A8hnaios (16-06-14), EVERGET (15-06-14), m_power_lunatic (26-06-14), pilot (15-06-14), steliosm46 (16-06-14), Thomelef (15-06-14)
Προτιμώ τα ατμό είναι η αλήθεια. Στην περίπτωση του καινούριου Μ πάω πάσο, γιατί είναι μελετημένο και όχι σαν το 1Μ, που το έχωσαν το Ν54 και το ονόμασαν μοτέρ.
Και τέλος πάντων, αν ένα τούρμπο είναι αυτό που θα κάνει όλα τα τσιπλακια να το βουλώσουν που με τους κουβάδες τους περνάνε ///Μ cars, let it be so then.
Αν τώρα θες την απόλυτη γνώμη μου, για να δεις ποιος κατασκευαστή ξέρει να φτιάχνει μοτέρ με @@ και όχι @@ μοτέρ, θα πρέπει να δεις από τα ατμοσφαιρικά του.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
A8hnaios (16-06-14), Bazil Van Sinner (16-06-14), chrisgiapz3 (16-06-14), imolarot (17-06-14), NikosE92 (15-06-14), pilot (15-06-14), steliosm46 (16-06-14)
Eεεεεε Βρε π**στη ότι θα με κανες να συμφωνήσω τόσο ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
δεν το περίμενα ποτέ
Είναι ενας με ενα αουντι που δηλώνει αντιbmw .... και κάθε φορά που κάνω αντίλογο μαζί του ... λεω ακριβώς ότι λες εσυ παραπάνω .... good job και ας τα σπάμε συνέχεια![]()
Το να ακολουθήσει-ασπαστεί και το division την turbo "λογική" ήταν (για τους λόγους που έχουν πολλάκις και εκτενώς εξηγηθεί) αναπόφεκτο, ΟΚ μέχρι εδώ.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πήγαν σε downsizing στον κινητήρα του νέου Μ3/Μ4. Γιατί δεν πάνε σε έναν βασικό 8-κύλινδρο Μ κινητήρα και να τον χρησιμοποιούν σε όλα τα Μ, έστω και με διαφορετικές αποδόσεις (για να μην "θίξουν" και τα μεγαλύτερα Μ) ;
Δικαιόλογίες-επιχειρήματα πάντα θα βρίσκουν για να στηρίξουν τις επιλογές τους αλλά στην ουσία, ποιός δεν θα ήθελε βεοχτούρα που να ξυρίζει ;
Δείτε τί παρουσιάζει η AMG:
Σίγουρα θα πατήσει σε αυτό το μοτέρ και με διάφορες "εκδόσεις" θα το φορέσει σε όλες τις σειρές.
Υποψιάζομαι οτι θα είναι μοτέρ το οποίο στις "πουσαρισμένες" του εκδόσεις θα κάνει μεγάλες ζημιές.
A8hnaios (16-06-14), atha (15-06-14), ghost-rider (15-06-14), mark e92 (16-06-14)
Bazil Van Sinner (16-06-14)
για να'μαι ειλικρινής, προτιμώ το straight six απο ένα ν8. είναι σήμα κατατεθέν της πεμβε. έτσι και αλλιώς, με λίγο τσίγκλισμα πιστεύω ότι τα 60 κιλά ροπής θα μπορεί εύκολα να τα ξεπεράσει.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Θωμά, με παιδιά, που σπουδάζουν στο ΤΕΙ μηχανολογίας που χω μιλήσει ως προς τη σχεδίαση κινητήρα, μου είπαν οτι ο κινητήρας σε σειρά ειναι ο χειρότερος κατασκευαστικά ... οτι δλδ καλύτερος είναι V και ακομα καλύτερος, ο μπόξερ της πορσε
Ενας μας κοροιδευε κιόλας που δεν έχουμε V6 ... πολύ θεωρεία νομίζω τους μαθαίνουν εκει
Πάντως για τον Ν54 θεωρώ πως ίσως έχεις λάθος άποψη, όχι ότι τον ξέρω απ εξω και ανακατωτα ώστε να τον υποστηρίξω αλλά, με κλειστό μοτέρ φτάνει τα 500 τροχο
και απ οτι εχω διαβάσει και σε ξενα φορουμ-site είναι απο τα καλά μοτέρ που χει βγάλει η bmw
Δεν ξέρω τώρα που εστιάζεσαι για να τον λες ανάξιο ...
Ως προς το στήσιμο του αυτοκίνητου, συμφωνω μαζί σου, πως ειναι απαράδεκτο
Ήδη ότι ειναι να διαθέσω απο δω και πέρα, θα το κάνω σε ανάρτηση και μπλοκέ
'Sorry για κάποια offtopic'
Ο μπόξερ έχει το χαμηλότερο κέντρο βάρους και δουλεύει πολύ στρωτά, ο εξακύλινδρος σε σειρά δουλεύει πολύ πιο ομαλά από τον V.
Πάνε πες τους να πάνε για κάνα μπάνιο και να αφήσουν τις μπούρδες! Ειδικά ο straight 6 είναι η καλύτερη διάταξη από άποψη κραδασμών. Μάλλον στην BMW που τόσες δεκαετίες επέμεναν σε αυτή τη διάταξη δεν θα έχουν ιδέα!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Bazil Van Sinner (16-06-14), Konstantinos E60 (17-06-14), Leonidas_E39 (17-06-14), NikosE92 (16-06-14), Thomelef (16-06-14), tokiko (16-06-14)