BILL007 (24-06-15), Leonidas_E39 (24-06-15)
ουστ..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Leonidas_E39 (24-06-15)
Απο PistonHeads :
Mar-01
• E46 Introduced to the UK
• Brushed Titanium replaced by Titan Shadow
• Business Radio with MD added (Europe)
Jun-01
• SMG-II Option Added (Europe)
• 19” Wheels Made Available (Europe)
Jul-01
• 19” Wheels made available (UK)
September 2001 (Model Year 2002)
• SMG-II Option Added (UK Only)
• Seat Width Adjustment Made Standard (UK Spec)
• SatNav Screen replaced with Wide Screen Model
• Auto-On Lights Added as Standard (UK)
• Individual Options permitted (UK)
• Standard Xenon lights upgraded to Bi-Xenon
• Black Gloss Interior trim discontinued (Replaced by Titanium shadow)
• Minidisc Option Added (UK)
Oct-01
• SMG Paddles Changed (Size & Colour of + and -)
Jan-02
• Minidisc / CD option combined with Nav/TV made possible.
February 2002 Changes
• M Racing Strut added to Coupe & Cab
March 2002 Changes
• Brushed Aluminium Interior Trim Added.
• M Rear Wing Spoiler option added (As on 330Ci Clubsport)
September 02 (Model year 2003)
• Cab Central Brake light made clear
• SatNav Control unit upgraded to DVD player.
• Bluetooth Phone Kit added.
• Interior buttons changed from printed to embossing.
• AUX Connections added to TV Unit
April 2003 Changes
• New LED Rear Lights Added
• Silver Grey Paint Added
• Mystic Blue Paint Added
• Steel Grey Discontinued
• Topaz Blue Discontinued
• SMG Logo removed
• Cabs now get "convenience opening"
• Climate Control Buttons changed
• Brushed Aluminium Interior trim added (UK)
• Boot lid handle changed
September 2003 (Model year 2004)
• SatNav CD replaced with DVD including TMC
• Le Mans blue added to Individual range of colours (UK)
September 2004 (Model year 2005)
• TV Module upgraded to digital
• Business CD Head Unit upgraded to play MP3
September 2004 (Model year 2005)
• M3 CS Model Added (Europe)
• Interlagos Blue Paint Added
April 2005 Changes
• Phoenix Yellow dropped
• Laguna Seca Blue dropped
• M3 CS model introduced (UK)
• Interlagos Blue Paint Added (UK)
• 3rd Point seat belt and headrest added
September 2005 (Model year 2006)
• CD Changer upgraded to play MP3
BILL007 (24-06-15), katsaraios (24-06-15), Kazakos Garage (20-10-15), pilot (24-06-15), steliosm46 (25-06-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (25-06-15)
Τελικο καζανι σκεφτομαι να αλλαξω μολις βρω κατι..
Δεν παω να κερδισω αλογα, απλα ισως καποια στιγμη θελω λιγο κροταλισμα παραπανω..
Βοηθαει ενα τελικο καζανι απο αποψη ροικοτητας ή κεριζει κατι σε συνδιασμο με το ελαφρως μειωμενο βαρος..?? Διαβασα οτι το μαμα ειναι 26 κιλα σχεδον και τα περισσοτερα aftermarket ειναι συνηθως γυρω στα 20 και κατω..
Θυμαμαι πολλους να λενε οτι η εξατμιση του Μ3 ειναι καλοσχεδιασμενη..
ΧΙΟΣ-CHIOS
chrisgiapz3 (21-10-15), costask2 (20-10-15), Kazakos Garage (20-10-15), pilot (20-10-15), vagmag (20-10-15)
μόνο απο θέμα βάρους έχει κέρδος. Τώρα να χάνει κάτι απο απόδοση δεν ξέρω, δεν το έχω μετρήσει πότε, αν και δεν είδα καμιά διαφορά πριν και μετά, λογικό βέβαια..
Πάντως όλη η εξαγωγή του Μ3 είναι όντως πολύ καλοσχεδιασμένη και μελετημένη.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
A8hnaios (20-10-15), BILL007 (20-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), costask2 (20-10-15), diosak (20-10-15), JiMk86 (20-10-15), Kazakos Garage (20-10-15), vagmag (20-10-15), zaharias (20-10-15)
Ωραιος!
Ευχαριστω Γιωργο.
Ειχα βρει ενα ιδιο με το δικο σου μεταχειρο αλλα ο Αγγλος δεν ηθελε να το στειλει εκτος Αγγλιας..!!!!!!
Διαβαζα σε ξενο φορουμ οτι με σνιτζερ τελικο ειδαν λιγοτερα αλογα απο τα μαμα.. επισης το συγκεκριμενο τελικο εχει 1-2 κιλα λιγοτερα απο το μαμα..
ΧΙΟΣ-CHIOS
Ειναι μελετημένη Ζαχο, αλλα είναι και πολυ βαριά!!
καπου ειχα καποιες φωτο με ανοιχτο καζανι τελικο να δεις πως ειναι απο μεσα.
εχει να κανει κυριως με το back pressure που λεμε και πως πρεπει να ειναι το σωστο.
Δεν ειναι κατι τραγικο ομως. Να αλλαξεις το τελικο. Αν βρεις κατι βαλτο. Αυτο που σαρεσει ακουστικά και οπτικά.
εγώ ψηφίζω Supersprint! απο αποψη ηχου. Απο αποψη επισης κιλων ειναι το Lightweight αλλα κανει αρκετη βαβουρα. και αυτο που προσωπικα δεν μαρεσει ειναι ο συντονισμος.
Αλλα τα περισσοτερα συντονιζουν εκτος απο καποια και το ΟΕΜ.
Εμενα μαρεσει επισης και το Supersprint εκτος απ το lightweight αλλα το Race παρακατω
ειναι το συγκεκριμενο παρακατω και αν βαλω λεω για αυτο..
![]()
A8hnaios (20-10-15), BILL007 (20-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), diosak (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (20-10-15)
Τα τελικά στα M3 δίνουν 0 άλογα. Κερδίζεις σε βαρος καθώς είναι πιο ελαφριά και σε ήχο αλλά μαζί παίρνεις πακέτο και βομβο στις χαμηλές το λεγόμενο drone που αναλόγως το τελικό που θα βαλεις γίνεται από ελαφρα ενοχλητικός μέχρι υπερβολικός. Δεν υπάρχει aftermarket τελικό που να μην έχει βομβο όπως είναι το μαμά.
A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (20-10-15)
Ζαχαρία το καζάνι δεν δίνει κροτάλισμα αλλά μπάσο. Βέβαια η αλήθεια είναι πως ο ήχος του 46 δεν έχει καθόλου μπάσο πράγμα που χρειάζεται για να ολοκηρωθεί η ακουστική πανδαισία
Όπως ξέρεις φοράω Eisenmann race, έχει αισθητό drone στις 2500rpm, από εκεί και πάνω καθόλου. Επίσης είναι κάπου στα 10kg πιο ελαφριά από τη μαμά. Προσωπική αίσθηση ότι τα 83άρια tips της Eisnemann είναι οι ομορφότερες μπούκες για Μ3.
Τώρα από θέμα απόδοσης: Το ότι δεν κερδίζεις κάτι αισθητό είναι το μόνο σίγουρο. Επίσης αυτό που ακούγεται ότι χάνεις σε ροπή χαμηλά λόγω λιγότερου backpressure επίσης δεν είναι κάτι που καταλαβαίνεις στο δρόμο. Από την άλλη προσωπικά πιστεύω πως το μειωμένο backpressure στα ψηλά χαρίζει κάτι στο μοτέρ. Και αυτό το λέω στηριζόμενος στη δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου μου, το οποίο όταν μετρήθηκε με μόνη αλλαγή την Eisnemann σε σχέση με stock, η καμπύλη του δεν παρουσίασε το κλασικό πέσιμο της ιπποδύναμης πάνω από τις 7500rpm που παρουσιάζουν όλα τα stock M3. Αντιθέτως η καμπύλη της ιπποδύναμης συνέχιζε ανωδικά έως τον κόφτη. Τη συγκεκριμένη μικρή διαφοροποίηση την αποδίδω στην Eisenmann.![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Παιδια το drone μπορει καπως να αποφευχθεί? Με καποια ηχομονωση στο πατωμα ισως? Καποια διαφοροποιηση στην τοποθετηση με ελαστικά μερη για απορροφηση κραδασμων κλπ?
Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Κώδικας:Η ιστορία του μπεκρή