λοιπον μερικες πληροφοριες για να καταλαβεις τι παιζει..
316+318 φοραγαν 286χ12 δισκο συμπαγες.
απο 318is μεχρι και το 328 φοραραγαν 286χ22 αεριζομενο..
το σερβοφρενο μεχρι και το m3 3λιτρο ειναι το ιδιο...(μονο στο m3 3.2 αλλαζει).
τακακια φορουσαν ολα τα ιδια ακριβως εκτος των m3..(Που εννοειται αλλαζει και ο δισκος με μεγαλυτερο νομιζω 315..).
τωρα οι δαγκανες ειναι αντιστοιχα οπως και με τους δισκους.δηλδ:
316+318 ιδιες δαγκανες.
απο 318is-328 παλι ιδιες αλλα διαφορετικες με του 316-318 λογω παχυτερων δισκων σε αυτα.
για μενα στο 318 σου:
2 δαγκανες μεταχειρο απο 318is εως 328 που ειναι ιδιες (αλλα διαφορετικες απο τις μαμα που φορας) +2 δισκους καινουργιους 286χ22 αεριζομενους (zimmerman γυρω στα 80ε-δεν ξερω αν εχουν πιο φτηνα)+τακακια textar 25-30ε (αμα δεν θελει αφηνεις πανω αυτα που φορας τωρα-ιδια ειναι)+σωληνακια υψηλης για καλυτερο πεταλ στα αποτομα φρεναρισματα+1 λιτρο υγρα φρενων για υψηλοτερες θερμοκρασιες και τελος και δεν ξαναασχολεισαι..
αυτα τα κανεις 1 φορα πακετο ειναι η γνωμη μου για να μην τρεχεις συνεχεια και κατα κυριο λογο για να μην πληρωνεις συνεχεια εργασιες...(αμα τα βαζεις λιγα-λιγα βγαινει παραπανω η εργασια απο το να τα κανεις πακετακι).![]()