Σελίδα 11 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 9101112 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 101 έως 110 από 114

Θέμα: Νέα, ολοκαίνουργια BMW M3

  1. #101
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάνε πες τους να πάνε για κάνα μπάνιο και να αφήσουν τις μπούρδες! Ειδικά ο straight 6 είναι η καλύτερη διάταξη από άποψη κραδασμών. Μάλλον στην BMW που τόσες δεκαετίες επέμεναν σε αυτή τη διάταξη δεν θα έχουν ιδέα!

  2. #102
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    O straight six είναι πιο δύσκολος στο ζύγισμα του στροφαλοφόρου προκειμένου να εξουδετερώνονται οι κραδασμοί σε σχέση με το v6. Η Bmw βέβαια έχει καταφέρει να το ζυγίσει τόσο καλά που να έχει πιο μεταξένια λειτουργία από πολλούς v6. Από εκεί και πέρα στο Μόναχο επιμένουν στους εν σειρά εξακύλινδρους διότι λόγω μεγαλύτερου στροφαλοφόρου μπορείς και πετυχαίνεις καλύτερα νούμερα ροπής.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  3. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    NikosE92 (16-06-14), vagmag (16-06-14)

  4. #103
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikosE92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θωμά, με παιδιά, που σπουδάζουν στο ΤΕΙ μηχανολογίας που χω μιλήσει ως προς τη σχεδίαση κινητήρα, μου είπαν οτι ο κινητήρας σε σειρά ειναι ο χειρότερος κατασκευαστικά ...
    Mε ενα γκουγκλαρισμα στα γρηγορα...

    Inline vs V Engines

    Inline and V engines are very popular configurations among cars and even in multiple cylinder motorcycles. The main difference between them is in how the cylinders are arranged. Inline engines have the cylinders in a straight line while a V engine has the cylinders grouped into two and arranged in a V at a certain angle; the arrangement leading to the name of the engine configuration.

    The main benefit produced by the V engine is compactness. Cars with inline engines tend to have very long hoods due to the long engines. V engines with the same number of cylinders are almost half the size, allowing the hood to be much shorter; although it increases the width slightly, it is not significant to increase the width of a car. Another aspect of this advantage is that V engines can be made bigger, and thus more powerful, than inline engines. There is not really intrinsic to the design itself but creating an equivalent to a V8 or a V12 engine would be too long for practical use in cars.

    The downside of a V engine is the resulting vibration that happens when you have an odd number of cylinders on each side. The odd number on each side means that the vibrations caused by each cylinder is not balanced and would start to rock the engine and the vehicle. A V6 and V10 would be susceptible to this excess vibration and vehicles that have these engines need to employ balance shafts in order to minimize the vibrations and provide a more comfortable ride for the passengers.



    Inline and V engines are also used in aircrafts, boats, and other motorized vehicles. In cars, the use of inline engines has fallen to the wayside in favor of the more compact and lighter V engines. It provides car manufacturers to pack more horsepower into smaller cars.

    Summary:

    1.Inline engines have their pistons arranged in a straight line while V engines have them alternating in a V shape
    2.Inline engines are longer while V engines are wider
    3.V engines can have more cylinders than inline engine
    4.V engines can be subject to more vibrations than inline engines



    Read more: Difference Between Inline and V Engines | Difference Between | Inline vs V Engines

    https://www.differencebetween.net/te...and-v-engines/

  5. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    NikosE92 (16-06-14)

  6. #104
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    χαχα α ρε Γιώργο αθάνατε

    Ρε οταν του πα του ενος ότι ειναι σε σειρά .... ξίνισε και μούτρα και προσπαθούσε να μου εξηγήσει ανοίγοντας σημειώσεις γιατί ειναι καλύτερος ο V ... αστεία πράγματα

    Πολύ ωραία η εξήγηση πάντως και απο τους υπολοιπους ... σημαντικες πληροφορίες
    ιδιαίτερα σε αντιλογο με ANTIBMWadakides ... ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ

  7. #105
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Κατά τη γνώμη μου το V8 του Μ3Ε92 είναι καλύτερο μοτέρ γιατί ζυγίζει 15kg λιγότερο από το Ι6 του Ε46Μ3.
    Δηλ με 15 κιλά ελαφρύτερο μοτερ έχεις 80 hp παραπάνω.
    Χώρια τη ροπή.
    Είναι και λιγότερο μακρύ οπότε μπορεί να τοποθετηθεί ακόμη πιο πίσω.
    Αν θυμάστε και στο Μ3GTR V8 βάλανε.

    Τα υπόλοιπα είναι θέμα κατανάλωσης καυσίμου.

  8. The Following 4 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    330compressor (27-06-14), EVERGET (16-06-14), vagmag (17-06-14), VanVIC (17-06-14)

  9. #106
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα μοτερ που εχουν μεινει στην ιστορια ειναι straight six.

    BMW με τους S38, S50, S54

    Nissan με τους RB's

    Toyota με τoυς JZ's

    και βαζω αυτα που εχουν ξεχωρισει και ειναι δοκιμασμενα σε πολλα.

    και εφοσον μιλαμε για Ι6 για αν παμε και στα Ι4 εχουμε και εκει πολυ πραγμα σε πολλα αυτοκινητα.

    Οι V κινητηρες πιστευω το μονο πλεονεκτημα τους ειναι οτι πιανουν λιγοτερο χωρο στο μηχανοστασιο. και βγαζουν και ωραιο ηχο ενταξει.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    pilot (17-06-14), vagmag (17-06-14)

  11. #107
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παίδες η ροπή έχει να κάνει πρωτίστως με τα κυβικά και με την διαδρομή του εμβολου. Οπότε λογικό είναι ο V8 του Ε9Χ να έχει περισσότερη ροπή όντας αρκετά περισσότερα κυβικά.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  12. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Thomelef (17-06-14), vagmag (17-06-14)

  13. #108
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σωστός ο ζορζ...

    ένα άλλο καλό που έχει βέβαια ένας κινητήρας βε, είναι το μήκος του και το πόσο εύκολα μπορεί να ζυγιστεί ένα αμάξι που φοράει τέτοιο κινητήρα.

    έχω πεί πολές φορές, ότι αν ποτέ έσπαγε το μοτέρ μου, θα έβαζα πάνω το βε8 του Ε39, χωρίς στεναχώριες, αλλά, όπως και να το κάνουμε, είναι μεγάλο θέμα το πως η πεμβε έχει φτάσει τα εν σειρά εξακύλινδρα στο επίπεδο που είναι σήμερα. και όταν μιλάμε για πεμβε, σίγουρα νιώθεις πολύ πιο σίγουρος για την αξιοπιστία του μοτέρ σου όταν είναι σε σειρά εξακύλινδρο, παρά βε8 ή βε10...η εμπειρία και ο αριθμός παραγωγής που έχουν φύγει απο το εργοστάσιο, είναι υπερδεκαπλάσιος.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. #109
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    πρωτη μαχη...


  15. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    doctore (26-06-14), Leonidas_E39 (26-06-14), pilot (26-06-14), trueno (26-06-14)

  16. #110
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Go home Audi..you're drunk!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  17. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    doctore (26-06-14), nik200 (26-06-14), trueno (26-06-14)

Σελίδα 11 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 9101112 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP