Η αλήθεια είναι...εξαρτάται από το αυτοκίνητο και το βάρος της ρόδας....

Οπότε...
Όταν είχα το Opel Corsa 1.4 Si Joy και αφού είχα την φαεινή ιδέα να τραβήξω το καρφί που είχε πατήσει... το λάστιχο έγινε πίτα και αναγκάστηκα να αλλάξω για πρώτη φορά λάστιχο στη ζωή μου το 1996. Μια χαρά...κανένα πρόβλημα καθότι η ροδούλα ήταν ελαφριά και μπορούσα να την σηκώσω... Ευτυχώς ήμουν και 1 χλμ από το σπίτι μου στην Αθήνα

Άλλο τώρα...με το Rover 214i πήγαμε με μια συνάδελφο και μια φίλη της σε χιονοδρομικό κέντρο ένα Σάββατο και όταν γυρίσαμε στο πάρκιν, το ένα λάστιχο ήταν πίτα.... Κανένα πρόβλημα εν έτει 1998. Πάλι εγώ το άλλαξα και εκείνες με κοιτούσαν... Κι εδώ ελαφριά σχετικά η ρόδα.

Όταν βέβαια πήρα το E36 BMW 316i με το 205 πέλμα... ασήκωτο, αλλά ποτέ δεν χρειάστηκε, καθότι τα καρφιά έμεναν και δεν έχανε αέρα, οπότε κατευθείαν στο βουλκανιζατέρ και επισκευή.

Με το Jaguar XJ και 235 πέλμα, ούτε καν ονειρεύομαι να σηκώνω την ρόδα...εδώ οι τεχνίτες που αλλάζουν τα λάστιχα του αγκομαχούν...

Οπότε νομίζω απάντησα...