Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 106

Θέμα: M3 E46 Evolve Alpha-N Tune (Dyno Results)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι ο χωρος απο τοτε ειχε αρχισει να παρουσιαζει μια φθινουσα πορεια, ειχε μπλεχτει και ειχε γινει βελτιωτης και ειδημων και η κουτση Μαρια που εμαθε απο τουρμπινες, εκκεντροφορους και προγραμματα απο το POWER...... και η αγορα ειχε γεμισει με καθε λογης καταπληκτικα κινεζικα και Κορεατικα φιλτρακια, σκαστρες, ρυθμιστες πιεσης βενζινης, φιλτροχοανες, οργανακια και οτι αλλο μπορει να φανταστει κανεις.....
    Εκεινη την εποχη, οταν ελεγες τοποθετηση και ρυθμιση παραλληλου εγκεφαλου 650 ευρω, με εγγυηση και δυναμομετρηση πριν και μετα, τους φαινοντουσαν πολλα γιατι καποιοι τους υποσχονταν 20 αλογα σε 316 με φιλτροχοανη και κονσερβα προγραμμα με ανεβασμενο κοφτη 200 στροφες..............
    Οταν δε ακουγαν τις τιμες για κανα ROTREX ή κανα αγραφο της Adaptronic, σε κοιτουσαν στραβα.....
    Ετσι μου παρουσιαστηκε μια ευκαιρια να ασχοληθω με κατι αλλο (που τελικα δεν προχωρησε) και πηρα την αποφαση να το τελειωσω.
    Τελικα, με την πορεια που πηρε η αγορα αυτοκινητου και η χωρα γενικοτερα, μαλλον σε καλο μου βγηκε............
    Η αληθεια ομως ειναι οτι μου εχει ληψει.... ειναι μικροβιο το ατιμο.....
    Και γι αυτο μου την εχει δωσει τοσο που δεν μπορω να κυκλοφορησω το Compact που ειναι το παιχνιδι μου............

    Καταλαβαίνω απόλυτα...
    Όσο βέβαια ασχολείσαι με το σπορ, έχει καλώς. Όπως λέει και η παροιμία
    "Μάθε τέχνη κι άστηνε κι άμα επεινάσης, πιάστηνε"
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  2. #2
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Kαποια νeότερα απο τον κυριο Salman. εν ολιγης και επι της ουσίας, αυτο που βγαινει σαν γενικο συμπερασμα ειναι το εξης. οτι γενικά οι υψηλες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και θερμοκρασίες εισαγωγης κατα συνέπεια επηρεάζουν οποιοδηποτε κινητήρα αλλα πόσο μάλλον τα airbox κουτιά.

    ο προγραμματισμός ειναι έτσι φτιαγμένος να "κόβει" να το πω έτσι μπακαλίστικα οταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές για να μην υπάρχει κίνδυνος στο κινητήρα και να μην αρχίσει και χτυπάει και πυράκια.

    αυτο που λέει ο salman ειναι το εξής:

    Hi Stelios,

    There is no adjustment for higher temperatures. If I take this into account then you will have less ignition retard based on temperature. BMW retard ignition with inlet temperature for a reason - to not allow any knocking of the engine.

    If you have the data from the run with the OBDII readings this will be a perfect thing!

    Remember Stelios, in summer here the temp reaches 32 degC. Cars make no power with airboxes on because sometimes we cannot get the fan to discplace the hot engine heat.


    No one can do anything about hot weather. It is something we have to live with and the only tuning that can be done is to turn off ignition retard for temperature. I can do this for you but you need to sign a disclaimer and you cannot complain if your engine starts knocking.

    That's the best help anyone can give you with the choice and the dangers involved.

    I can make it slightly less if you want.


    Αυτά.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    BILL007 (08-09-14), Leonidas_E39 (08-09-14)

  4. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενδιαφέρον...

    Πάντως εμένα με ζέστη στην πίστα, έχω μόνο 1 επιπλέον βαθμό (από την εξωτερική θερμοκρασία) στην εισαγωγή (άν έχει 25 έξω, έχω 26, άν έχει 32, έχω 33).
    Στην ίδια μέρα με είτε 22 είτε με 32 βαθμούς, διαφορά στην απόδοση δεν είδα από τον κινητήρα (η τελική ταχύτητα στην ευθεία είναι ίδια).

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP