Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 122

Θέμα: Αγορά 335 Ε92

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το 335 δεν ανηκει στα ειδικα που ανεφερες! ειναι μια 3αρα..με διπλοτουρμπινο 3λιτρο μοτερ και τιποτα παραπανω! ουτε φρεναρες εχει, ουτε μπλοκε...ουτε ειδικο στησιμο....δεν ειναι μ3.(αυτο ανηκει σε ειδικη κατηγορια)
    επισης ειναι γνωστο, οτι η εταιρια δεν εχει καλο after sales ...και το 335 δεν αποτελει εξαιρεση.
    το οτι αποτελει μια καλη βαση για tuning και πειραματισμο...απλα ειναι το μεγαλο του συν, αλλα και το μεγαλο του μειον.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    chief (10-06-14), micz (11-06-14), Panos 316T (10-06-14), pilot (10-06-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το 335 δεν ανηκει στα ειδικα που ανεφερες! ειναι μια 3αρα..με διπλοτουρμπινο 3λιτρο μοτερ και τιποτα παραπανω! ουτε φρεναρες εχει, ουτε μπλοκε...ουτε ειδικο στησιμο....δεν ειναι μ3.(αυτο ανηκει σε ειδικη κατηγορια)
    επισης ειναι γνωστο, οτι η εταιρια δεν εχει καλο after sales ...και το 335 δεν αποτελει εξαιρεση.
    το οτι αποτελει μια καλη βαση για tuning και πειραματισμο...απλα ειναι το μεγαλο του συν, αλλα και το μεγαλο του μειον.
    Τι στήσιμο πρέπει να έχει και τι φρένα?
    Δηλαδή δε σε βγάζει ασπροπρόσωπο, δεν στρίβει καλά, δεν έχει καλά κρατήματα, δεν είναι αντάξιο των αναλογιών του και γιατί πρέπει να φοράει μπλοκέ? Είπε κανένας ότι είναι μ3 ή ότι ανήκει στην κατηγόρια των μ? Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε φορά σε αυτό το φόρουμ όταν έρχεται η συζήτηση σε ένα αμάξι το κατακρίνετε λες και είπε κανένας ότι είναι Μ5. Αν ήταν θα έκανε 170κ και όχι 70 και για το συγκεκριμένο και γενικά και έχει γίνει πολλές φορές αυτό. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα κάποτε τα μοτέρ ήταν διαμάντια χωρίς προβλήματα. Εμένα όταν θα μου κάτσει το ρευστό θέλω να πάρω ένα 46αρι μ3 ξέρω ότι άμα βγάλει βλάβη το εςεμγκε δεν θα πάω να κλαφτώ στην αντιπροσωπεία ή άμα κοπεί το πάτωμα, αλλά θα φροντίσω να το φτιάξω, το ίδιο και άμα πάρω ένα άλλο μοντέλο.

    Άρα τώρα γιατί πράγμα να μιλήσουμε για τα Μ ή για τα απλά έστω και μ-πακ. Να μιλήσουμε για τις αντιπροσωπείες στην Ελλάδα ? που σε όλο το κόσμο αλλάχτηκαν οι υψηλής χωρίς να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες παρά μόνο στην Ελλάδα. Και εγώ 335 έχω αλλά δεν γράφω γι'αυτό το λόγο, είπαμε πια είναι τα θέματά του ο Χρήστος τα κατάλαβε, μια φορά τα αλλάζεις και από εκεί και μετά φαίνεται πόσο μάγκας είναι ο οδηγός
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 10-06-14 στις 18:30

  4. The Following 5 Users Say Thank You to tokiko For This Useful Post:

    ChristosKDE (10-06-14), ghost-rider (10-06-14), mark e92 (10-06-14), NikosE92 (10-06-14), PANOS-E60 (10-06-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    μια φορά τα αλλάζεις και από εκεί και μετά φαίνεται πόσο μάγκας είναι ο οδηγός
    Απο μια φορά αλλάζεις τι Μιχάλη ???
    Αντλία , πολ/στες, σωληνάκια ???
    Οταν το πούλαγα με ρώτησε ένας "σωληνακια turbo άλλαξες?"
    Οχι του είπα και η απάντηση ήταν γιατι για να τα αλλάξω εγώ?

  6. #4
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο μια φορά αλλάζεις τι Μιχάλη ???
    Αντλία , πολ/στες, σωληνάκια ???
    Οταν το πούλαγα με ρώτησε ένας "σωληνακια turbo άλλαξες?"
    Οχι του είπα και η απάντηση ήταν γιατι για να τα αλλάξω εγώ?
    Αυτό με την απάντηση δεν το πολυκατάλαβα, ίσως ήταν ενημερωμένος ο άνθρωπος.
    Θεωρώ ότι αυτά τα πράγματα τα αλλάζεις μια φορά δηλαδή εφόσον ήρθε η ανάκληση και τα αλλάξεις γιατί να ξαναβγάλουν πρόβλημα, εγώ ποτέ δεν άλλαξα πολλαπλασιαστές το αμάξι αγοράστηκε καινούργιο το 2007.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο Ε36 και Ε46 που είχα δεν άναψε ποτέ Check δεν ήξερα καν οτι υπάρχει τι να πω Μιχάλη έτυχε σε μένα .
    Ήταν όμως τούρμπο οι κινητήρες τους ?
    Ποια μοντέλα ήταν 316-330, μ3 ?
    Που ξέρεις μπορεί να μην ήταν τύχη καλή συντήρηση ίσως.
    Εν πάση περιπτώση αυτή η κουβέντα είναι μεγάλη και θέλει να την πιάσουμε από την αρχή, θα χαρώ σίγουρα να τα πούμε από κοντά αλλά ακόμα καλύτερα αν μπορεί κάποιος να μας το μεταφέρει στα γενικά προβλήματα 335 και α συνεχίσουμε όποιος έχει όρεξη!!

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 10-06-14 στις 21:19

  7. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    mark e92 (10-06-14)

  8. #5
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    το αμάξι αγοράστηκε καινούργιο το 2007.



    Ήταν όμως τούρμπο οι κινητήρες τους ?
    Ποια μοντέλα ήταν 316-330, μ3 ?
    Που ξέρεις μπορεί να μην ήταν τύχη καλή συντήρηση ίσως.

    Και το δικό μου καινούργιο 2/08 .

    Οχι δεν ήταν turbo 316 ήταν ,


    Για συντήρηση δεν νομίζω , λαδάκι κάθε 7500 , 2 λεπτά κρύωμα πριν το σβήσιμο και στο ξεκίνημα . και ότι άλλο ήθελε στη ώρα του (έκανα 70000 χλμ ) στα 6 χρόνια .
    Ευχαρίστως να τα πούμε και απο κοντά !

  9. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι στήσιμο πρέπει να έχει και τι φρένα?
    Δηλαδή δε σε βγάζει ασπροπρόσωπο, δεν στρίβει καλά, δεν έχει καλά κρατήματα, δεν είναι αντάξιο των αναλογιών του και γιατί πρέπει να φοράει μπλοκέ? Είπε κανένας ότι είναι μ3 ή ότι ανήκει στην κατηγόρια των μ? Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε φορά σε αυτό το φόρουμ όταν έρχεται η συζήτηση σε ένα αμάξι το κατακρίνετε λες και είπε κανένας ότι είναι Μ5. Αν ήταν θα έκανε 170κ και όχι 70 και για το συγκεκριμένο και γενικά και έχει γίνει πολλές φορές αυτό. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα κάποτε τα μοτέρ ήταν διαμάντια χωρίς προβλήματα. Εμένα όταν θα μου κάτσει το ρευστό θέλω να πάρω ένα 46αρι μ3 ξέρω ότι άμα βγάλει βλάβη το εςεμγκε δεν θα πάω να κλαφτώ στην αντιπροσωπεία ή άμα κοπεί το πάτωμα, αλλά θα φροντίσω να το φτιάξω, το ίδιο και άμα πάρω ένα άλλο μοντέλο.

    Άρα τώρα γιατί πράγμα να μιλήσουμε για τα Μ ή για τα απλά έστω και μ-πακ. Να μιλήσουμε για τις αντιπροσωπείες στην Ελλάδα ? που σε όλο το κόσμο αλλάχτηκαν οι υψηλής χωρίς να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες παρά μόνο στην Ελλάδα. Και εγώ 335 έχω αλλά δεν γράφω γι'αυτό το λόγο, είπαμε πια είναι τα θέματά του ο Χρήστος τα κατάλαβε, μια φορά τα αλλάζεις και από εκεί και μετά φαίνεται πόσο μάγκας είναι ο οδηγός
    προς αποφυγη παρεξηγησεων. Δεν ειπα πως το οχημα δεν ειναι καλο ,,,για αυτο που ειναι.....απλα δεν μπορει να χαρακτηριστει ως ειδικο και να συγκαταλεγεται στην προαναφερομενη λιστα!
    δεν ειναι σκληροπυρηνικο, δεν κανει για πιστα και φυσικα δεν το αγοραζεις για αναβασεις και στροφιλικια.
    ειναι ενα πολυ καλος ταξιδιωτης...και ενα πολυ καλο πασπαρτου .

  10. The Following 3 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    micz (11-06-14), pilot (11-06-14), tokiko (10-06-14)

  11. #7
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    προς αποφυγη παρεξηγησεων. Δεν ειπα πως το οχημα δεν ειναι καλο ,,,για αυτο που ειναι.....απλα δεν μπορει να χαρακτηριστει ως ειδικο και να συγκαταλεγεται στην προαναφερομενη λιστα!
    δεν ειναι σκληροπυρηνικο, δεν κανει για πιστα και φυσικα δεν το αγοραζεις για αναβασεις και στροφιλικια.
    ειναι ενα πολυ καλος ταξιδιωτης...και ενα πολυ καλο πασπαρτου .
    Εννοείται δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση, πες πως τα λέγαμε πάνω στον καφέ!!

  12. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    paganis (10-06-14)

  13. #8
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το 335 δεν ανηκει στα ειδικα που ανεφερες! ειναι μια 3αρα..με διπλοτουρμπινο 3λιτρο μοτερ και τιποτα παραπανω! ουτε φρεναρες εχει, ουτε μπλοκε...ουτε ειδικο στησιμο....δεν ειναι μ3.(αυτο ανηκει σε ειδικη κατηγορια)
    επισης ειναι γνωστο, οτι η εταιρια δεν εχει καλο after sales ...και το 335 δεν αποτελει εξαιρεση.
    το οτι αποτελει μια καλη βαση για tuning και πειραματισμο...απλα ειναι το μεγαλο του συν, αλλα και το μεγαλο του μειον.
    Το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό απλά είχε κάποια προβλήματα που δεν έπρεπε να έχει .
    Δεν ήταν σειράς οπως πχ ενα 316 αλλά ούτε ειδικό οπως Μ3 .
    Ειδικά στα ταξίδια που έκανα εγω απλά γ@@@@@ .
    Τωρα αν είναι φυσιολογικό να βγάζει τόσα προβλήματα με λίγα χλμ στο κοντέρ του δεν το ξέρω , αν το ήξερα μετά απο το 36 και το 46αρι που είχα δεν θα το έπαιρνα .



    Για να μην χαλάμε το θέμα του παιδιού η ουσία είναι οτι είχε προβλήματα που δεν αρμόζουν στην προπέλα!

  14. #9
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να μην χαλάμε το θέμα του παιδιού η ουσία είναι οτι είχε προβλήματα που δεν αρμόζουν στην προπέλα!
    Πες μας ένα μοντέλο που βγήκε απροβλημάτιστο?

  15. #10
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πες μας ένα μοντέλο που βγήκε απροβλημάτιστο?
    Στο Ε36 και Ε46 που είχα δεν άναψε ποτέ Check δεν ήξερα καν οτι υπάρχει τι να πω Μιχάλη έτυχε σε μένα .

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP