Τωρα παρατηρω οτι εαν στην παραγγελια βαλεις την GT30-76 ανεβαινει στα 3500!!Καλυτερα να τα παρεις εδω τα πραγματα......Ο προγραμματισμος ειναι πανευκολος και παιρνουν γυρω στα 350-450 ευρω....
Τωρα παρατηρω οτι εαν στην παραγγελια βαλεις την GT30-76 ανεβαινει στα 3500!!Καλυτερα να τα παρεις εδω τα πραγματα......Ο προγραμματισμος ειναι πανευκολος και παιρνουν γυρω στα 350-450 ευρω....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
BILL007 (31-10-15)
Οπως πολυ σωστα συνεχιζεις,αμα ανοιξεις μοτερ,το λιγοτερο που θα κανεις θα'ναι μπουζονια,πειρους μπιελων,μεταλλα στροφαλου τριμεταλικα και ελατηρια πιστονιων για τουρμπατο...Δεν ξερω ποια σειρα πιστονιων-μπιελων φορανε τα 325 Μ54,αλλα ενδεχεται ν'αντεχουν μεχρι 1bar....Αλλα και ετσι και αλλιως ΔΕΝ θα δουλεψεις πανω απο 0.45 με μαμα ηλεκτρικα....Κανονικα θελει αγραφο 'η αλλιως μεγαλυτερο μαφ+ηλεκτρονικες.....Ηδη εχουμε ξεπερασει το 5χιλιαρο δλδ και ανεβαινουμε.....Κι οσο κανεις εκπτωσεις σε καποια πραγματα,τοσο πιο πιθανο ειναι να ΜΗΝ ολοκληρωνεται η βολτα το ΠΣΚ και να πηγαινει κατευθειαν συνεργειο!!!!![]()
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
A8hnaios (31-10-15), BILL007 (31-10-15), diosak (01-11-15), kplc16 (02-11-15), Panos 316T (31-10-15)
BILL007 (31-10-15)