Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 114

Θέμα: Νέα, ολοκαίνουργια BMW M3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο αρθρο που επισυναψε ο Κων/νος Κ καπου λεει ο τυπος οτι με ανω των 98 οκτανιων καυσιμο δεν κερδιζεις δυναμη.Δεν ξερω αλλα κατι γινεται εδω.
    Υποθετω πως δεν εχουν τσιγκλισμενο timming οποτε στα 98 οκτανια δουλευουν με το αβανς του χαρτη.
    Με λιγοτερα οκτανια εχουν επιστροφες απο τους νοκ σενσορς οποτε χανουν.
    Απο τα 98 κ πανω δεν κερδιζουν γιατι πλεον δουλευουν με συγκεκριμενη τιμη.
    Ισον με ενα προγραμμα κατοσταρα κ εξτρα αντικροτικο προσμεικτο θα κανουν παπαδες.
    Τουμπανοκαταστασεις!!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    nik200 (15-06-14), Panos 316T (14-06-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καιρός ήταν! Μπορεί οι hardcore να γουστάρουν ατμο αλλά πολλοί είχαν "σηκώσει" κεφάλι τελευταία. Πίσω στα λαγούμια σας κουVAGακια!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Alex_ (15-06-14), doctore (15-06-14), imolarot (17-06-14), Tsik.D. (15-06-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP