Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 114

Θέμα: Νέα, ολοκαίνουργια BMW M3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7390
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    M4 dyno test by Sportauto 465PS (459hp)/577 NM

    Θεωρητικά νούμερα:
    Max. output in hp at 1/min
    431 / 5,500-7,300 +28
    Max. torque in Nm at 1/min
    550 / 1,850-5,500 +27

    Περισσότερη δύναμη από ότι θεωρητικά ανακοινώνει η ΒΜW, όπως και στην περίπτωση των Μ5/Μ6 που είναι επίσης +30/40 άλογα πάνω από τα 560 που ανακοινώνονται.

    Μου φαίνεται όσα άλογα μας έκλεβε η BMW στα άτμο ///Μs, μας τα επιστρέφει τώρα σε μορφή υπερτροφοδοτούμενων (τα λεγόμενα και φθηνά άλογα....)

    νασσο εγω γιατι πιστευω οτι ειναι εν μερει πολιτικη της εταιριας αυτο που περιγραφεις??δηλαδη..να μην ακουστουν τα παραπανω αλογα-παρα μονο οταν θα πας στο dyno..που με προγραμμα θα γινουν +100!!!πραγματικα +70(βλεπε 335!!!)...και στο κατω κατω στα δικα μας..ποτε δεν εβγαζαν αλογα στο dyno...γιατι πολυ απλα δεν δουλευαν τα ram air...ετσι ειναι ολα τα αγωνιστικα αμαξια να υπενθυμισω...

    επισης μην ξεχνας οτι τα turbo παντα μα παντα..δεν εχουν ποτε σταθερη αποδοση..δηλαδη αν μετρησαν με 10 βαθμους κελσιου..πχ..θα τσιμπαγε σε ενα κανονικο μοτερ πχ..2λτ +10ps...τα οποια ανετα γινονται +25ps στα 400+..αντιστοιχα σε μια ζεστη μερα 30 βαθμων κελσιου αυτο το νουμερο γινεται -20ps...κοινως δεν βγαζεις ακρη ευκολα με αυτα...ολα θεμα τι θερμοκρασια εισαγωγης-υγρασια θα διαβασει ο εγκεφαλος..και αντιστοιχα τι avans-πιεση θα σηκωσει....

  2. The Following 3 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    A8hnaios (16-06-14), doctore (15-06-14), EVERGET (15-06-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επισης μην ξεχνας οτι τα turbo παντα μα παντα..δεν εχουν ποτε σταθερη αποδοση..δηλαδη αν μετρησαν με 10 βαθμους κελσιου..πχ..θα τσιμπαγε σε ενα κανονικο μοτερ πχ..2λτ +10ps...τα οποια ανετα γινονται +25ps στα 400+..αντιστοιχα σε μια ζεστη μερα 30 βαθμων κελσιου αυτο το νουμερο γινεται -20ps...κοινως δεν βγαζεις ακρη ευκολα με αυτα...ολα θεμα τι θερμοκρασια εισαγωγης-υγρασια θα διαβασει ο εγκεφαλος..και αντιστοιχα τι avans-πιεση θα σηκωσει....
    Αυτό που λες δεν ισχύει σε αυτά τα Μ με το chargecooler.
    Στο N54T είναι εμφανές που έχει intercooler αλλά στο chargecooler η απόδοση δεν πέφτει ακόμη και με 40 βαθμούς.
    Έτσι και τα νέα Μ3/Μ4 είτε με 0 είτε με 40 βαθμούς θα είναι πολύ δυνατά.

  4. The Following 6 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    A8hnaios (16-06-14), EVERGET (15-06-14), m_power_lunatic (26-06-14), pilot (15-06-14), steliosm46 (16-06-14), Thomelef (15-06-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό που λες δεν ισχύει σε αυτά τα Μ με το chargecooler.
    Στο N54T είναι εμφανές που έχει intercooler αλλά στο chargecooler η απόδοση δεν πέφτει ακόμη και με 40 βαθμούς.
    Έτσι και τα νέα Μ3/Μ4 είτε με 0 είτε με 40 βαθμούς θα είναι πολύ δυνατά.
    Αν έχεις Intercooler είναι δύσκολο να βάλεις chargecooler?
    Kαι γιατί είναι καλύτερο , πως κρυώνει αφου και το νερό δεν ζεσταίνεται ?

  6. #4
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό που λες δεν ισχύει σε αυτά τα Μ με το chargecooler.
    Στο N54T είναι εμφανές που έχει intercooler αλλά στο chargecooler η απόδοση δεν πέφτει ακόμη και με 40 βαθμούς.
    Έτσι και τα νέα Μ3/Μ4 είτε με 0 είτε με 40 βαθμούς θα είναι πολύ δυνατά.
    Ετσι ακριβως ενιναι οπως λεει ο Αλεξης, την ιδια λυση ειχε δωσει και η FORD στο RS MK1.
    insane in the ///Midbrain

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP