει να καίει πιο πολύ το 320 Ε92 από το 325;
    Δεν ξέρω, ρωτάω...
    Στεφανε μαζι σου. Αλλα διαφορετικα ειναι για καποιον που απο το ατμοσφαιρικο 1.4-1.6 παει στο 2λιτρο και διαφορετικο για καποιον που παει απο το 3λιτρο στο 2λιτρο.
    Στην καταναλωση σε μενα ειναι στα 9.2ltrs περιπου με 80% των χιλιομετρων στην πολη

  10. #67
    Εγγραφή
    19-02-11
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    236
    Thanked
    435
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μην είμαστε υπερβολικοί που το αμάξωμα της e92 κάνει μόνο για 335 ή m3.
    Καταρχάς η m3 e92 τα μόνα που έχει ίδια με το απλό μοντέλο είναι τα φωτιστικά σώματα, το πίσω καπό και τις δύο πόρτες. Τίποτα άλλο (πάνω και κάτω από το αμάξωμα) και όλα αυτά για να διαχειριστεί σωστά τους εργοστασιακούς της ίππους. Αλλιώς θα το αφήνανε σχεδόν ίδιο με μικροβελτιώσεις, όμως τελικά μόνο στην όψη είναι ίδια. Ακόμα και μια βελτιωμένη (ελαφρώς με πρόγραμμα μόνο) 335 γίνεται επικίνδυνη με το διαφορικό και τα εργοστασιακά φρένα που έχει.
    Εγώ πιστεύω πως μια 325, 330i, 330d είναι οι πιο ισορροπημένες εκδόσεις της σειράς 3, ενώ 335d και 335i είναι στο όριο ανοχής του αμαξώματος αυτού. Ο turbo ταίριαζε περισσότερο στην 735 που είναι θωρηκτό και κινεί το αμάξωμα αυτό αξιοπρεπέστατα.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  11. #68
    Εγγραφή
    03-01-15
    Περιοχή
    Pireaus
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    31
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδια βρηκα και αυτην εδω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7155215/
    Επειδη ειναι μοντελο 2007, θα πληρωσω φορο για 1 χρονο ας πουμε σωστα;
    Επισης τα τελη της ειναι στα 880 λογω 2997cc ?
    Υπαρχει και κατι αρνητικο στο οτι ειναι XI;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη george7 : 13-11-15 στις 01:38

  12. #69
    Εγγραφή
    03-01-15
    Περιοχή
    Pireaus
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    31
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να προσθεσω και κατι ακομα, το Α4 σαν μαμα ειναι 120 αλογα, ακομα και η απλη 320 Ε90 το παιρναει, και με την 2η εκδοση του Α4 στα 160 αλογα ειναι πανω κατω τα ιδια. Το αμαξι μου ειναι βελτιωμενο, οποτε δεν μπορουμε να συγκρινουμε ενα βελτιωμενο με μαμα (δες 325, 330 κτλ). Πιστευω ειναι πολυ ανωτερα σαν αυτοκινητα τα συγκεκριμενα...

  13. #70
    Εγγραφή
    25-03-14
    Περιοχή
    Glyfada Athens
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    419
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο george7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια βρηκα και αυτην εδω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7155215/
    Επειδη ειναι μοντελο 2007, θα πληρωσω φορο για 1 χρονο ας πουμε σωστα;
    Επισης τα τελη της ειναι στα 880 λογω 2997cc ?
    Υπαρχει και κατι αρνητικο στο οτι ειναι XI;
    Φορο θα πληρωσεις και για το 16' και για το 17'.
    Το xi ειναι τετρακινηση. Για τα 880 νομιζω ειναι οπως τα λες. Και φορος πολυτελειας 13% ×0.7 λογω παλαιοτητας.
    Οπως ειπαν και παταπανω τα παιδια, αφου ανεβαινεις στα 3.000 κυβικα, το 335 ειναι μονοδρομος.
    Το παραπανω ειναι 330.

Σελίδα 7 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP