νασσο εγω γιατι πιστευω οτι ειναι εν μερει πολιτικη της εταιριας αυτο που περιγραφεις??δηλαδη..να μην ακουστουν τα παραπανω αλογα-παρα μονο οταν θα πας στο dyno..που με προγραμμα θα γινουν +100!!!πραγματικα +70(βλεπε 335!!!)...και στο κατω κατω στα δικα μας..ποτε δεν εβγαζαν αλογα στο dyno...γιατι πολυ απλα δεν δουλευαν τα ram air...ετσι ειναι ολα τα αγωνιστικα αμαξια να υπενθυμισω...
επισης μην ξεχνας οτι τα turbo παντα μα παντα..δεν εχουν ποτε σταθερη αποδοση..δηλαδη αν μετρησαν με 10 βαθμους κελσιου..πχ..θα τσιμπαγε σε ενα κανονικο μοτερ πχ..2λτ +10ps...τα οποια ανετα γινονται +25ps στα 400+..αντιστοιχα σε μια ζεστη μερα 30 βαθμων κελσιου αυτο το νουμερο γινεται -20ps...κοινως δεν βγαζεις ακρη ευκολα με αυτα...ολα θεμα τι θερμοκρασια εισαγωγης-υγρασια θα διαβασει ο εγκεφαλος..και αντιστοιχα τι avans-πιεση θα σηκωσει....