Στελιο εχεις σκεφτεί να το ξανακάνεις μαμά;
Στελιο εχεις σκεφτεί να το ξανακάνεις μαμά;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mark e92 : 04-09-14 στις 23:47
Γιατι ο χωρος απο τοτε ειχε αρχισει να παρουσιαζει μια φθινουσα πορεια, ειχε μπλεχτει και ειχε γινει βελτιωτης και ειδημων και η κουτση Μαρια που εμαθε απο τουρμπινες, εκκεντροφορους και προγραμματα απο το POWER......και η αγορα ειχε γεμισει με καθε λογης καταπληκτικα κινεζικα και Κορεατικα φιλτρακια, σκαστρες, ρυθμιστες πιεσης βενζινης, φιλτροχοανες, οργανακια και οτι αλλο μπορει να φανταστει κανεις.....
Εκεινη την εποχη, οταν ελεγες τοποθετηση και ρυθμιση παραλληλου εγκεφαλου 650 ευρω, με εγγυηση και δυναμομετρηση πριν και μετα, τους φαινοντουσαν πολλα γιατι καποιοι τους υποσχονταν 20 αλογα σε 316 με φιλτροχοανη και κονσερβα προγραμμα με ανεβασμενο κοφτη 200 στροφες..............
Οταν δε ακουγαν τις τιμες για κανα ROTREX ή κανα αγραφο της Adaptronic, σε κοιτουσαν στραβα.....
Ετσι μου παρουσιαστηκε μια ευκαιρια να ασχοληθω με κατι αλλο (που τελικα δεν προχωρησε) και πηρα την αποφαση να το τελειωσω.
Τελικα, με την πορεια που πηρε η αγορα αυτοκινητου και η χωρα γενικοτερα, μαλλον σε καλο μου βγηκε............
Η αληθεια ομως ειναι οτι μου εχει ληψει.... ειναι μικροβιο το ατιμο.....
Και γι αυτο μου την εχει δωσει τοσο που δεν μπορω να κυκλοφορησω το Compact που ειναι το παιχνιδι μου............![]()
A8hnaios (05-09-14), alexk (05-09-14), Bazil Van Sinner (05-09-14), BILL007 (05-09-14), chief (05-09-14), chrisgiapz3 (05-09-14), ghost-rider (05-09-14), nikos valvetronic (08-09-14), pilot (05-09-14), steliosm46 (05-09-14), VanVIC (05-09-14), Vassilis ///M (06-09-14)
compactM3 (05-09-14)
με βρισκεις συμφωνο .
το αμαξι μου εχει περασει απο τα εξης σταδια
α) το αγορασα μεφιλτρο προγραμμα και ενα τελικο και πηγαινε σαν μαμα μ3 .
β) εβαλα αλλο προγραμμα (σε επωνυμο και καλα βελτιωτη)και το αμαξι εχασε 2-3 αμαξιατο διορθωσαμε το προγραμμα και εχανε μονο 1,5 αμαξι!!!
και ηρθαμε στην τελευταια λυση . μαμα κωδικοποιηση , με καταλυτες milltek kai xpipe με μαμα τελικο. αλλαγη μαφ ,και πολαπλασιαστων και χαρτινο φιλτρο και το αμαξι εγεινε καλυτερο απο ποτε .
και καλυψα και τα κενα που μου ριχναμε και εριξα και 1 αμαξι![]()
A8hnaios (05-09-14), BILL007 (05-09-14), mark e92 (05-09-14), Panos 316T (05-09-14)
συγνωμη αλλα ο Στελιος εχει δωσει ενα σκασμό λεφτα για να το ξανα φερει μαμα????
λογικα θα τη βρουν τη λύση.
προσωπικά οταν ειχα το 46 ειχα αγορασει carbon εισαγωγή και μετα απο συζητήσεις κλπ κλπ ολοι κατέληγαν οτι για να δεις αλογα η τουρπο με πολλα ευρω
η compressor που ηταν πιο εφικτό οικονομικά..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ΔημήτρηςΜ3 : 05-09-14 στις 12:53
εχει εξηγησει ο Στελιος αρκετες φορες πως δεν το εκανε για τα αλογα αλλα για τον απιστευτο ηχο της εισαγωγης CSL .... ! οταν ειχε μπει σε CSL με ειχε στοιχειωσει αυτος ο απιστευτος ηχος!! θα το εκανα και εγω αλλα με προγραμμα CSL ....!![]()
με φιλου μου μαμα Μ3 Ε46 τα εχουμε δωσει αρκετες φορες οταν κανουμε το χαβαλε μας και οποτε βρισκομαστε και εχουμε ορεξη και απο σταση και απο ρολλ
στοκ εκεινος- στοκ εγω, ημουν περιπου μισο αμαξι μπροστα για ολο το διαστημα.
τωρα μετα τον προγραμματισμο που εκανα. τα δωσαμε παλι ημουν περιπου 1 αμαξι μπροστα.
η διαφορα ειναι μικρη αλλα φενεται οτι δεν εχασα. Ειναι βεβαια λιγο μπακαλιστικο τροπος αυτος γιατι καμια φορα ξερεις μπορει να μην ξεκινησει σωστα ο ενας η ο αλλος ενταξει. απλα αυτο ηταν παντως.
τωρα το συγκεκριμενο διαγραμμα ηταν και με 31 βαθμους θερμοκρασια περιβαλλοντος.
απλως αυτο που ειναι να γινει και θα γινει ειναι λιγο ποιο σωστη ρυθμιση οτι αφορα ολα αυτα.
εγω αυτο λεω παιδια οτι υπαρχουν διαφορες στα νουμερα οτι αφορα την δυναμομετρηση λογω ολων αυτων των συνθηκων που προαναφερονται σε ολο το θρεντ που συζηταμε.
Ειπαμε το κοστος σε οτι αφορα αυτο το αυτοκινητο και την βελτιωση του κοστιζει. οτιδηποτε, οχι μονο το Airbox και το προγραμμα αλλα και τα υπολοιποα γνωστα πραγματα για οτι αφορα το Μ3 Ε46.
Νικο οχι το κοστος ηταν τα μισα σχεδον χρηματα και ποιο κατω απο οτι φανταζεσαι και απο οτι ειναι γνωστο σαν κοστος για το συγκεκριμενο upgrade.
Την εισαγωγη την βρηκα ευκαιρια και γιαυτο προχωρησα στην αγορα της.
Οπως και στην λυση του κομπρεσσορα με τις γνωστα πακετα οπως VF ή ESS π.χ που δινουν και πακετο τον προγραμματισμο, ε ναι να ομως που καμια φορα παιζουν καποια πραγματα στο καθε αυτοκινητο και σε οτι αφορα τις ρυθμισεις που τελικα τις κανει ο ιδιοκτητης μετα στο δυναμομετρο και στον δρομο με την βοηθεια καποιον οργανων οπως ειναι το V-Box. Σε καθε αυτοκινητο και χωρα και συνθηκες δυναμομετρησεις παιζουν ολα αυτα.
Θα ποσταρω στην συνεχεια και αλλα διαγραμματα που θα κανω με τις ρυθμισεις που πρεπει για να υπαρχει μια σωστη εικονα. Με την Evolve εχω διαρκες επικοινωνια και λεμε καποια ωραια πραγματακια. με 1 φορα δεν βγαινει σωστο αποτελεσμα.
chrisgiapz3 (06-09-14), Panos 316T (05-09-14)
Για να απαντησω και ποιο σωστα σε αυτο που με ρωτας.
Προς το παρον οχι, ναι μεν εδωσα καποια χρηματα αλλα οχι οσο ειναι το γνωστο κοστος. αλλα σχεδον τα μισα και ποιο λιγα χρηματα.
Οποτε θα δω μαρκο γιατι ακομα δεν εχω καταληξει εμπερειστατομενα και αναλογως θα πραξω.
οποτε βλεποντας και κανοντας λοιπον.![]()