Τελικα που κατεληξες
Παντως το γρηγοροτερο ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια που βρισκεται το αυτοκινητο σου
Παντως οτι και να αποφασισεις keep us posted
Τελικα που κατεληξες
Παντως το γρηγοροτερο ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια που βρισκεται το αυτοκινητο σου
Παντως οτι και να αποφασισεις keep us posted
ακομη δεν ξερω...ειτε θα ακολουθησω την "αναιμακτη μεθοδο" με εποξικη απο κατω και γεμισμα με αφρο απο πανω(εργοστασιακη οδηγια) η αν κοψω απο πανω για να ενισχυσω τις ηλεκτροποντες τοτε θα 'ραψω' και απο κατω. Η δευτερη μεθοδος ειναι σιγουρα καλυτερη αλλα αυτο που με χαλαει περισσοτερο ειναι το τρυπημα των θολων απο πανω....Βεβαια μια συνδυαστικη μεθοδος των παραπανω δεν ειναι ασχημη ιδεα (αφρος πανω-TIG κατω) για να μην εχουμε ασχημο αισθητικο αποτελεσμα. ΣΣ Οποιος θελει να ακολουθησει την συνδυαστικη μεθοδο, κανει ΠΡΩΤΑ την ηλεκτροσυγκολληση και ΜΕΤΑ τον αφρο για να μην επηρεαστει η αντοχη του απο τις θερμοκρασιες.
Εγω στα χερια μου εχω και την εποξικη και το κιτακι της Turner.Αλλα δεν εχω αποφασισει ακομη τι θα ακολουθησω...
Εγω το πηρα αποφαση...Αφου θα το κρατησω το αμαξι πολυ καιρο ακομα, πρεπει να ενισχυθει γιατι αν δω τιποτα κοψιματα θα ξενερωσω ασχημα..
Προς το παρον εχουν μπει οι ενισχησεις απο τερνερ και ψαχνω να βρω συνεργειο που να εχει ξανακανει την εργοστασιακη οδηγια με τους αφρους γιατι δεν μου αρεσει να γινετε το αυτοκινητο μου πειραματοζωο. Αν ξερετε καποιον που το εχει ξανακανει παρακαλω πειτε