εγω πιστευω στις διαφορετικες συνθηκες που μετρηθηκε το αυτοκινητο.
οπως επισης αν το πηγε στο δυναμομετρο κρυο ή ζεστο, πριν ή μετα.
διορθωσεις σιγουρα θα γινουν αλλα οχι με θεαματικα αποτελεσματα θεωρω.
εγω πιστευω στις διαφορετικες συνθηκες που μετρηθηκε το αυτοκινητο.
οπως επισης αν το πηγε στο δυναμομετρο κρυο ή ζεστο, πριν ή μετα.
διορθωσεις σιγουρα θα γινουν αλλα οχι με θεαματικα αποτελεσματα θεωρω.
τούρμπο και πράσινα άλογα
Στελιο ειμαι σίγουρος πως η evolve θα λυσει το προβλημα και θα απολαυσεις oλα τα benefits της εισαγωγης μαζι με το προγραμμα!! υπομονη ....
steliosm46 (01-09-14)
απορια: αν καποιος παει στην bmw αντιπροσωπεια και ζητησει να βαλει εισαγωγη carbon like csl μαζι με το προγραμμα csl μπορει η αντιπροσωπεια να αναλαβει τετοιο project? (ανεξαρτητα απο το κοστος το οποιο θεωρω απαγορευτικο) .... το εχει κανει κανεις ?
Το σίγουρο ειναι οτι εχει διαφορετική ecu το απλο Μ3
Με το csl !!! Τωρα αν κάποιος τα σκάσει θεωρώ οτι θα το κάνουν !
BILL007 (01-09-14), costask2 (01-09-14), Kazakos Garage (02-09-14), pilot (01-09-14)
Σ΄ευχαριστω Βαγγελη,Καλώς ήρθες Κώστα .
Ευχομαι γρηγορα να επισκευαστεί το αυτοκινητο κ να το χαρείς .
πρέπει να πω ότι και με 5 κύλινδρους το αμάξι φυσούσε![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 01-09-14 στις 22:24
Kazakos Garage (02-09-14), pilot (01-09-14), vagmag (01-09-14), Vasilis M3 (02-09-14)
Θα το χαρει μια χαρα στα καθιερωμενα ''βολτακια'' μας!!![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
costask2 (01-09-14), Kazakos Garage (02-09-14), Leonidas_E39 (02-09-14), vagmag (02-09-14)
Η απαντηση απο την εταιρία :
do we have any idea what the intake temperatures are on these runs or the conditions?
I can make an airbox car with alphaN run much worse than stock on my dyno also by not allowing the intake temperature to go down to ambient levels.
It is clear ignition timing is being retarded from the shape of the power curve. It is only retarded for the following reasons:
1) Too high coolant temperature
2) Too high intake temperature
Explanation of above:
There is a table in the DME which retards timing if the coolant and/or intake temp rises. If the intake temperature goes over 30degC it starts retarding quite heavily. Go over 40-50degC and it takes away 11 degrees! Then the car will have zero power.
3) Fuel bad (but you have 97 octane so should not be the case)
4) Too much knocking going on but again the shape would not be like this, it would be natural but just lower everywhere.
I have dealt with hundreds of cases on the dyno especially in the USA. The biggest problem with airboxes is the intake temperature on the dyno.
The calibration I have made is proven and works 100% every time because it has engineering to back it up which is logical.
Last question - how many runs were done?
BILL007 (02-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), doctore (02-09-14), nik200 (02-09-14)
Οτι λεει τα βρισκω πολυ λογικα. εχω δει αυτοκινητο να χανει 25 αλογα στο δυναμομετρο μονο απο την θερμοκρασια περιβαλοντος. 2 ωρες μετα με τις θερμοκρασιες του χωρου σε φυσιολογικα επιπεδα και το αυτοκινητο μια ηρεμη βολτα στην παραλιακη, ολα ηταν οπως επρεπε να ειναι...........