Σελίδα 129 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 2979119127128129130131139 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1.281 έως 1.290 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

  1. #1281
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    συν η μοναδα του DSC μετακομιζει απο τον εμπρος δεξι θολο και η ενδειξη για την νεκρα γινεται Ν απο 0..
    σαν τα άουντι και μερτσεντε.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (24-06-15), Leonidas_E39 (24-06-15)

  3. #1282
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ουστ..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (24-06-15)

  5. #1283
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο PistonHeads :

    Mar-01
    • E46 Introduced to the UK
    • Brushed Titanium replaced by Titan Shadow
    • Business Radio with MD added (Europe)

    Jun-01
    • SMG-II Option Added (Europe)
    • 19” Wheels Made Available (Europe)

    Jul-01
    • 19” Wheels made available (UK)

    September 2001 (Model Year 2002)
    • SMG-II Option Added (UK Only)
    • Seat Width Adjustment Made Standard (UK Spec)
    • SatNav Screen replaced with Wide Screen Model
    • Auto-On Lights Added as Standard (UK)
    • Individual Options permitted (UK)
    • Standard Xenon lights upgraded to Bi-Xenon
    • Black Gloss Interior trim discontinued (Replaced by Titanium shadow)
    • Minidisc Option Added (UK)

    Oct-01
    • SMG Paddles Changed (Size & Colour of + and -)

    Jan-02
    • Minidisc / CD option combined with Nav/TV made possible.

    February 2002 Changes
    • M Racing Strut added to Coupe & Cab

    March 2002 Changes
    • Brushed Aluminium Interior Trim Added.
    • M Rear Wing Spoiler option added (As on 330Ci Clubsport)

    September 02 (Model year 2003)
    • Cab Central Brake light made clear
    • SatNav Control unit upgraded to DVD player.
    • Bluetooth Phone Kit added.
    • Interior buttons changed from printed to embossing.
    • AUX Connections added to TV Unit

    April 2003 Changes
    • New LED Rear Lights Added
    • Silver Grey Paint Added
    • Mystic Blue Paint Added
    • Steel Grey Discontinued
    • Topaz Blue Discontinued
    • SMG Logo removed
    • Cabs now get "convenience opening"
    • Climate Control Buttons changed
    • Brushed Aluminium Interior trim added (UK)
    • Boot lid handle changed

    September 2003 (Model year 2004)
    • SatNav CD replaced with DVD including TMC
    • Le Mans blue added to Individual range of colours (UK)

    September 2004 (Model year 2005)
    • TV Module upgraded to digital
    • Business CD Head Unit upgraded to play MP3

    September 2004 (Model year 2005)
    • M3 CS Model Added (Europe)
    • Interlagos Blue Paint Added

    April 2005 Changes
    • Phoenix Yellow dropped
    • Laguna Seca Blue dropped
    • M3 CS model introduced (UK)
    • Interlagos Blue Paint Added (UK)
    • 3rd Point seat belt and headrest added

    September 2005 (Model year 2006)
    • CD Changer upgraded to play MP3

  6. The Following 7 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (24-06-15), katsaraios (24-06-15), Kazakos Garage (20-10-15), pilot (24-06-15), steliosm46 (25-06-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (25-06-15)

  7. #1284
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τελικο καζανι σκεφτομαι να αλλαξω μολις βρω κατι..

    Δεν παω να κερδισω αλογα, απλα ισως καποια στιγμη θελω λιγο κροταλισμα παραπανω..

    Βοηθαει ενα τελικο καζανι απο αποψη ροικοτητας ή κεριζει κατι σε συνδιασμο με το ελαφρως μειωμενο βαρος..?? Διαβασα οτι το μαμα ειναι 26 κιλα σχεδον και τα περισσοτερα aftermarket ειναι συνηθως γυρω στα 20 και κατω..

    Θυμαμαι πολλους να λενε οτι η εξατμιση του Μ3 ειναι καλοσχεδιασμενη..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  8. The Following 5 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (21-10-15), costask2 (20-10-15), Kazakos Garage (20-10-15), pilot (20-10-15), vagmag (20-10-15)

  9. #1285
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μόνο απο θέμα βάρους έχει κέρδος. Τώρα να χάνει κάτι απο απόδοση δεν ξέρω, δεν το έχω μετρήσει πότε, αν και δεν είδα καμιά διαφορά πριν και μετά, λογικό βέβαια..

    Πάντως όλη η εξαγωγή του Μ3 είναι όντως πολύ καλοσχεδιασμένη και μελετημένη.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  10. The Following 9 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (20-10-15), BILL007 (20-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), costask2 (20-10-15), diosak (20-10-15), JiMk86 (20-10-15), Kazakos Garage (20-10-15), vagmag (20-10-15), zaharias (20-10-15)

  11. #1286
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    μόνο απο θέμα βάρους έχει κέρδος. Τώρα να χάνει κάτι απο απόδοση δεν ξέρω, δεν το έχω μετρήσει πότε, αν και δεν είδα καμιά διαφορά πριν και μετά, λογικό βέβαια..

    Πάντως όλη η εξαγωγή του Μ3 είναι όντως πολύ καλοσχεδιασμένη και μελετημένη.
    Ωραιος!

    Ευχαριστω Γιωργο.

    Ειχα βρει ενα ιδιο με το δικο σου μεταχειρο αλλα ο Αγγλος δεν ηθελε να το στειλει εκτος Αγγλιας..!!!!!!

    Διαβαζα σε ξενο φορουμ οτι με σνιτζερ τελικο ειδαν λιγοτερα αλογα απο τα μαμα.. επισης το συγκεκριμενο τελικο εχει 1-2 κιλα λιγοτερα απο το μαμα..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  12. The Following 2 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    JiMk86 (20-10-15), pilot (20-10-15)

  13. #1287
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειναι μελετημένη Ζαχο, αλλα είναι και πολυ βαριά!!

    καπου ειχα καποιες φωτο με ανοιχτο καζανι τελικο να δεις πως ειναι απο μεσα.

    εχει να κανει κυριως με το back pressure που λεμε και πως πρεπει να ειναι το σωστο.

    Δεν ειναι κατι τραγικο ομως. Να αλλαξεις το τελικο. Αν βρεις κατι βαλτο. Αυτο που σαρεσει ακουστικά και οπτικά.

    εγώ ψηφίζω Supersprint! απο αποψη ηχου. Απο αποψη επισης κιλων ειναι το Lightweight αλλα κανει αρκετη βαβουρα. και αυτο που προσωπικα δεν μαρεσει ειναι ο συντονισμος.

    Αλλα τα περισσοτερα συντονιζουν εκτος απο καποια και το ΟΕΜ.


    Εμενα μαρεσει επισης και το Supersprint εκτος απ το lightweight αλλα το Race παρακατω

    ειναι το συγκεκριμενο παρακατω και αν βαλω λεω για αυτο..


  14. The Following 6 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    A8hnaios (20-10-15), BILL007 (20-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), diosak (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (20-10-15)

  15. #1288
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα τελικά στα M3 δίνουν 0 άλογα. Κερδίζεις σε βαρος καθώς είναι πιο ελαφριά και σε ήχο αλλά μαζί παίρνεις πακέτο και βομβο στις χαμηλές το λεγόμενο drone που αναλόγως το τελικό που θα βαλεις γίνεται από ελαφρα ενοχλητικός μέχρι υπερβολικός. Δεν υπάρχει aftermarket τελικό που να μην έχει βομβο όπως είναι το μαμά.

  16. The Following 8 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (20-10-15)

  17. #1289
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικο καζανι σκεφτομαι να αλλαξω μολις βρω κατι..

    Δεν παω να κερδισω αλογα, απλα ισως καποια στιγμη θελω λιγο κροταλισμα παραπανω..

    Βοηθαει ενα τελικο καζανι απο αποψη ροικοτητας ή κεριζει κατι σε συνδιασμο με το ελαφρως μειωμενο βαρος..?? Διαβασα οτι το μαμα ειναι 26 κιλα σχεδον και τα περισσοτερα aftermarket ειναι συνηθως γυρω στα 20 και κατω..

    Θυμαμαι πολλους να λενε οτι η εξατμιση του Μ3 ειναι καλοσχεδιασμενη..
    Ζαχαρία το καζάνι δεν δίνει κροτάλισμα αλλά μπάσο. Βέβαια η αλήθεια είναι πως ο ήχος του 46 δεν έχει καθόλου μπάσο πράγμα που χρειάζεται για να ολοκηρωθεί η ακουστική πανδαισία

    Όπως ξέρεις φοράω Eisenmann race, έχει αισθητό drone στις 2500rpm, από εκεί και πάνω καθόλου. Επίσης είναι κάπου στα 10kg πιο ελαφριά από τη μαμά. Προσωπική αίσθηση ότι τα 83άρια tips της Eisnemann είναι οι ομορφότερες μπούκες για Μ3.

    Τώρα από θέμα απόδοσης: Το ότι δεν κερδίζεις κάτι αισθητό είναι το μόνο σίγουρο. Επίσης αυτό που ακούγεται ότι χάνεις σε ροπή χαμηλά λόγω λιγότερου backpressure επίσης δεν είναι κάτι που καταλαβαίνεις στο δρόμο. Από την άλλη προσωπικά πιστεύω πως το μειωμένο backpressure στα ψηλά χαρίζει κάτι στο μοτέρ. Και αυτό το λέω στηριζόμενος στη δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου μου, το οποίο όταν μετρήθηκε με μόνη αλλαγή την Eisnemann σε σχέση με stock, η καμπύλη του δεν παρουσίασε το κλασικό πέσιμο της ιπποδύναμης πάνω από τις 7500rpm που παρουσιάζουν όλα τα stock M3. Αντιθέτως η καμπύλη της ιπποδύναμης συνέχιζε ανωδικά έως τον κόφτη. Τη συγκεκριμένη μικρή διαφοροποίηση την αποδίδω στην Eisenmann.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  18. The Following 7 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), diosak (21-10-15), doctore (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), zaharias (21-10-15)

  19. #1290
    Εγγραφή
    30-04-14
    Περιοχή
    Μαρούσι
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    222
    Thanked
    409
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια το drone μπορει καπως να αποφευχθεί? Με καποια ηχομονωση στο πατωμα ισως? Καποια διαφοροποιηση στην τοποθετηση με ελαστικά μερη για απορροφηση κραδασμων κλπ?

    Sent from my OnePlus One using Tapatalk

Σελίδα 129 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 2979119127128129130131139 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP