Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Αλλαγη σκασμενου ελαστικου...μονος ή....

Ψήφισαν
92. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Αλλαζω λαστιχο ευκολα μονος μου

    67 72,83%
  • Συνηθως χρειαζομαι και τη βοηθεια ενος φιλου

    1 1,09%
  • Μπα θα καλεσω την οδικη...τζαμπα τη πληρωνω!!

    15 16,30%
  • Δεν εχω αυτοκινητο καρντια μου

    0 0%
  • Με λένε Σταμάτη και δεν με έχει πιάσει ποτέ λάστιχο

    5 5,43%
  • θα καλέσω τον Σταμάτη

    4 4,35%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 67

Θέμα: Αλλαγη σκασμενου ελαστικου.. ρεζερβα ή εναλλακτικες λυσεις?

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρη δεν ειναι δυνατον να συμβουν ολα αυτα.....η ειναι????
    Κι όμως είναι συνονόματε!

    Περίπτωση 1η: Με το ΤΤ, όπου φορούσα τα Brembo (δίσκοι-δαγκάνες κομπλέ) από 911 Turbo 4 (993).

    Περίπτωση 2η: Με το ΤΤ πάλι, με bbk και αποστάτες H&R 12 mm.

    Περίπτωση 3η: Με το Pajero του πατέρα μου.

    Περίπτωση 4η: Με το GTI που είχα μέχρι πρότινως.

    Περίπτωση 5η: Αυτή είναι και η καλύτερη... Η Carrera 4 έχει το ρεζερβουάρ όρθιο μπροστά από το παρμπρίζ, γιατί στο μπροστινό πάτωμα τον χώρο χαμηλά τον πιάνει το διαφορικό. Η ρεζέρβα είναι ξεφούσκωτη αλλά τουλάχιστον η Porsche έχει υπολογίσει τρόμπα για να τη φουσκώσεις. Σκάει λοιπόν το πίσω λάστιχο από πρόκα, σταματάμε με τον αδερφό μου, βγάζουμε τη ρεζέρβα ανάγκης, τη φουσκώνουμε, βγάζουμε το μπροστά λάστιχο, βάζουμε τη ρεζέρβα ανάγκης εκεί, βγάζουμε το πίσω λάστιχο, βάζουμε το μπροστινό στη θέση του πίσω και πάπαλα. Όλη αυτή η σκάντζα έγινε γιατί δε μπορείς να κυκλοφορείς ένα αυτοκίνητο 343 ίππων με ένα πίσω λάστιχο 285 από τη μια και μια ρεζέρβα ανάγκης απ' την άλλη. 1,5 ώρα λοιπόν αργότερα ήταν όλα έτοιμα με μια μικρή λεπτομέρεια: Δεν είχαμε που να βάλουμε μια 18'' ζάντα φάρδους 10J με λάστιχο 285/35/18, σε ένα αυτοκίνητο που πίσω έχει τον κινητήρα και μπροστά το ρεζερβουάρ, ένα εργοστασιακό sub με το επίσης εργοστασιακό CD-changer και λίγο χώρο για ένα σακ-βουαγιάζ. Πριν πεταχτεί κάποιος και πει για πίσω θέσεις, θυμηθείτε πως ανάμεσα στα υποτυπώδη πίσω καθίσματα έχει το σασμάν (και συνεπώς ένα τούνελ ΝΑ), ενώ το πίσω παρμπριζ είναι τόσο χαμηλό που ούτε σε ύψος χωρούσε το ζαντολάστιχο.

    Αυτά έτσι, για να γίνεται κουβέντα.

    P.S. Εκείνη τη στιγμή βέβαια δε μας έκοψε να φουσκώναμε τη γαμημένη τη ρόδα με την τρόμπα της Porsche και να φτάναμε στο πλησιέστερο βουλκανιζατέρ. Αλλά όποιος δεν έχει μυαλό, έχει μπράτσα. Ή μάλλον, Porsche.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 11-11-10 στις 20:04

  2. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (11-11-10), I_MNL (06-03-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP