Σελίδα 29 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 19272829303139 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 281 έως 290 από 459

Θέμα: Μ3 Ε46 Coupe γνήσιο!!!

  1. #281
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ζάχο τέλειο δε θα βρεις και εαν βρείς ίσως να μην θες να το πληρώσεις.

    εγώ όπως είπαμε και στο τηλ θα επαιρνα ένα σχετικά φθηνό χωρίς κάτι σοβαρό και θα το έκανα σιγα σιγα τζάμι.

    Για σίδερα μιλάμε. όλα γίνονται.

    Δηλαδή όσοι κόβουν ράβουν τα ε30 είναι εξυπνοι και τα αμαξια τους χαρτί ενώ
    εαν ένα 46αρι έχει αλλαξει φτερό είναι μπουρδέλο?

    έλεος δηλαδή.
    Και μην ακόυσω το 30αρι είναι θρύλος και τετοια ρομαντικά.
    Αυτα να μου τα πεις κανένας που εχει γνησίο ή που το φυσάει(το χρημα) ωστε να έχει γνησιο, άρα και μπορεί να είναι ρομαντικός
    Βutterfly effect...

  2. The Following 4 Users Say Thank You to andreas_R For This Useful Post:

    alexk (24-08-15), Panos 316T (24-08-15), Thomelef (24-08-15), zaharias (24-08-15)

  3. #282
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Bασικά οι προλαλήσαντες Stef, lunatic και Alexk με καλύψανε ακριβώς στο τι θα ήθελα να παραθέσω στο θέμα. Με αυτές τις σκέψεις, έπεσα στην παρακάτω φωτό που για μένα τα λέει όλα, μιας και στο μυαλό μου δεν είναι μόνο μία εικόνα ενός αμαξώματος, αλλά ήχοι, αισθήσεις, καπρίτσια...:



    https://www.flickr.com/photos/128334...4/17677627278/

    Και όσο το κοιτάω πιστεύω πως: το ότι είναι φουσκωτό μετράει, όχι καθεαυτό το φούσκωμα, αλλά η όποια διαφορετικότητα προσδίδει το διαφορετικό αμάξωμα, όπως φυσικά και το διαχρονικό σχήμα που πάντα βοηθάει ένα μοντέλο να γίνει κλασικό ή να παραμείνει στο προσκήνιο. Και δεν είναι μόνο αυτό, έχει τον ήχο, έχει όλα τα καλούδια που ξεχωρίζουν ένα Μ, έχει υψηλό fun to drive αλλά ταυτόχρονα παραμένει και αρκετά πολιτισμένο για την κατηγορία του.

    Δε νομίζω κανείς μας ποτέ να πήρε Μ3 για λόγους συλλεκτικότητας, ούτε καν! ή μήπως οι ιδιοκτήτες Μ3 Ε46 νομίζουμε ότι έχουμε καμία Miura SV στο γκαράζ και θα την βγάλουμε σε λίγα χρόνια σε δημοπρασία στο Coys, μόνο αυτό δεν ειπώθηκε. Το 46 είναι collector's car υπό την έννοια που εξήγησε ο Stef ότι πρόκειται για ένα θελκτικό μοντέλο που ο Bmwδάκιας ή ο Petrolhead του σήμερα ή του αύριο θα το θέλει στο ιδεατό του γκαράζ με οχήματα που γουστάρει. Ένα τέτοιο γκαράζ δε χρειάζεται να έχει special editions για να περνάει καλά ο φίλος υποθετικός βενζινοκέφαλος, δεν χρειάζεται το M3 του να είναι csl....όπως και το Integrale του δεν χρειάζεται οπωσδήποτε να είναι Evo II.

    To M3 E46 είναι η καλύτερη αγορά αυτή τη στιγμή σε μεταχειρισμένο πισωκίνητο επιδόσεων, εφόσον φυσικά βρεθεί το κατάλληλο αμάξι. Σε λογικές τιμές, χωρίς φόρο πολυτελείας 2600 euros που έχει το νεότερο 92άρι, χωρίς τα 5000cc των V10, με νορμάλ τεκμήριο 10k, παίρνεις το μόνο Μ που μπορεί να θεωρηθεί σύγχρονο αυτοκίνητο χωρίς να το "νοικιάζεις από τον Τσίπρα". Γι' αυτό προσωπικά συναντάω πολύ συχνότερα πλέον σοβαρούς ανθρώπους, που πλέον έχουν συνειδητά την ικανότητα να έχουν Μ3, να ψάχνουν για 46. Ναι το ενδιαφέρον συνολικά έχει πέσει (όπως για όλα τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα), αλλά οι όποιοι αγοραστές είναι πλέον σοβαρά ενδιαφερόμενοι και όχι παροδικοί βιαστές Μ3, ένα είδος αγοραστή που πολύ συχνά συναντούσαμε παλαιότερα.

    Και εμένα αν με ρώταγαν σε ιδανικές καταστάσεις κοινού Ευρωπαικού κράτους αν θέλω πένα 46 με 20k ή καλό 92 με 35k (με την παραχώρηση του manual, γιατί MDCT στα 35 δεν παίζει..) θα διάλεγα 92. Το v8 είναι κορυφαίο όχημα, το θεωρώ καλύτερο από 46 (λογικό άλλωστε...), όσο κι αν το κράζανε κάποτε οι άσχετοι "σκληροπυρηνικοί" πλέον όλοι πίνουν νερό στο όνομά του, ΑΛΛΑ στην Ελλάδα το 92 για την φορολογική επιβάρυνση που συνεπάγεται θα έπρεπε να είναι πολύ μα πολύ καλύτερο από ότι είναι ώστε να κάνει break even.

    Για μένα είναι δεδομένο πως η πορεία του 46 στις αγορές μεταχειρισμένων θα έχει την ίδια τάση (ή και καλύτερη) όπως όλα τα προηγούμενα Μ μοντέλα. Δες το 36, δες το 34, τα z3m....οι τιμές για τα εμπορεύσιμα αυτοκίνητα έχουν πάρει την άγουσα και αυξάνονται συνεχώς.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following 14 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    5555 (25-08-15), A8hnaios (26-08-15), alexm (25-08-15), chrisgiapz3 (26-08-15), costask2 (26-08-15), doctore (25-08-15), Lykouras (25-08-15), m_power_lunatic (25-08-15), nik200 (25-08-15), Skyline_IS (26-08-15), stef (25-08-15), stef_E46m3cabrio (30-08-15), Tsik.D. (25-08-15), Vasilis M3 (25-08-15)

  5. #283
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7387
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    απο την στιγμη που η bmw αποφασισε turbo power...ολα τα ατμοσφαιρικα διαμαντια...και λογικα πρωτα απο ολα το m3 e92 λογω v8 και μετεπειτα το μ3 ε46 λογω σχηματος (φουσκωτο)...πιστευω οτι μια μερα θα κοστιζουν πολλα....

  6. The Following 3 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    dark knight (26-08-15), EVERGET (26-08-15), stef (26-08-15)

  7. #284
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Bασικά οι προλαλήσαντες Stef, lunatic και Alexk με καλύψανε ακριβώς στο τι θα ήθελα να παραθέσω στο θέμα. Με αυτές τις σκέψεις, έπεσα στην παρακάτω φωτό που για μένα τα λέει όλα, μιας και στο μυαλό μου δεν είναι μόνο μία εικόνα ενός αμαξώματος, αλλά ήχοι, αισθήσεις, καπρίτσια...:



    https://www.flickr.com/photos/128334...4/17677627278/

    Και όσο το κοιτάω πιστεύω πως: το ότι είναι φουσκωτό μετράει, όχι καθεαυτό το φούσκωμα, αλλά η όποια διαφορετικότητα προσδίδει το διαφορετικό αμάξωμα, όπως φυσικά και το διαχρονικό σχήμα που πάντα βοηθάει ένα μοντέλο να γίνει κλασικό ή να παραμείνει στο προσκήνιο. Και δεν είναι μόνο αυτό, έχει τον ήχο, έχει όλα τα καλούδια που ξεχωρίζουν ένα Μ, έχει υψηλό fun to drive αλλά ταυτόχρονα παραμένει και αρκετά πολιτισμένο για την κατηγορία του.

    Δε νομίζω κανείς μας ποτέ να πήρε Μ3 για λόγους συλλεκτικότητας, ούτε καν! ή μήπως οι ιδιοκτήτες Μ3 Ε46 νομίζουμε ότι έχουμε καμία Miura SV στο γκαράζ και θα την βγάλουμε σε λίγα χρόνια σε δημοπρασία στο Coys, μόνο αυτό δεν ειπώθηκε. Το 46 είναι collector's car υπό την έννοια που εξήγησε ο Stef ότι πρόκειται για ένα θελκτικό μοντέλο που ο Bmwδάκιας ή ο Petrolhead του σήμερα ή του αύριο θα το θέλει στο ιδεατό του γκαράζ με οχήματα που γουστάρει. Ένα τέτοιο γκαράζ δε χρειάζεται να έχει special editions για να περνάει καλά ο φίλος υποθετικός βενζινοκέφαλος, δεν χρειάζεται το M3 του να είναι csl....όπως και το Integrale του δεν χρειάζεται οπωσδήποτε να είναι Evo II.

    To M3 E46 είναι η καλύτερη αγορά αυτή τη στιγμή σε μεταχειρισμένο πισωκίνητο επιδόσεων, εφόσον φυσικά βρεθεί το κατάλληλο αμάξι. Σε λογικές τιμές, χωρίς φόρο πολυτελείας 2600 euros που έχει το νεότερο 92άρι, χωρίς τα 5000cc των V10, με νορμάλ τεκμήριο 10k, παίρνεις το μόνο Μ που μπορεί να θεωρηθεί σύγχρονο αυτοκίνητο χωρίς να το "νοικιάζεις από τον Τσίπρα". Γι' αυτό προσωπικά συναντάω πολύ συχνότερα πλέον σοβαρούς ανθρώπους, που πλέον έχουν συνειδητά την ικανότητα να έχουν Μ3, να ψάχνουν για 46. Ναι το ενδιαφέρον συνολικά έχει πέσει (όπως για όλα τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα), αλλά οι όποιοι αγοραστές είναι πλέον σοβαρά ενδιαφερόμενοι και όχι παροδικοί βιαστές Μ3, ένα είδος αγοραστή που πολύ συχνά συναντούσαμε παλαιότερα.

    Και εμένα αν με ρώταγαν σε ιδανικές καταστάσεις κοινού Ευρωπαικού κράτους αν θέλω πένα 46 με 20k ή καλό 92 με 35k (με την παραχώρηση του manual, γιατί MDCT στα 35 δεν παίζει..) θα διάλεγα 92. Το v8 είναι κορυφαίο όχημα, το θεωρώ καλύτερο από 46 (λογικό άλλωστε...), όσο κι αν το κράζανε κάποτε οι άσχετοι "σκληροπυρηνικοί" πλέον όλοι πίνουν νερό στο όνομά του, ΑΛΛΑ στην Ελλάδα το 92 για την φορολογική επιβάρυνση που συνεπάγεται θα έπρεπε να είναι πολύ μα πολύ καλύτερο από ότι είναι ώστε να κάνει break even.

    Για μένα είναι δεδομένο πως η πορεία του 46 στις αγορές μεταχειρισμένων θα έχει την ίδια τάση (ή και καλύτερη) όπως όλα τα προηγούμενα Μ μοντέλα. Δες το 36, δες το 34, τα z3m....οι τιμές για τα εμπορεύσιμα αυτοκίνητα έχουν πάρει την άγουσα και αυξάνονται συνεχώς.
    Θα συμφωνησω απολυτα με τα παιδια (Everget,Stef, lunatic και Alexk)!! με κάλυψαν πλήρως!! το Μ3 ειναι ενα θελκτικο αμαξι που δεν περναει απαρατηρητο και το γεγονος οτι ειναι δυσκολο να βρεθει καποιο σε καλη κατασταση το κανει ακομα πιο ιδιαιτερο και ταυτοχρονα ανεβαζει την αξια του !!

  8. The Following 3 Users Say Thank You to NickM3CS For This Useful Post:

    doctore (26-08-15), EVERGET (26-08-15), stef (26-08-15)

  9. #285
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σαφώς και ένα αμάξι άριστο πωλείται ακριβότερα απο ένα λιγότερο προσεγμένο. αυτά απο έναν αγοραστή που δεν έχει σχέση με φόρουμ, που δεν έχει σχέση με δεκάδες άτομα που είχαν ή έχουν στην κατοχή τους το συγκεκριμένο αμάξι και προπάντως δίχως γνωριμίες - άκρες σε συνεργεία που να ασχολούνται με το συγκεκριμένο αμάξι.

    για έναν που τα έχει όλα, γιατί πρέπει να πληρώσει την λόξα και κολλημάρα του προηγούμενου που δεν έβγαζε το αμάξι έξω επειδή έβρεχε και τις υπόλοιπες μέρες στην τσέπη του είχε διπλωμένο το μαντηλάκι, ενώ μέσα έβγαζε τα παπούτσια του, μη και τυχόν πάθει τπτ το πατάκι.

    για εμένα όλα αυτά αγγίζουν τα όρια της υπερβολής και ιδίως τώρα, δεν θα πετούσα τζάμπα λεφτά. κάποτε που και εγώ δεν ήξερα, έψαχνα αψεγάδιαστο αυτοκίνητο. πλέον μετά απο τόσα χρόνια και μετά απο αυτά που έχω δεί, το θεωρώ πεταμένα λεφτά για σίδερα. ιδίως όταν μιλάμε για τέτοιου είδους αυτοκίνητα, δλδ ευρέους παραγωγής.

    αν θέλετε να μιλήσουμε για κάτι που πραγματικά είναι σπάνιο, συλλεκτικό, πολύ ευχαρίστως να δεχθώ όλα τα παραπάνω. αν και πάλι, και τέτοιο αυτοκίνητο να είχα, θα προτιμούσα να το χαίρομαι με την χρήση και όχι με το μάτι. για το μάτι έχουν και άλλοι να θαυμάσω, δεν χρειάζεται να πάρω δικό μου.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. The Following 10 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (26-08-15), chief (26-08-15), chrisgiapz3 (26-08-15), ChristosKDE (26-08-15), m3e36 (26-08-15), nuovo.. (26-08-15), pilot (26-08-15), stefm5 (26-08-15), Δημήτρης Λέκκας (26-08-15), ΜΙΧΑΛΗΣ (04-09-15)

  11. #286
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    σαφώς και ένα αμάξι άριστο πωλείται ακριβότερα απο ένα λιγότερο προσεγμένο. αυτά απο έναν αγοραστή που δεν έχει σχέση με φόρουμ, που δεν έχει σχέση με δεκάδες άτομα που είχαν ή έχουν στην κατοχή τους το συγκεκριμένο αμάξι και προπάντως δίχως γνωριμίες - άκρες σε συνεργεία που να ασχολούνται με το συγκεκριμένο αμάξι.

    για έναν που τα έχει όλα, γιατί πρέπει να πληρώσει την λόξα και κολλημάρα του προηγούμενου που δεν έβγαζε το αμάξι έξω επειδή έβρεχε και τις υπόλοιπες μέρες στην τσέπη του είχε διπλωμένο το μαντηλάκι, ενώ μέσα έβγαζε τα παπούτσια του, μη και τυχόν πάθει τπτ το πατάκι.

    για εμένα όλα αυτά αγγίζουν τα όρια της υπερβολής και ιδίως τώρα, δεν θα πετούσα τζάμπα λεφτά. κάποτε που και εγώ δεν ήξερα, έψαχνα αψεγάδιαστο αυτοκίνητο. πλέον μετά απο τόσα χρόνια και μετά απο αυτά που έχω δεί, το θεωρώ πεταμένα λεφτά για σίδερα. ιδίως όταν μιλάμε για τέτοιου είδους αυτοκίνητα, δλδ ευρέους παραγωγής.

    αν θέλετε να μιλήσουμε για κάτι που πραγματικά είναι σπάνιο, συλλεκτικό, πολύ ευχαρίστως να δεχθώ όλα τα παραπάνω. αν και πάλι, και τέτοιο αυτοκίνητο να είχα, θα προτιμούσα να το χαίρομαι με την χρήση και όχι με το μάτι. για το μάτι έχουν και άλλοι να θαυμάσω, δεν χρειάζεται να πάρω δικό μου.
    Έχω δει Μ3 από ψείρα οδηγό να το παίρνει άλλος φουντωτής και μέσα σε 3 μήνες να του βγάζει όλες τις κλασσικές βλάβες Μ3 e46.
    Άρα παίρνεις ψτηνή-καθαρή καρότσα και το φτιάχνεις σιγά σιγά αντί να δώσεις 20 χιλιάρικα.

  12. The Following 5 Users Say Thank You to Harisp For This Useful Post:

    A8hnaios (26-08-15), BILL007 (26-08-15), ghost-rider (26-08-15), Thomelef (26-08-15), zaharias (26-08-15)

  13. #287
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω δει Μ3 από ψείρα οδηγό να το παίρνει άλλος φουντωτής και μέσα σε 3 μήνες να του βγάζει όλες τις κλασσικές βλάβες Μ3 e46.
    Άρα παίρνεις ψτηνή-καθαρή καρότσα και το φτιάχνεις σιγά σιγά αντί να δώσεις 20 χιλιάρικα.
    ακριβώς, ακριβώς, ακριβώς...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. #288
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7387
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω δει Μ3 από ψείρα οδηγό να το παίρνει άλλος φουντωτής και μέσα σε 3 μήνες να του βγάζει όλες τις κλασσικές βλάβες Μ3 e46.
    Άρα παίρνεις ψτηνή-καθαρή καρότσα και το φτιάχνεις σιγά σιγά αντί να δώσεις 20 χιλιάρικα.
    διαφωνω...πολυ απλα ο φουντωτης δεν ειχε ιδεα πως να καψει το αμαξι του...και απλα το καταπονουσε....εμενα 3.5 χρονια γιατι δεν εκανε κιχ το αμαξι?
    και δεν ειμαι ο ανθρωπος που τα λυπαται....

  15. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    doctore (26-08-15), EVERGET (26-08-15), stef (26-08-15), Χρίστος (26-08-15)

  16. #289
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    διαφωνω...πολυ απλα ο φουντωτης δεν ειχε ιδεα πως να καψει το αμαξι του...και απλα το καταπονουσε....εμενα 3.5 χρονια γιατι δεν εκανε κιχ το αμαξι?
    και δεν ειμαι ο ανθρωπος που τα λυπαται....
    Φουντωτής είναι και όχι καύτης.
    Απλά έτυχαν όλα μαζί μερικούς μήνες αφού το πήρε και του έβαλε σε 6μήνες μέσα ποτενσιόμετρα, maf, πάτωμα, smg κτλπ

  17. #290
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μιας και το πολυ πρηξαμε το θεμα συλλεκτικοτητας να ρωτησω οποιον εχει ή ξερει..
    Τα CSL που ειναι και καπως ελαφροτερα εχουν και εκεινα θεμα με το πατωμα τους?

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

Σελίδα 29 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 19272829303139 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP