Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    65
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προσωπικά αυτός είναι ο λόγος που με ξενέρωσε απίστευτα η Ε46 και γενικότερα η BMW.
    Στην τελευταία Ε46 που είχα, έγινε τρείς(!!!!!)φορές επισκευή και ξανά τα ίδια.
    Ειδικά την τελευταία φορά,το επισκεύασε μάστορας που έχει εξειδίκευση σε πολύ πιο ειδικά "οχήματα".
    Φυσικά δεν άντεξε τις συγκινήσεις και ξανά τα ίδια.
    Οκ,ίσως σε ευθείες να μην μασήσει,αλλά τι να το κάνω που εγώ θέλω να το δουλεύω και στη πίστα καμιά φορά........δεν μιλάμε για drift....αλλά για καθαρή οδήγηση με γραμμές.
    Δεν δέχομαι να αντέχει το πάτωμα μιας Ε30 με 250ps,και να μην αντέχει της Ε46 με 343ps(τεσπά...και οι απλές Ε46 είχαν θέμα)
    Δεν τα αναφέρω για να ανάψω τα αίματα,αλλά για να δείξω πόσο χαζά φέρθηκε η εταιρία απέναντι στους πελάτες της.Έπρεπε να είχαν βρεί λύση στο θέμα και να το κάλυπταν χωρίς δεύτερη κουβέντα.(το κάλυψε αρχικά....αλλά μετά από λίγο καιρό ξαναείχαν όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο πρόβλημα)
    Ωραίο το όχημα,και ίσως είναι από τις τελευταίες bmw που είναι τόσο ανόθευτες....αλλά δυστηχώς μερικά πράγματα δεν δικαιολογούνται.
    Παίδες να μη παρεξηγηθώ...το γουστάρω το όχημα,αλλά σας ξαναλέω:Mερικά πράγματα.... τα θεωρώ αδικαιολόγητα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Action Man : 25-04-10 στις 01:35

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Action Man For This Useful Post:

    BILL007 (25-04-10), katsaraios (25-04-10), NickE60 (25-04-10), Panos 316T (11-05-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    13-01-10
    Περιοχή
    Fangcheng
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    1.354
    Thanked
    1525
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν επρεπε να κανουν κανονικα ανακληση?
    Η εστω να γινει η ενισχυση με εξοδα της bmw?


    Δινεις ενα αρκετα σεβαστο ποσο για να αγορασεις ενα Μ3 και με την υπαρχουσα εργοστασιακη δυναμη η πισω λαμαρινα γινεται κιμας..




    Δεν ειναι σωστη αντιμετωπιση αυτη..

  4. #13
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προβληματα υπαρχουν με το συνολο των αυτοκινητων. Eιναι κατι που συμβαινει με ολες τις εταιρειες και οχι μονο με την BMW.
    Στο συγκεκριμενο βεβαια επρεπε να δειξει περισσοτερη προσοχη. Ιδιως στην κατασκευη της Μ σειρας μιας και που το προβλημα προυπηρχε στην απλη Ε46, πριν απο την παραγωγη της πρωτης Ε46 Μ3.
    Στη Αμερικη παντως η BMW σε αρκετους κατοχους ανελαβε την επισκευη του πατωματος σε αυτοκινητα που δεν ειχαν μετατροπες σε αναρτηση και παρουσιασαν το προβλημα.

    Και για να ξαναγυρισουμε στην συζητηση μας, θα ηθελα να ακουσω και γνωμες για το τι μπορει να προκαλεσε την αστοχια της επισκευης.
    Η δικια μου γνωμη ειναι οτι ο 'καλος μαστορας' εκανε λαθος κατα την διαρκεια της κολλησης με αποτελεσμα ,το σημειο που εγινε η κοληση, και να αδυνατισει (λογω πχ μεγαλυτερης θερμοκρασιας που χρησιμοποιησε) και να γινει λιγοτερο ελαστικο (brittle) με αποτελεσμα μετα απο μερικους κυκλους φορτισης να ξκινησει νεα ρωγμη απο αυτο το σημειο.

    Εδω ειμαστε ολοι για να προσπαθησουμε να βρουμε λυσεις σε τυχον προβληματα η και πιθανες 'παρενεργειες' απο κακες επισκευες. Οπως ειπα και παραπανω η BMW επρεπε να προσεχε περισσοτερο στη κατασκευη της Μ3. Με το να μπω στην διαδικασια να κατακρινω την BMW, δυστυχως δεν μου λυνει το προβλημα, οποτε δεν μου προσφερει και πολλα.

    Το θεμα ειναι να βρουμε λυση στο υπαρχον προβλημα και οχι ποιος το δημιουργησε και τι θα επρεπε να εκανε για αυτο. Αυτο δεν λυνει το προβλημα.

  5. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (25-04-10)

  6. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα Ε92/3 Μ έχουνε τα ίδια προβλήματα;

  7. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν έχει ακουστεί κάτι ως τώρα...Και στο Ε46 άργησαν να "φανερωθούν" αυτά τα θέματα...Μέσα σε 1-2 χρόνια θα ξέρουμε σίγουρα και για τα Ε9Χ Μ3...



  8. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προβληματα υπαρχουν με το συνολο των αυτοκινητων. Eιναι κατι που συμβαινει με ολες τις εταιρειες και οχι μονο με την BMW.
    Στο συγκεκριμενο βεβαια επρεπε να δειξει περισσοτερη προσοχη. Ιδιως στην κατασκευη της Μ σειρας μιας και που το προβλημα προυπηρχε στην απλη Ε46, πριν απο την παραγωγη της πρωτης Ε46 Μ3.
    Στη Αμερικη παντως η BMW σε αρκετους κατοχους ανελαβε την επισκευη του πατωματος σε αυτοκινητα που δεν ειχαν μετατροπες σε αναρτηση και παρουσιασαν το προβλημα.

    Και για να ξαναγυρισουμε στην συζητηση μας, θα ηθελα να ακουσω και γνωμες για το τι μπορει να προκαλεσε την αστοχια της επισκευης.
    Η δικια μου γνωμη ειναι οτι ο 'καλος μαστορας' εκανε λαθος κατα την διαρκεια της κολλησης με αποτελεσμα ,το σημειο που εγινε η κοληση, και να αδυνατισει (λογω πχ μεγαλυτερης θερμοκρασιας που χρησιμοποιησε) και να γινει λιγοτερο ελαστικο (brittle) με αποτελεσμα μετα απο μερικους κυκλους φορτισης να ξκινησει νεα ρωγμη απο αυτο το σημειο.

    Εδω ειμαστε ολοι για να προσπαθησουμε να βρουμε λυσεις σε τυχον προβληματα η και πιθανες 'παρενεργειες' απο κακες επισκευες. Οπως ειπα και παραπανω η BMW επρεπε να προσεχε περισσοτερο στη κατασκευη της Μ3. Με το να μπω στην διαδικασια να κατακρινω την BMW, δυστυχως δεν μου λυνει το προβλημα, οποτε δεν μου προσφερει και πολλα.

    Το θεμα ειναι να βρουμε λυση στο υπαρχον προβλημα και οχι ποιος το δημιουργησε και τι θα επρεπε να εκανε για αυτο. Αυτο δεν λυνει το προβλημα.
    προσωπικα πιστευω ,πως εφοσον αυτη η ρητινη, χρησιμοποιητε στην θεση της κολλησης...σιγουρα εχει μια αποδεκτη αντοχη! θα προτιμουσα την λυση της κολλησης(τουλαχιστον, αν δεν υπαρχει ηδη ρηγμα)...μιας και δεν ειναι επωδυνη για το σασι...και επιπλεον συνεισφερει στην αυξηση της αντοχης...

  9. #17
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    προσωπικα πιστευω ,πως εφοσον αυτη η ρητινη, χρησιμοποιητε στην θεση της κολλησης...σιγουρα εχει μια αποδεκτη αντοχη! θα προτιμουσα την λυση της κολλησης(τουλαχιστον, αν δεν υπαρχει ηδη ρηγμα)...μιας και δεν ειναι επωδυνη για το σασι...και επιπλεον συνεισφερει στην αυξηση της αντοχης...
    εννοεις κοληση με εποξικη κολλα 3Μ, η ηλεκτροκοληση με Argon?

    Δεν εχω αποφασισει ακομα τι ακριβως θα ακολουθησω....
    Θα το εκανα με Argon, αλλα μετα απο αυτο που ειδα και οτι ο 'μαστορας' που θα στο κολλησει μπορει να στο καταστρεψει, εχω τις αμφιβολιες μου. Και ποιος μου λεει οτι οντως θα ξερει να κολλαει? Τωρα απο 'συστημενους' εχω χορτασει. Ολοι καλοι ειναι...μεχρι αποδειξεως του αντιθετου(που συμβαινει αρκετα συχνα, αλλα στην προκειμενη περιπτωση δεν εχουμε την πολυτελεια του λαθους)

  10. #18
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    εννοεις κοληση με εποξικη κολλα 3Μ, η ηλεκτροκοληση με Argon?

    Δεν εχω αποφασισει ακομα τι ακριβως θα ακολουθησω....
    Θα το εκανα με Argon, αλλα μετα απο αυτο που ειδα και οτι ο 'μαστορας' που θα στο κολλησει μπορει να στο καταστρεψει, εχω τις αμφιβολιες μου. Και ποιος μου λεει οτι οντως θα ξερει να κολλαει? Τωρα απο 'συστημενους' εχω χορτασει. Ολοι καλοι ειναι...μεχρι αποδειξεως του αντιθετου(που συμβαινει αρκετα συχνα, αλλα στην προκειμενη περιπτωση δεν εχουμε την πολυτελεια του λαθους)
    Δημήτρη ελπίζω το argon να είναι λάθος ταχύτητας και να εννοούσες TIG έτσι δεν είναι?

    Αν ήμουν Ελλάδα ευχαρίστως να σε βοηθούσα με την επέμβαση

  11. #19
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημήτρη ελπίζω το argon να είναι λάθος ταχύτητας και να εννοούσες TIG έτσι δεν είναι?

    Αν ήμουν Ελλάδα ευχαρίστως να σε βοηθούσα με την επέμβαση
    Ναι εχεις δικιο. Lεγοντας Argon εννουσα με την μεθοδο της ηλεκτροσυγκολησης με αδρανες αεριο (Gas Tungsten Arc Welding)

  12. #20
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Pakistan
    Μηνύματα
    326
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δημητρη
    Τη κολλα uhu ξεχνα την (δοκιμασμενο σε bed plate ηλεκτρομηχανης πλοιου)
    Υπαρχουν πολλα μαστορια που δουλευουν αργκον
    Αλλα αμα κανει το αμερικανακι εκκινησεις σε βρεγμενο και κανει ο κ@λος σαν της Τζουλιας στην τσοντα πανω κατω τοτε τι σου φταει ο μαστορας
    Αλλα και με ρεινφορσμεντ καπου θα ξαναανοιξει

    Ρε Δημητρη δεν παιρνεις κανενα vert

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP