Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικο καζανι σκεφτομαι να αλλαξω μολις βρω κατι..

    Δεν παω να κερδισω αλογα, απλα ισως καποια στιγμη θελω λιγο κροταλισμα παραπανω..

    Βοηθαει ενα τελικο καζανι απο αποψη ροικοτητας ή κεριζει κατι σε συνδιασμο με το ελαφρως μειωμενο βαρος..?? Διαβασα οτι το μαμα ειναι 26 κιλα σχεδον και τα περισσοτερα aftermarket ειναι συνηθως γυρω στα 20 και κατω..

    Θυμαμαι πολλους να λενε οτι η εξατμιση του Μ3 ειναι καλοσχεδιασμενη..
    Ζαχαρία το καζάνι δεν δίνει κροτάλισμα αλλά μπάσο. Βέβαια η αλήθεια είναι πως ο ήχος του 46 δεν έχει καθόλου μπάσο πράγμα που χρειάζεται για να ολοκηρωθεί η ακουστική πανδαισία

    Όπως ξέρεις φοράω Eisenmann race, έχει αισθητό drone στις 2500rpm, από εκεί και πάνω καθόλου. Επίσης είναι κάπου στα 10kg πιο ελαφριά από τη μαμά. Προσωπική αίσθηση ότι τα 83άρια tips της Eisnemann είναι οι ομορφότερες μπούκες για Μ3.

    Τώρα από θέμα απόδοσης: Το ότι δεν κερδίζεις κάτι αισθητό είναι το μόνο σίγουρο. Επίσης αυτό που ακούγεται ότι χάνεις σε ροπή χαμηλά λόγω λιγότερου backpressure επίσης δεν είναι κάτι που καταλαβαίνεις στο δρόμο. Από την άλλη προσωπικά πιστεύω πως το μειωμένο backpressure στα ψηλά χαρίζει κάτι στο μοτέρ. Και αυτό το λέω στηριζόμενος στη δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου μου, το οποίο όταν μετρήθηκε με μόνη αλλαγή την Eisnemann σε σχέση με stock, η καμπύλη του δεν παρουσίασε το κλασικό πέσιμο της ιπποδύναμης πάνω από τις 7500rpm που παρουσιάζουν όλα τα stock M3. Αντιθέτως η καμπύλη της ιπποδύναμης συνέχιζε ανωδικά έως τον κόφτη. Τη συγκεκριμένη μικρή διαφοροποίηση την αποδίδω στην Eisenmann.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 7 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), diosak (21-10-15), doctore (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), zaharias (21-10-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP