Εδω εισαι. Η βασικη ιδεα ειναι η ιδια και για φθηνοτερες λυσεις.
5Κ++. Με την κριση τοσο πανε τα νεφρα πλεον.
https://kreissieg.ocnk.net/product/242
Κλαπέτα υπάρχουν https://streetware.gr/search.aspx?se...ount=12&page=1
Για ολοκληρωμένο κιτ δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάτι... Edit με πρόλαβε ο Δημήτρης και πόσταρε ολοκληρωμένο solution![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 31-10-15 στις 15:50
vagmag (31-10-15)
Interesting
BILL007 (31-10-15), nikos valvetronic (01-11-15), Vassilis ///M (01-11-15)
BILL007 (31-10-15)
vagmag (31-10-15)
To κομμάτι του ρεύματος δεν πρέπει να είναι κάτι τραγικό αν καταλαβαίνω καλά απο τις εικόνες (δεν το έχω δει το σύστημα απο κοντά). Λογικά κλέβει ρεύμα απο τον αναπτήρα του αυτοκινήτου και είναι κομπλέ, αρα ένας ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων το κάνει άνετα αν το θες μόνιμη εγκατάσταση
Eγω στον εξατμισά που θα το αναλάβει θα κόλλαγα παραπάνω...
vagmag (31-10-15)
Διαλέγεις τη σωστή διάσταση cut out από εδώ ώστε να ταιριάζει στη διάμετρο σωλήνων της εξάτμισης του Μ5: https://www.quicktimeperformance.com/QTEC/
και στο εγκαθιστά ο εξατμισάς. Θέλει και μία απλή ηλεκτρολογική σύνδεση με μπουτόν στο εσωτερικό να ανοίγουν τα κλαπέτα.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]