Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 51

Θέμα: E46 m54b25 turbo kit by laurent motors

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για ''μεχρι'' ειναι....Δλδ τοσο ειναι η παροχη της τουρμπινας....Δεν σημαινει οτι θα τα βγαλει το μοτερ σου αυτα.....Αν ειναι να φτιαξεις το μοτερ σου για να δουλεψεις περιπου 1.2bar(οπου η κινεζικη θα τα φτυσει συντομα),τοτε ναι,θεωρητικα θα βγαλεις 400hp....Με την garrett σιγουρα θα τα βγαλεις....Αλλα στα 3000+ που παει το κιτ,το φτιαχνεις κι εδω....Και με μεταχειρισμενα,ακομη καλυτερα....Επισης ο τυπος δινει μεταλλικη φλαντζα και προτεινει σαντουιτς με 2 μαμισιες για να πεσει η συμπιεση στο 8:1....Αυτη η τακτικη ειναι νουμερο 1 κινδυνος να φλατζαρεις για πλακα...Επισης και το 8:1 ειναι πολυ χαμηλο και θα λαγκαρει στα χαμηλα....Αλλο ενα βασικο,θ'ανοιξεις το μοτερ σου για να βαλεις φλατζα και θ'αφησεις τα μαμισια μπουζονια που δεν αντεχουν με τιποτα την υπερπιεση?
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    A8hnaios (31-10-15), BILL007 (31-10-15), diosak (01-11-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    04-07-14
    Περιοχή
    Künzelsau
    Μηνύματα
    207
    Thanked
    207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για ''μεχρι'' ειναι....Δλδ τοσο ειναι η παροχη της τουρμπινας....Δεν σημαινει οτι θα τα βγαλει το μοτερ σου αυτα.....Αν ειναι να φτιαξεις το μοτερ σου για να δουλεψεις περιπου 1.2bar(οπου η κινεζικη θα τα φτυσει συντομα),τοτε ναι,θεωρητικα θα βγαλεις 400hp....Με την garrett σιγουρα θα τα βγαλεις....Αλλα στα 3000+ που παει το κιτ,το φτιαχνεις κι εδω....Και με μεταχειρισμενα,ακομη καλυτερα....Επισης ο τυπος δινει μεταλλικη φλαντζα και προτεινει σαντουιτς με 2 μαμισιες για να πεσει η συμπιεση στο 8:1....Αυτη η τακτικη ειναι νουμερο 1 κινδυνος να φλατζαρεις για πλακα...Επισης και το 8:1 ειναι πολυ χαμηλο και θα λαγκαρει στα χαμηλα....Αλλο ενα βασικο,θ'ανοιξεις το μοτερ σου για να βαλεις φλατζα και θ'αφησεις τα μαμισια μπουζονια που δεν αντεχουν με τιποτα την υπερπιεση?

    Εκτος απο το κιτ τι αλλο πρεπει να αλλαξει καποιος στο μοτερ για να φτασει στο επιθυμητο αποτελεσμα χωρις απολειες;


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP