Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 114

Θέμα: Νέα, ολοκαίνουργια BMW M3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επισης μην ξεχνας οτι τα turbo παντα μα παντα..δεν εχουν ποτε σταθερη αποδοση..δηλαδη αν μετρησαν με 10 βαθμους κελσιου..πχ..θα τσιμπαγε σε ενα κανονικο μοτερ πχ..2λτ +10ps...τα οποια ανετα γινονται +25ps στα 400+..αντιστοιχα σε μια ζεστη μερα 30 βαθμων κελσιου αυτο το νουμερο γινεται -20ps...κοινως δεν βγαζεις ακρη ευκολα με αυτα...ολα θεμα τι θερμοκρασια εισαγωγης-υγρασια θα διαβασει ο εγκεφαλος..και αντιστοιχα τι avans-πιεση θα σηκωσει....
    Αυτό που λες δεν ισχύει σε αυτά τα Μ με το chargecooler.
    Στο N54T είναι εμφανές που έχει intercooler αλλά στο chargecooler η απόδοση δεν πέφτει ακόμη και με 40 βαθμούς.
    Έτσι και τα νέα Μ3/Μ4 είτε με 0 είτε με 40 βαθμούς θα είναι πολύ δυνατά.

  2. The Following 6 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    A8hnaios (16-06-14), EVERGET (15-06-14), m_power_lunatic (26-06-14), pilot (15-06-14), steliosm46 (16-06-14), Thomelef (15-06-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό που λες δεν ισχύει σε αυτά τα Μ με το chargecooler.
    Στο N54T είναι εμφανές που έχει intercooler αλλά στο chargecooler η απόδοση δεν πέφτει ακόμη και με 40 βαθμούς.
    Έτσι και τα νέα Μ3/Μ4 είτε με 0 είτε με 40 βαθμούς θα είναι πολύ δυνατά.
    Αν έχεις Intercooler είναι δύσκολο να βάλεις chargecooler?
    Kαι γιατί είναι καλύτερο , πως κρυώνει αφου και το νερό δεν ζεσταίνεται ?

  4. #3
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό που λες δεν ισχύει σε αυτά τα Μ με το chargecooler.
    Στο N54T είναι εμφανές που έχει intercooler αλλά στο chargecooler η απόδοση δεν πέφτει ακόμη και με 40 βαθμούς.
    Έτσι και τα νέα Μ3/Μ4 είτε με 0 είτε με 40 βαθμούς θα είναι πολύ δυνατά.
    Ετσι ακριβως ενιναι οπως λεει ο Αλεξης, την ιδια λυση ειχε δωσει και η FORD στο RS MK1.
    insane in the ///Midbrain

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP