Ε90 325 , 6ος του 2006, μοτέρ Ν52 ονομαστική 218 με πρόγραμμα 228 άλογα.
Το αμάξι είναι απόλαυση ειδικά σε ταξίδια.
Βάζεις την 6η, απολαμβάνεις τον ήχο από το εξακύλινδρο μοτέρ και πραγματικά είσαι αλλού![]()
Ε90 325 , 6ος του 2006, μοτέρ Ν52 ονομαστική 218 με πρόγραμμα 228 άλογα.
Το αμάξι είναι απόλαυση ειδικά σε ταξίδια.
Βάζεις την 6η, απολαμβάνεις τον ήχο από το εξακύλινδρο μοτέρ και πραγματικά είσαι αλλού![]()
Δεν βαζεις προγραμμα για 10 αλογακια.
Με την 320 Ε92 που εχουμε παντος μεσα στην πολη και για ταξιδακι χαλαρο ειναι τουμπανη. Οποτε σκεφτηκα οτι με 50 αλογα παραπανω που ειναι η 325 δεν θα εχω τοσο θεμα εαν θελω καμια φορα να το ανοιξω. Ειδα και 0-100 επιδοσεις κτλ ειναι αξιοπρεπεστατο. Το A4 μην νομιζετε οτι ειναι κανα cupra, λογω του βαρους του κυριως. 0-100 γυρω στα 7.4-7,6 βγαζει, πιο αργο απο οτι η 325 απο σταση δηλαδη.
Καποιες ακομα ερωτησουλες εχω.
1) M-Pack τουλαχιστον προφυλαχτηρα μπορω να βαλω και ποσο ειναι περιπου το κοστος;
2) Εαν δν εχει οθονη υπαρχει κατι αξιολογο σε aftermarket?
3) Για χαμηλωμα αρκουν ελατηρια ή θα χρειαστω και αμορτισερ;
και ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας παιδια!
1) ένας προφυλακτήρας mpack μεταχειρησμενος κομπλέ κάνει κάνα 400αρι+κάνα 150 ποδιές και θόλους μεταχειρησμενα παλι+κάνα 150αρι βάψιμο και τοποθέτηση.
2)υπάρχουν πολλές οθόνες στην αγορά ΑΛΛΆ με τα ίδια λεφτά μπορείς να βάλεις γνήσια oem οθόνη, έρχεσαι μια βόλτα Θεσσαλονίκη έχουμε τον σωτήρα εκεί και καθαρισες.
3)αν φοράει μαμά αμορτισέρ και βάλεις κοντά ελατήρια μετά από καιρό θα έχεις θέμα με τα αμορτισέρ σου,αν φοράει όμως mpack ανάρτηση είσαι οκ.
Ptboul (12-11-15)