Σελίδα 130 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 3080120128129130131132140 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1.291 έως 1.300 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

  1. #1291
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To τελικο στο κομπρεσσορατο Μ3 το δικο μου (eisenmann) εδωσε σχεδον μηδεν αλογα στο δυναμομετρο του Δημητριαδη. Αν σκεφτουμε οτι απο 280 τροχο ειχα παει στα 420, αν υπηρχε flow resctriction στο μαμα τελικο θα ηταν ακομα πιο εμφανες στο κομπρεσσορατο. Πραγμα που δεν συνεβη.
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι στα ατμο Μ3 δινει 0 αλογα. Τα τελικο μπαινει μονο για λογους βαρους/χροιας/θορυβου. Το μονο κομματι στην εξατμιση που δινει αλογα σε ατμο Μ3 στο οποιο δεν εχουν αλλαχτει εκκεντροφοροι η αλλες σοβαρες ατμοσφαιρικες βελτιωσεις ειναι οι καταλυτες.

  2. The Following 10 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), deepBLUE (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)

  3. #1292
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.270
    Thanked
    14150
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μονο κομματι στην εξατμιση που δινει αλογα σε ατμο Μ3 στο οποιο δεν εχουν αλλαχτει εκκεντροφοροι η αλλες σοβαρες ατμοσφαιρικες βελτιωσεις ειναι οι καταλυτες.
    Δημήτρη οι καταλύτες στο Μ3 έχουν σημαντικό κέρδος? Επίσης μιλάμε για κατάργηση ή αντικατάσταση με άλλους?



  4. #1293
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημήτρη οι καταλύτες στο Μ3 έχουν σημαντικό κέρδος? Επίσης μιλάμε για κατάργηση ή αντικατάσταση με άλλους?
    Bill το σωστο ειναι να μπουν μεταλλικοι πιο ελευθεροι καποιας επωνυμης εταιρειας. HJS ,supersprint or milltek (που και αυτοι HJS ειναι). Και με την πληρη καταργηση τους εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα. Με αρκετα λιγοτερο κοστος αλλα αυξημενους εκτος οριων ρυπους. Αλλα θα χρειαστεις post cat delete δηλαδη απενεργοποιηση του σενσορα μετα τους καταλυτες για να μην εχεις check engine light. Ενας καλος προγραμματιστης εχει την δυνατοτητα να το κανει αυτο πολυ ευκολα. Η καταργηση του δευτερου λ δεν επηρεαζει κατι στην λειτουργια του αυτοκινητου καθως ολες οι πληροφοριες παιρνονται απο τους πρωτους λ μπροστα. Οι δευτερευοντες ειναι για να ελεγχουν την σωστη λειτουργια των καταλυτων.

    Με Milltek 100cpsi ειδαμε απο 7-10 αλογα πανω σε στοκ Μ3

  5. The Following 9 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), NickM3CS (21-10-15), pilot (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)

  6. #1294
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Bill το σωστο ειναι να μπουν μεταλλικοι πιο ελευθεροι καποιας επωνυμης εταιρειας. HJS ,supersprint or milltek (που και αυτοι HJS ειναι). Και με την πληρη καταργηση τους εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα. Με αρκετα λιγοτερο κοστος αλλα αυξημενους εκτος οριων ρυπους. Αλλα θα χρειαστεις post cat delete δηλαδη απενεργοποιηση του σενσορα μετα τους καταλυτες για να μην εχεις check engine light. Ενας καλος προγραμματιστης εχει την δυνατοτητα να το κανει αυτο πολυ ευκολα. Η καταργηση του δευτερου λ δεν επηρεαζει κατι στην λειτουργια του αυτοκινητου καθως ολες οι πληροφοριες παιρνονται απο τους πρωτους λ μπροστα. Οι δευτερευοντες ειναι για να ελεγχουν την σωστη λειτουργια των καταλυτων.

    Με Milltek 100cpsi ειδαμε απο 7-10 αλογα πανω σε στοκ Μ3
    Οι CSL καταλυτες εχουν διαφορα απο M3 competition? Και αν ναι δινουν κατι παραπανω??

  7. #1295
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και εδω η συλληψη και ο σχεδιασμος της ΟΕΜ εξατμισης για οσους δεν το εχουν διαβασει

    https://www.unofficialbmw.com/images...ust_System.pdf

  8. The Following 8 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)

  9. #1296
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickM3CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι CSL καταλυτες εχουν διαφορα απο M3 competition? Και αν ναι δινουν κατι παραπανω??
    Αυτο ηταν ενα debate που το ειχαμε μεταξυ μας για χρονια ολοι οσοι ασχολουμασταν ενεργα με τις βελτιωσεις
    Η αποψη μου ειναι οτι ειναι ιδιοι.

    Το CSL ειχε αλλα χταποδια πιο ροικα και πιο λεπτα/ελαφρια τοιχωματα εξατμισης. Αυτες νομιζω ειναι και οι μονες διαφορες στην εξατμιση

  10. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-15), pilot (21-10-15)

  11. #1297
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... στο κομπρεσσορατο Μ3 το δικο μου ... απο 280 τροχο ειχα παει στα 420 ...
    420 τροχό ...
    Ωωωρε πάλι πρωϊνιάτικα τί μου θύμισε

    Κρίμα κρίμα κρίμα τέτοιο αμάξι !


  12. #1298
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.270
    Thanked
    14150
    Rides
    1

    Thumbs up

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Bill το σωστο ειναι να μπουν μεταλλικοι πιο ελευθεροι καποιας επωνυμης εταιρειας. HJS ,supersprint or milltek (που και αυτοι HJS ειναι). Και με την πληρη καταργηση τους εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα. Με αρκετα λιγοτερο κοστος αλλα αυξημενους εκτος οριων ρυπους. Αλλα θα χρειαστεις post cat delete δηλαδη απενεργοποιηση του σενσορα μετα τους καταλυτες για να μην εχεις check engine light. Ενας καλος προγραμματιστης εχει την δυνατοτητα να το κανει αυτο πολυ ευκολα. Η καταργηση του δευτερου λ δεν επηρεαζει κατι στην λειτουργια του αυτοκινητου καθως ολες οι πληροφοριες παιρνονται απο τους πρωτους λ μπροστα. Οι δευτερευοντες ειναι για να ελεγχουν την σωστη λειτουργια των καταλυτων.

    Με Milltek 100cpsi ειδαμε απο 7-10 αλογα πανω σε στοκ Μ3
    7-10 είναι πολύ καλό νούμερο! Δημήτρη για το λεπτομερές post!



  13. #1299
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    7-10 αλογα στα 300 ειναι υπερβολικα μικρο νουμερο. Ειναι αυξηση 2-3%. Προφανως εχει γινει εξαιρετικη δουλεια στο σχεδιασμο οποτε ηδη στην εργοστασιακη μορφη δεν αφηνει περιθωρια για αξιολογη βελτιωση.

  14. #1300
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το να χάσεις ή να κερδίσεις 2-3 άλογα στα 300φεύγα, είναι τζάμπα κουβέντα να γίνεται. στην κυριολεξία όμως.

    σκοπός είναι να βρείς κάτι που να σου αρέσει και αν γίνεται να είναι και αρκετά ελαφρύ, μιας και αυτός είναι και ο μόνος τρόπος να επωφεληθείς όσων αφορά την επίδοση του αυτοκινήτου. τα υπόλοιπα είναι ιστορίες της χαλιμάς. αν πραγματικά θέλεις να πάρει το αμάξι, τότε πας για καταλύτες, ίσως και χταπόδια. θυμάμαι με το νίκο που το συζητούσαμε μιας και αυτός στο δικό του φορούσε χταπόδια σουπερσπρίντ, τα οποία παρέα με 100ρηδες καταλύτες φτιαχτό Χ-PIPE και μαμά τελικό, το αμάξι είχε βγάλει καλά νούμερα.

    εγώ προσωπικά θεωρώ το lightweight ως την καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις, χωρίς όμως να αλλάξεις καταλύτες. ο θόρυβος που κάνει είναι πάρα πολύ ωραίος και το βάρος του είναι πιο κάτω απο τα μισά του μαμά. χώρια το ότι δεν θα χρειαστεί ποτέ να αλλάξεις την λαστιχένια βάση της εξάτμισης απο την δεξιά πλευρά που εγώ άλλαζα 2 φορές το χρόνο.

    σε περίπτωση που πας σε αυτό, ξεχνάς τους καταλύτες. ο συνδιασμός κάνει τρελό θόρυβο που δύσκολα αντέχεται.

    σε καμμιά περίπτωση πάντως μην τρώς το χρόνο σου με το αν το αμάξι χάνει ή παίρνει με απλώς την αλλαγή του τελικού. είναι τζάμπα κουβέντα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. The Following 7 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), deepBLUE (21-10-15), Dimzan (22-10-15), pilot (21-10-15), vagmag (21-10-15), zaharias (21-10-15)

Σελίδα 130 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 3080120128129130131132140 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP