Τα 46άρια (αλλά και τα 36άρια) άσχετα με τη χρήση ανοίγουν στο πάτωμα γιατί το εν λόγω κομμάτι είναι λάθος κατασκευασμένο από τη Bmw με λεπτή λαμαρίνα και ηλεκτροπόντες.
Έχω δει περιπτώσεις όπου σηκώνεις το αμάξι και το πάτωμα φαίνεται τζάμι, αλλά μόλις κατεβάσεις διαφορικό και καθαρίσεις λίγο από τη σκόνη διακρίνεις "νεαρές" τριχοειδής ρωγμές οι οποίες θα έκαναν αισθητή την παρουσία τους (με ήχους τριβής μετάλλων) ίσως και σε 1 με 2 χρόνια όπου θα άνοιγαν κανονικά. Φυσικά στη εμφάνιση ρωγμών συμβάλουν και τα φθαρμένα - καθισμένα bushings της γέφυρας, όπου με τις εναλλαγές ροπής στο διαφορικό προκαλούν τα γνωστά "γκουπ" - bushings separation.
To να κάνεις κολλήσεις με αδρανές αέριο (Αργόν) είναι η πιο δοκιμασμένη λύση. Ενισχύεις το πάτωμά σου με έξτρα λαμαρίνα στα επίφοβα σημεία έδρασης (όπως κοιτάμε από πίσω το αμάξι είναι το πίσω αριστερό και το μπροστά δεξί), κολλάς με Αργκόν και μετά περνάς και μια εποξική κόλλα από πάνω στα σημεία που έγινε η επέμβαση. Φυσικά τα σημεία αυτά πρέπει να ενισχυθούν και από μέσα.
Το να κόψεις λαμαρίνα από τη μεριά του πορτ-μπαγκάζ ώστε να επέμβεις στο εσωτερικό μέρος του πατώματος αφήνει ένα απίστευτα αντιαισθητικό αποτέλεσμα. Σωστότερο είναι να κόψεις από κάτω και να κολλήσεις τις ενισχύσεις μέσα-έξω.
Επίσης, θεωρώ το Tis της Bmw για γέμισμα του σάντουιτς πατώματος με foam απίστευτη πατάτα και μεσοβέζικη λύση, αφού ναι μεν προσφέρεις μία έξτρα απορρόφηση των δυνάμεων που αναπτύσσονται εκεί αλλά δεν ενισχύεις το ελαττωματικό κομμάτι.