
Αρχικό μήνυμα απο
turbodog
Προβληματα υπαρχουν με το συνολο των αυτοκινητων. Eιναι κατι που συμβαινει με ολες τις εταιρειες και οχι μονο με την BMW.
Στο συγκεκριμενο βεβαια επρεπε να δειξει περισσοτερη προσοχη. Ιδιως στην κατασκευη της Μ σειρας μιας και που το προβλημα προυπηρχε στην απλη Ε46, πριν απο την παραγωγη της πρωτης Ε46 Μ3.
Στη Αμερικη παντως η BMW σε αρκετους κατοχους ανελαβε την επισκευη του πατωματος σε αυτοκινητα που δεν ειχαν μετατροπες σε αναρτηση και παρουσιασαν το προβλημα.
Και για να ξαναγυρισουμε στην συζητηση μας, θα ηθελα να ακουσω και γνωμες για το τι μπορει να προκαλεσε την αστοχια της επισκευης.
Η δικια μου γνωμη ειναι οτι ο 'καλος μαστορας' εκανε λαθος κατα την διαρκεια της κολλησης με αποτελεσμα ,το σημειο που εγινε η κοληση, και να αδυνατισει (λογω πχ μεγαλυτερης θερμοκρασιας που χρησιμοποιησε) και να γινει λιγοτερο ελαστικο (brittle) με αποτελεσμα μετα απο μερικους κυκλους φορτισης να ξκινησει νεα ρωγμη απο αυτο το σημειο.
Εδω ειμαστε ολοι για να προσπαθησουμε να βρουμε λυσεις σε τυχον προβληματα η και πιθανες 'παρενεργειες' απο κακες επισκευες. Οπως ειπα και παραπανω η BMW επρεπε να προσεχε περισσοτερο στη κατασκευη της Μ3. Με το να μπω στην διαδικασια να κατακρινω την BMW, δυστυχως δεν μου λυνει το προβλημα, οποτε δεν μου προσφερει και πολλα.
Το θεμα ειναι να βρουμε λυση στο υπαρχον προβλημα και οχι ποιος το δημιουργησε και τι θα επρεπε να εκανε για αυτο. Αυτο δεν λυνει το προβλημα.