-
2 δεδομένα που τώρα λείπουν (σε συνδυασμό με κάποια που ήδη είναι διαθέσιμα) χρειάζονται για να γίνουν τα τέλη κυκλοφορίας αυτό ακριβώς που λέει και το όνομά τους.
1) εμπορική αξία του οχήματος (η anytime και τόσες ακόμα ιντερνετικές ασφαλιστικές σου έχουν έτοιμη φόρμα που βάζεις τον τύπο του οχήματος και αυτομάτως σου βγάζει τιμή. Δύσκολο είναι να μπει μια τέτοια βάση δεδομένων στο taxis?)
2) km που διανύει το όχημα μέσα στο έτος (αυτό μπορεί να επιτευχθεί σε συνεργασία με τα ΚΤΕΟ αν τα οχήματα περνούν τον έλεγχο κάθε έτος και το ΚΤΕΟ καταγράφει τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το όχημα συνοδευόμενο και από τις αντίστοιχες αποδείξεις πληρωμής καυσίμων). Εδώ τώρα υπάρχει μια δυσκολία στην υλοποίηση αλλά είναι ένα ουσιαστικό δεδομένο το πόσα km έχει διανύσει ένα όχημα. Όταν λέμε τέλη κυκλοφορίας εννοούμε πόσο έχει κυκλοφορήσει το όχημα και πόσο έχει επιβαρύνει το οδικό δίκτυο. Σε συνάρτηση με τον τύπο του οχήματος (βλέπε 1ο δεδομένο) θα υπάρχει και αντίστοιχη επιβάρυνση. Π.χ αν ένα όχημα μεγάλου κυβισμού (πχ τζιπ) διανύει και πολλά χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο λογικό είναι να έχει επιβαρύνει το οδικό δίκτυο περισσότερο από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Και αντίστροφα ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που έχει διανύσει 30.000 km έχει επιβαρύνει πολύ περισσότερο το οδικό δίκτυο σε σχέση με ένα αυτοκίνητο υψηλού κυβισμού που έχει διανύσει μόλις 6.000 km.
Με τον τρόπο αυτό τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι σχετικά πιο δίκαια και με τουλάχιστον λίγο πιο σωστές παραμέτρους όσον αφορά στο σκοπό για τον οποίο έχουν δημιουργηθεί. Τέλος θα βοηθάνε τον πολίτη (εφόσον θα είναι σταθερά) να μπορεί πια με ώριμο τρόπο να επιλέξει το όχημα το οποίο ταιριάζει στις ανάγκες του.
-
The Following 2 Users Say Thank You to BGPVirus For This Useful Post:
chrisgiapz3 (03-11-15), Vassilis ///M (04-11-15)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP