Σελίδα 28 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 18262728293038 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 271 έως 280 από 459

Θέμα: Μ3 Ε46 Coupe γνήσιο!!!

  1. #271
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θωμά εγώ συμφωνώ με τον Στεφ.
    Το Μ3 Ε46 είναι ιδιαίτερο όχημα.
    Στην ελβετία είναι σπάνιο να βρεις καλό αυτοκίνητο και τα ελάχιστα που είναι καλά έχουν 30 και πάνω χιλιάδες.
    Πολλά έχουν γίνει άχρηστα, ασυντήρητα, τρακαρισμένα κτλ.
    Προβλέπω σε 5 χρόνια από τώρα θα είναι να βρεις εδώ μ3 ε46 όπως το να βρεις μ3 ε36.
    Μ3 ε36 υπάρχουν πολύ λίγα πλέον και μια φορά στο εξάμηνο που βρίσκεις σωστό είναι πολύ ακριβό.
    Οι τιμές τους έχουν διπλασιαστεί σε 4 χρόνια.
    Έίχα βρει πριν 4 χρόνια ένα εκπληκτικό μ3 ε36 3.2 ασημί με λίγα χιλιόμετρα και εργοστασιακό.
    Είχε 14 χιλιάδες... σήμερα το ίδιο αυτοκίνητο πουλιόταν εύκολα 25 χιλιάδες.
    Εγώ πιστεύω ότι το ίδιο θα γίνει και με το ε46.
    Με το ε36 είναι πραγματικότητα.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    EVERGET (24-08-15), stef (24-08-15)

  3. #272
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αν ενα αυτοκίνητο ή ένα μηχανοκίνητο γενικός είναι ή γίνεται συλλεκτικό το αποδεικνύει η ιστορία.

    Μέχρι στιγμής, είναι νωρίς για να πούμε οτι ειναι συλλεκτικό το Μ3 Ε46. Λόγω του οτι δεν έχει περάσει η 20ετία και βάλε.

    Το Μ3 CSL ισως. λόγο της μοναδικότητας της κατασκευής του. Αλλα και του περιορισμένου αριθμού παραγωγής του κυρίως. Αυτό ειναι και ένας πολύ βασικός παράγοντας. Ο περιορισμένος αριθμός.

    Πέρα απο ολα αυτά το Μ3 Ε46 έχει δείξει και δείχνει ακόμη δείγματα τα οποία είναι αρκετά για να μπεί στην ιστορία της μηχανοκίνησης με τον όρο συλλεκτικό.

    το συλλεκτικό μπορεί κανείς να το αντιληφθεί διαφορετικά με το σκεπτικό του.

    Το Μ3 ειναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. και πιστεύω πως είναι ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο ακόμη και σήμερα παιδιά. Είναι ένα αυτοκίνητο value for money που λεμε, δλδ αξίζει νομίζω τα λεφτά του για αυτά που σε προσφέρει σαν ιδιοκτήτη και χρήστη του.

    Πέρα απ τα προβλήματα που έχει και τα ξέρουμε πολύ καλά. τα ξέρω και εγώ μιας και είμαι ιδιοκτήτης και τα πληρώνω.

    Το αν είναι λάθος αγορά ή οχι θεωρώ πως είναι τελείως υποκειμενικό το θέμα.

    Είναι τι ακριβώς θέλει ο καθένας. και πόσο μπορεί να αξιολογίσει αυτό που αγοράζει και την χρήση του.
    Δεν είναι ολοι στην ίδια φάση της ζωής τους με τον αλλο.

    Αυτό με τα προβλήματα πιστεύω πως υπάρχει σε κάθε είδους μηχανοκίνητο όχημα. Πόσο μάλλον σε σπορ αυτοκίνητο το οποίο αποδίδει 100 ιππους το λίτρο κλπ.

    Δηλδ άλλα αυτοκίνητα επιδόσεων δεν βγάζουν θέματα? πιστεύω βγάζουν και αρκέτά.

    Απλά το θέμα είναι οτι είναι πολλά απο τα οποία είναι τελείως ασυντήρητα και παραμελημένα γιαυτό και βγαίνει αυτό το συμπέρασμα για το Μ3 Ε46.

    Πιστεύω οτι είναι πως το βλέπει ο καθένας.

    Μπορείς κάλιστα να πάρεις ένα Μ3 φτηνά και να το διαμορφώσεις εσύ΄όπως το θες.

    Μπορείς επίσης να το πληρώσεις ποιο ακριβά και να είναι σε πολυ καλητερη κατάσταση και να μην χρειαστεί για αρκετό διάστημα να βάλεις πολλά χρηματα.

    Ετσι ειναι η μια η αλλη. Επιλέγει ο καθένας και πράττει.

    Αυτό νομίζω συμβαίνει και ισχύει για ολα τα οχήματα. Πόσο μάλλον οταν επιλέγεις να αγοράσεις ένα σπορ αυτοκίνητο.

  4. The Following 5 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    A8hnaios (24-08-15), m3e36 (25-08-15), nik200 (24-08-15), Vasilis M3 (25-08-15), Vassilis ///M (29-08-15)

  5. #273
    Εγγραφή
    25-03-14
    Περιοχή
    Glyfada Athens
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    419
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε για αυτοκίνητα 10ετίας +...
    Τα οποία τείνουν να γίνουν all time classic, όχι για ολοκαίνουρια αυτοκίνητα
    Μα κι εγω συγκρινω ακριβως τα ιδια. Προφανως για Μ4 συγκρινω με ενα brand new Απο Ελλαδα ( +100Κ) ενω στην
    Αμερικη εχει 65Κ.
    Ειναι ιδια η αγορα της Αμερικης με Ελλαδα και Γερμανια?

  6. #274
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    όσο καλό και να είναι ένα Μ3, θα του κάνεις ένα κομπλέ σέρβις με όλα του τα υγρά αλλαγή, με ρύθμιση βαλβίδων, πιθανότατα καμμιά αλλαγή στα μέταλα κτλ κτλ.

    πειράζει δλδ να δώσεις ένα χιλιάρικο απο πάνω για να κάνεις τα καθίσατα καινούριακαι καμια ψιλοεπιδιόρθωση σε καμμιά πόρτα ή φτερό απο καμμία λακουβίτσα?

    δεν συζητάμε για παρτάλια χωρίς φρένα, με δισκόπλατα που είναι για πέταμα, με ρουλεμάν που σφυρίζουν, ψαλίδια που πάνε βάρκα γυαλο, αναρτήσεις δίχως λάδια που χαλάνε μέχρι και αμορτισερόμετρο και λάστιχα που σε 100χιλ θα φανούνε τα λινά.

    μιλάμε για αμάξια που μηχανικά είναι καλά, απλά επειδή εμείς βλέπουμε το τιμόνι ολίγον τι φθαρμένο τα κράζουμε παρτάλια.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    A8hnaios (24-08-15), Alex_ (24-08-15), ghost-rider (24-08-15), pilot (24-08-15)

  8. #275
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αλλάξτε τον τίτλο απο ψαχνω Μ3 σε συλλεκτικό η οχι

  9. The Following 2 Users Say Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    andreas_R (24-08-15), Lykouras (24-08-15)

  10. #276
    Εγγραφή
    22-09-13
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    341
    Thanked
    675
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλάξτε τον τίτλο απο ψαχνω Μ3 σε συλλεκτικό η οχι
    Σωστός!!!!

  11. #277
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλάξτε τον τίτλο απο ψαχνω Μ3 σε συλλεκτικό η οχι
    Άστο ρε συ.. Θα τον αλλάξουμε όταν βρω..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  12. The Following 2 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    Lykouras (24-08-15), ΔημήτρηςΜ3 (24-08-15)

  13. #278
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άστο ρε συ.. Θα τον αλλάξουμε όταν βρω..
    Και αυτο γινετε Ζαχ !

  14. #279
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παρακολουθω την συζητηση και θελω να πω το εξης.

    Ειναι τελειως διαφορετικες εννοιες μεταξυ τους το συλλεκτικο και το αμαξι που ειναι σπανιο να το βρεις σε μια Α κατασταση.Εξηγουμαι αναλυτικα παρακατω.

    Υπαρχει ενας σαφης διαχωρισμος των απλων μοντελων και των σπορ εκδοσεων και δεν εννοω την διαφορα επιδοσεων μονο αλλα και τον σαφως μικροτερο αριθμο παραγωγης των σπορ εκδοσεων (πουλιουνται εκ των πραγματων λιγοτερα).

    Αυτο που συμβαινει με τα χρονια χρησης και τον σκοπο του καθε οχηματος ειναι τελειως διαφορετικο στις 2 αυτες περιπτωσεις.

    Ενα 316i στην διαρκεια της ζωης του θα εξυπηρετησει καποιες αναγκες που σε μεγαλο ποσοστο ΔΕΝ θα περιλαμβανει πιστες-κοντρες-ντριφτ-και συνεπως λιγοτερα ατυχηματα και τρακαρισματα και σαφως λιγοτερες πιθανοτητες κλοπης κτλ.Αρα λοιπον σε 30 χρονια θα βρισκουμε αρκετα αξιοπρεπη 316i οποτε σαφως χαμηλοτερες τιμες.

    Σε αντιθεση μια Μ3 θα ξεσκιστει στην κοντρα-παντηλικι-σβουρα-τρακαρισματα-κλοπες κτλ οποτε σε 30 χρονια θα ειναι ελαχιστα αυτα που θα εχουνε επιβιωσει.Αυτο ΔΕΝ τα κανει συλλεκτικα,απλα τα κανει δυσκολο να βρεθουνε σε καλη κατασταση και για αυτο εκτοξευονται οι τιμες τους οπως στα Μ3 Ε36 που αναφερθηκε,δεν ειναι συλλεκτικο απλα ειναι δυσκολο να βρεθει σε αξιοπρεπη κατασταση.

    Η εννοια του συλλεκτικου επιβαλλει περιορισμενο αριθμο παραγωγης (οχι απαραιτητα με ταμπελακι) και συγκεκριμενα χαρακτηριστικα παραγωγης που ξεφευγουνε απο την ευρεια παραγωγη του ιδιου ή αντιστοιχων μοντελων (CSL) ή Μ3 Ε30 που ακομα και το πιο απλο δεν εχει καμια σχεση με την απλη Ε30.

    Τελικα ειναι η ιδια η πορεια του μοντελου στο αγοραστικο κοινο που του προσδιδει ας πουμε συλλεκτικο-ιδιαιτερο χαρακτηρα.Τα ///Μ εκ γενετης ειναι σημεια αναφορας για τις κατηγοριες που ανηκουνε και εχοντας χτισει εναν ///Μύθο αναποφευκτα πεφτουνε μεσα και καποια οχι και τοσο πετυχημενα μοντελα.

    Σχετικα με την Μ3 Ε46 ειναι η τελευταια εξακυλινδρη ατμοσφαιρικη μεχρι στιγμης και σιγουρα οι λατρεις αυτων των πολυστροφων διαμαντιων θα τους δωσουνε καποια ωθηση εμπορικη μελλοντικα εκ των πραγματων βεβαια αφου θα επιβιωσουνε λιγα αξιοπρεπη κομματια.
    insane in the ///Midbrain

  15. The Following 9 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    aristent (24-08-15), BILL007 (24-08-15), chrisgiapz3 (26-08-15), EVERGET (24-08-15), Leonidas_E39 (24-08-15), pilot (24-08-15), Skyline_IS (26-08-15), Vasilis M3 (25-08-15), zaharias (24-08-15)

  16. #280
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.953
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σχετικα με την Μ3 Ε46 ειναι η τελευταια εξακυλινδρη ατμοσφαιρικη μεχρι στιγμης και σιγουρα οι λατρεις αυτων των πολυστροφων διαμαντιων θα τους δωσουνε καποια ωθηση εμπορικη μελλοντικα εκ των πραγματων βεβαια αφου θα επιβιωσουνε λιγα αξιοπρεπη κομματια.



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

Σελίδα 28 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 18262728293038 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP