Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To τελικο στο κομπρεσσορατο Μ3 το δικο μου (eisenmann) εδωσε σχεδον μηδεν αλογα στο δυναμομετρο του Δημητριαδη. Αν σκεφτουμε οτι απο 280 τροχο ειχα παει στα 420, αν υπηρχε flow resctriction στο μαμα τελικο θα ηταν ακομα πιο εμφανες στο κομπρεσσορατο. Πραγμα που δεν συνεβη.
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι στα ατμο Μ3 δινει 0 αλογα. Τα τελικο μπαινει μονο για λογους βαρους/χροιας/θορυβου. Το μονο κομματι στην εξατμιση που δινει αλογα σε ατμο Μ3 στο οποιο δεν εχουν αλλαχτει εκκεντροφοροι η αλλες σοβαρες ατμοσφαιρικες βελτιωσεις ειναι οι καταλυτες.

  2. The Following 10 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), deepBLUE (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μονο κομματι στην εξατμιση που δινει αλογα σε ατμο Μ3 στο οποιο δεν εχουν αλλαχτει εκκεντροφοροι η αλλες σοβαρες ατμοσφαιρικες βελτιωσεις ειναι οι καταλυτες.
    Δημήτρη οι καταλύτες στο Μ3 έχουν σημαντικό κέρδος? Επίσης μιλάμε για κατάργηση ή αντικατάσταση με άλλους?



  4. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημήτρη οι καταλύτες στο Μ3 έχουν σημαντικό κέρδος? Επίσης μιλάμε για κατάργηση ή αντικατάσταση με άλλους?
    Bill το σωστο ειναι να μπουν μεταλλικοι πιο ελευθεροι καποιας επωνυμης εταιρειας. HJS ,supersprint or milltek (που και αυτοι HJS ειναι). Και με την πληρη καταργηση τους εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα. Με αρκετα λιγοτερο κοστος αλλα αυξημενους εκτος οριων ρυπους. Αλλα θα χρειαστεις post cat delete δηλαδη απενεργοποιηση του σενσορα μετα τους καταλυτες για να μην εχεις check engine light. Ενας καλος προγραμματιστης εχει την δυνατοτητα να το κανει αυτο πολυ ευκολα. Η καταργηση του δευτερου λ δεν επηρεαζει κατι στην λειτουργια του αυτοκινητου καθως ολες οι πληροφοριες παιρνονται απο τους πρωτους λ μπροστα. Οι δευτερευοντες ειναι για να ελεγχουν την σωστη λειτουργια των καταλυτων.

    Με Milltek 100cpsi ειδαμε απο 7-10 αλογα πανω σε στοκ Μ3

  5. The Following 9 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), NickM3CS (21-10-15), pilot (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Bill το σωστο ειναι να μπουν μεταλλικοι πιο ελευθεροι καποιας επωνυμης εταιρειας. HJS ,supersprint or milltek (που και αυτοι HJS ειναι). Και με την πληρη καταργηση τους εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα. Με αρκετα λιγοτερο κοστος αλλα αυξημενους εκτος οριων ρυπους. Αλλα θα χρειαστεις post cat delete δηλαδη απενεργοποιηση του σενσορα μετα τους καταλυτες για να μην εχεις check engine light. Ενας καλος προγραμματιστης εχει την δυνατοτητα να το κανει αυτο πολυ ευκολα. Η καταργηση του δευτερου λ δεν επηρεαζει κατι στην λειτουργια του αυτοκινητου καθως ολες οι πληροφοριες παιρνονται απο τους πρωτους λ μπροστα. Οι δευτερευοντες ειναι για να ελεγχουν την σωστη λειτουργια των καταλυτων.

    Με Milltek 100cpsi ειδαμε απο 7-10 αλογα πανω σε στοκ Μ3
    Οι CSL καταλυτες εχουν διαφορα απο M3 competition? Και αν ναι δινουν κατι παραπανω??

  7. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickM3CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι CSL καταλυτες εχουν διαφορα απο M3 competition? Και αν ναι δινουν κατι παραπανω??
    Αυτο ηταν ενα debate που το ειχαμε μεταξυ μας για χρονια ολοι οσοι ασχολουμασταν ενεργα με τις βελτιωσεις
    Η αποψη μου ειναι οτι ειναι ιδιοι.

    Το CSL ειχε αλλα χταποδια πιο ροικα και πιο λεπτα/ελαφρια τοιχωματα εξατμισης. Αυτες νομιζω ειναι και οι μονες διαφορες στην εξατμιση

  8. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-15), pilot (21-10-15)

  9. #6
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο ηταν ενα debate που το ειχαμε μεταξυ μας για χρονια ολοι οσοι ασχολουμασταν ενεργα με τις βελτιωσεις
    Η αποψη μου ειναι οτι ειναι ιδιοι.

    Το CSL ειχε αλλα χταποδια πιο ροικα και πιο λεπτα/ελαφρια τοιχωματα εξατμισης. Αυτες νομιζω ειναι και οι μονες διαφορες στην εξατμιση
    το αν ειναι ιδιοι δεν ειναι ευκολο να διαπιστωθει απο τον κωδικο του προιοντος?

  10. #7
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και εδω η συλληψη και ο σχεδιασμος της ΟΕΜ εξατμισης για οσους δεν το εχουν διαβασει

    https://www.unofficialbmw.com/images...ust_System.pdf

  11. The Following 8 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Thumbs up

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Bill το σωστο ειναι να μπουν μεταλλικοι πιο ελευθεροι καποιας επωνυμης εταιρειας. HJS ,supersprint or milltek (που και αυτοι HJS ειναι). Και με την πληρη καταργηση τους εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα. Με αρκετα λιγοτερο κοστος αλλα αυξημενους εκτος οριων ρυπους. Αλλα θα χρειαστεις post cat delete δηλαδη απενεργοποιηση του σενσορα μετα τους καταλυτες για να μην εχεις check engine light. Ενας καλος προγραμματιστης εχει την δυνατοτητα να το κανει αυτο πολυ ευκολα. Η καταργηση του δευτερου λ δεν επηρεαζει κατι στην λειτουργια του αυτοκινητου καθως ολες οι πληροφοριες παιρνονται απο τους πρωτους λ μπροστα. Οι δευτερευοντες ειναι για να ελεγχουν την σωστη λειτουργια των καταλυτων.

    Με Milltek 100cpsi ειδαμε απο 7-10 αλογα πανω σε στοκ Μ3
    7-10 είναι πολύ καλό νούμερο! Δημήτρη για το λεπτομερές post!



  13. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... στο κομπρεσσορατο Μ3 το δικο μου ... απο 280 τροχο ειχα παει στα 420 ...
    420 τροχό ...
    Ωωωρε πάλι πρωϊνιάτικα τί μου θύμισε

    Κρίμα κρίμα κρίμα τέτοιο αμάξι !


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP