Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Θέμα: Αγορά BMW E92 325i

Hybrid View

george7 Αγορά BMW E92 325i 11-11-15, 06:18
stef Αγορά BMW E92 325i 11-11-15, 07:49
stef Αγορά BMW E92 325i 11-11-15, 11:59
scania124 Θα βγω λιγο :offtopic: Τι... 11-11-15, 14:51
Koyotte roundcorner.gif (262 bytes) ... 11-11-15, 15:01
scania124 [QUOTE=Koyotte;555008]roundcor... 11-11-15, 15:09
Nikos! Α ρε si :bye: 12-11-15, 07:24
deepBLUE Σε αυτό εδώ... 12-11-15, 07:34
deepBLUE εχουν το hi 12-11-15, 07:49
george7 https://www.car.gr/classifieds... 12-11-15, 09:58
stef Αγορά BMW E92 325i 12-11-15, 10:59
stef Αγορά BMW E92 325i 13-11-15, 07:48
tsaltinho Το 13% ειναι ο φορος... 13-11-15, 09:54
Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αγορά BMW E92 325i

    Πες μας λίγο πόσο καίει το si. Αν θυμάμαι καλά είναι πάνω από το 2.5...;

    Να αναφέρω ότι οι τιμές κατανάλωσης που ανέφερα παραπάνω αφορούν αυτόματο κιβώτιο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 11-11-15 στις 12:01
    Detailing Madness

  2. #2
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πες μας λίγο πόσο καίει το si. Αν θυμάμαι καλά είναι πάνω από το 2.5...;

    Να αναφέρω ότι οι τιμές κατανάλωσης που ανέφερα παραπάνω αφορούν αυτόματο κιβώτιο.
    σου απαντάω οχι για να συγκρίνω αλλά για να δώσω δεδομένα.
    το si μέσα στην πόλη με πολύ κίνηση σταμάτα ξεκίνα έρχεται στα 13,5 λίτρα περίπου. στην πόλη με νορμάλ κίνηση τα νούμερα του είναι περίπου 12,5 και έξω στην εθνική πάει ανάλογα την οδήγηση 10-11.
    σημαντικό είναι οτι στην εθνική είναι προτιμότερο να πηγαίνεις τέζα μιας και θα σου κάψει το ίδιο αν όχι λιγότερο! (λόγω του οτι η σχετική κατανάλωση είναι καλύτερη μεταξύ 4.700 και 7.000 rpm)

    είναι λογικά όλα τα παραπάνω αν υπολογίσεις το πιο κοντό διαφορικο και τις 18αρες ασύμμετρες σε συνδιασμό με τη χαμηλή ροπή των 20 κιλών. Στο αμάξι αρέσει να δουλεύει ψηλά!

    για συγκριση στις ίδιες διαδρομές ακριβώς μέσα στην πόλη με 316 122PS είχα 9,7 και με 320 170PS ειχα 11,5.
    το αναφέρω γιατί είχα και τα 3 μοντέλα στην κατοχή μου οπότε έχω μέτρο σύγκρισης στις ίδιες ακριβώς διαδρομές με τα ίδια δεδομένα.

    για τους τύπους υπήρχε κάποτε ένα 320si στο φόρουμ που είχε πραγματική μικτή 8,9!!!!! δεν ξέρω πως γινόταν αυτό αλλά ο άνθρωπος με στοιχεία μας το είχε αποδείξει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Cobalt : 11-11-15 στις 12:19

  3. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Ptboul (11-11-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    για τους τύπους υπήρχε κάποτε ένα 320si στο φόρουμ που είχε πραγματική μικτή 8,9!!!!! δεν ξέρω πως γινόταν αυτό αλλά ο άνθρωπος με στοιχεία μας το είχε αποδείξει.
    Αυτός ήταν κ0λ0γερας ρε

    ps: Παίδες το κιβώτιο του si πραγματικά δεν υπάρχει. Όπως τα λέει ο Πετράν.
    Με 4η ανεβαίνεις τοίχο. Πλεονέκτημα για τον γνώστη, μειονέκτημα για ταξίδι στην εθνική. Από την άλλη βέβαια, είναι αμάξι που αρέσκεται να στροφάρει σαν δίχρονο.

    Σε κάθε και για κάθε περίπτωση, προτείνεται δοκιμή προς τον αγοραστή (δοκιμή όμως, όχι βόλτα το τετράγωνο).
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    Diamantis jcw (10-12-16), Konstantinos E60 (11-11-15), scania124 (11-11-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    19-10-10
    Μηνύματα
    558
    Thanked
    214
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτός ήταν κ0λ0γερας ρε

    ps: Παίδες το κιβώτιο του si πραγματικά δεν υπάρχει. Όπως τα λέει ο Πετράν.
    Με 4η ανεβαίνεις τοίχο. Πλεονέκτημα για τον γνώστη, μειονέκτημα για ταξίδι στην εθνική. Από την άλλη βέβαια, είναι αμάξι που αρέσκεται να στροφάρει σαν δίχρονο.
    δεν ειναι θεμα κιβωτιου αλλα θεμα διαφορικου ειχα ψαχτει και εγω στο παρελθον να το κοντινω λιγο(εχω 19''ζαντες)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη maris7 : 11-11-15 στις 14:37

  7. The Following User Says Thank You to maris7 For This Useful Post:

    Ptboul (11-11-15)

  8. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Θα βγω λιγο
    Τι βήμα διαφορικό έχει το 320si και πόση τελική έχει?

  9. #6
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο scania124 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα βγω λιγο
    Τι βήμα διαφορικό έχει το 320si και πόση τελική έχει?


    roundcorner.gif (262 bytes)

    BMW 320Si












    Με αγωνιστικό DNA
    Eξελιγμένη, ώστε να αποτελέσει τη βάση της αγωνιστικής 320 του WTCC, η BMW 320Si μεταφέρει τη φιλοσοφία των αγώνων στο δρόμο.

    ΦΩTOΓPAΦIEΣ: NIKOΣ MAPKOMΠOTΣAPHΣ

    H BMW 320Si είναι μια ειδική έκδοση της σειράς 3, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά με σκοπό να λειτουργήσει ως βάση για την έκδοση του δελτίου αναγνώρισης της αγωνιστικής 320, που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού WTCC. Η ιδιαιτερότητά της σε σχέση με τη γνωστή 320i έχει να κάνει με επιλεκτικές αλλαγές στον κινητήρα, στη μετάδοση και στην ανάρτηση, οι οποίες πρακτικά έχουν εφαρμοστεί ώστε να επιτρέψουν τη δημιουργία μιας όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικής αγωνιστικής έκδοσης. Μεταμορφωμένος, λοιπόν, είναι ο γνωστός 4κύλινδρος 2λιτρος κινητήρας της BMW, που, ειδικά για την περίσταση, συναρμολογείται στο τμήμα κατασκευής των κινητήρων της F1 και φέρει αλλαγές που προχωρούν μέχρι και τη μεταβολή της διαμέτρου και της διαδρομής των εμβόλων. Oι σημαντικότερες επεμβάσεις που έχουν γίνει αφορούν την αύξηση της διαμέτρου των βαλβίδων εισαγωγής κι εξαγωγής, την αντικατάσταση του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος οδήγησης των βαλβίδων Valvetronic με ένα συμβατικό σύστημα, για μεγαλύτερη ακρίβεια στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, την αύξηση της συμπίεσης (από 10.5:1 σε 11.0:1), τη χρήση ενισχυμένων μετάλλων αλλά και την κατασκευή της κυλινδροκεφαλής από ανθρακονήματα, για μείωση του συνολικού βάρους. Όλα τα παραπάνω έχουν δώσει στον κινητήρα έναν πιο άγριο και σπορτίφ χαρακτήρα (ο «κόφτης» επεμβαίνει πλέον στις 7.300 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρονικό γκάζι έχει αντικατασταθεί με μηχανική πεταλούδα με συρματόσχοινο) καθώς και μια σημαντική αύξηση της ισχύος. Μάλιστα, οι διαπιστώσεις μας στην πράξη δεν άφησαν καμία αμφιβολία για την ορθότητα των προδιαγραφών που «μιλούν» για 173 ίππους/7.000 σ.α.λ. και ροπή 20,4 χλγμ./4.250 σ.α.λ. (έναντι 150 ίππων/6.200 σ.α.λ. και 20,4 χλγμ./3.600 σ.α.λ.). Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως στην επίσκεψη στο δυναμόμετρο οι τιμές της ισχύος που καταγράφηκαν στους τροχούς έφτασαν τους 160,4 ίππους/7.200 σ.α.λ. και τα 17,5 χλγμ./4.800 σ.α.λ., όταν οι αντίστοιχες τιμές από τη μέτρηση της 320i ήταν 137 ίπποι/6.500 σ.α.λ. και 16,7 χλγμ./3.300 σ.α.λ. Αντίστοιχα κολακευτική για την 320Si είναι, όμως, και η εικόνα της σε επίπεδο επιδόσεων. Eκεί αποδεικνύεται σημαντικά ταχύτερη από την απλή έκδοση, τόσο στις επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. η 320Si, σε 10,1 δλ. η 320i) όσο -ακόμα περισσότερο- εν κινήσει, όπου οι διαφορές με την απλή 320i στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνούν το 1,0 δλ. Βέβαια, σε αυτό συμβάλλει και η πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης (4,10:1 από 3,38:1), η οποία συμπληρώνει ιδανικά το καλά κλιμακωμένο και εξαιρετικό σε αίσθηση 6άρι κιβώτιο. Εκτός, όμως, από τις αναβαθμισμένες επιδόσεις, ο σπορ χαρακτήρας της 320Si αναδεικνύεται τόσο από την πιο σφικτή ανάρτηση M όσο και από επιμέρους στοιχεία, όπως είναι το ιδιαίτερα πληροφοριακό και ακριβές τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση, οι μεγάλοι τροχοί των 18 ιντσών και τα μεγαλύτερα κι εξαιρετικά σε απόδοση φρένα, που ενισχύουν ακόμα περισσότερο το γνωστό ευχάριστο και αποτελεσματικό οδηγικό προφίλ που χαρακτηρίζει τη σειρά 3. Σε συνδυασμό, λοιπόν, και με το αντίστοιχα προσανατολισμένο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού («όλα τα λεφτά» τα μπάκετ καθίσματα!), μπορούμε να πούμε ότι το ουσιαστικό μειονέκτημα της 320Si είναι η περιορισμένη της παραγωγή, που την καθιστά αυτόματα «θεωρητική αξία» για όσους δε βιαστούν να κάνουν δικό τους ένα από τα μόλις 2.600 αντίτυπα που θα παραχθούν._ 4Τ

    Στο δυναμόμετρο
    Οι επεμβάσεις στο 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα της BMW αποδεικνύονται και στην πράξη ιδιαίτερα εύστοχες. Στην επίσκεψη στο δυναμόμετρο η απόδοση της 320 Si στους τροχούς έφτασε τους 160,4 ίππους/7.200 σ.α.λ. και τα 17,5 χλγμ./4.800 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές είναι σαφώς ανώτερες από εκείνες της απλής 320 (137 ίπποι/6.500 σ.α.λ. και 16,7 χλγμ./3.300 σ.α.λ.), όμως ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως ο βελτιωμένος κινητήρας της Si υπερέχει συνεχώς σε ισχύ και ροπή μετά τις 3.500 σ.α.λ., φανερώνοντας, έτσι, και τον πιο άγριο χαρακτήρα του.

    BMW 320 Si
    YΠEP
    EΠIΔOΣEIΣ/OΔIKH ΣYMΠEPIΦOPA
    KATA
    KATANAΛΩΣH

    ΚΟΣΤΟΣ
    ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 41.700 ευρώ

    ΤΕΧΝΙΚΑ

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
    Κυβισμός: 1.997 κ.εκ.
    Κύλινδροι: 4 σε σειρά
    Μέγ. Ισχύς: 160 ίπποι στις 7.200 σ.α.λ.*/173 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ.**
    Μέγ. Ροπή: 17,5 χλγμ στις 4.800 σ.α.λ.*/ 20,4 χλγμ στις 4.250 σ.α.λ.**

    ΜΕΤΑΔΟΣΗ
    Κίνηση: στους πίσω τροχούς
    Κιβώτιο: χειροκίνητο 6 σχέσεων

    ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    Εμπρός: Γόνατα με δύο βραχίονες στήριξης, αντιστρεπτική ράβδος
    Πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική ράβδος

    ΦΡΕΝΑ
    Εμπρός: αεριζόμενοι δίσκοι
    Πίσω: δίσκοι

    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Τελ. ταχύτητα: 225 χλμ/ώρα**
    0-100 χλμ/ώρα (δλ): 8,6*/8,1**
    Ρεπρίζ 50-80 με 3η (δλ): 4,5
    Ρεπρίζ 80-110 με 4η (δλ): 6,3
    Ρεπρίζ 120-140 με 5η/6η (δλ): 5,9/7,6
    Φρενάρισμα 120-0 χλμ/ώρα (μ.): 54,6
    Μέση κατανάλωση λίτρα/100 χλμ: 14,5

    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Μήκος (χλστ): 4.520
    Πλάτος (χλστ): 1.817
    Ύψος (χλστ): 1.421
    Μεταξόνιο (χλστ): 2.760
    Βάρος (κιλά): 1.378*/1.350**

    *Τιμή 4Τ
    **Τιμή κατασκευαστή

    πηγή 4TROXOI
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Koyotte : 11-11-15 στις 15:03

  10. The Following 3 Users Say Thank You to Koyotte For This Useful Post:

    BILL007 (11-11-15), Ptboul (11-11-15), scania124 (11-11-15)

  11. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    [QUOTE=Koyotte;555008]roundcorner.gif (262 bytes)

    BMW 320Si

    Απλά να τονίσω ότι εδώ σύγκρινε την 320si με την παλιά 320i με το n45 μετά 150 άλογα και όχι με τον n43 με τα 170αλογα.
    Παντός πιστεύω ότι το n52 2.5 είναι ποιο αξιόπιστο από το si.

  12. #8
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Α ρε si
    Nikos

  13. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Ptboul (12-11-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP