Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 122

Θέμα: Αγορά 335 Ε92

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το 335 δεν ανηκει στα ειδικα που ανεφερες! ειναι μια 3αρα..με διπλοτουρμπινο 3λιτρο μοτερ και τιποτα παραπανω! ουτε φρεναρες εχει, ουτε μπλοκε...ουτε ειδικο στησιμο....δεν ειναι μ3.(αυτο ανηκει σε ειδικη κατηγορια)
    επισης ειναι γνωστο, οτι η εταιρια δεν εχει καλο after sales ...και το 335 δεν αποτελει εξαιρεση.
    το οτι αποτελει μια καλη βαση για tuning και πειραματισμο...απλα ειναι το μεγαλο του συν, αλλα και το μεγαλο του μειον.
    Το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό απλά είχε κάποια προβλήματα που δεν έπρεπε να έχει .
    Δεν ήταν σειράς οπως πχ ενα 316 αλλά ούτε ειδικό οπως Μ3 .
    Ειδικά στα ταξίδια που έκανα εγω απλά γ@@@@@ .
    Τωρα αν είναι φυσιολογικό να βγάζει τόσα προβλήματα με λίγα χλμ στο κοντέρ του δεν το ξέρω , αν το ήξερα μετά απο το 36 και το 46αρι που είχα δεν θα το έπαιρνα .



    Για να μην χαλάμε το θέμα του παιδιού η ουσία είναι οτι είχε προβλήματα που δεν αρμόζουν στην προπέλα!

  2. #2
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να μην χαλάμε το θέμα του παιδιού η ουσία είναι οτι είχε προβλήματα που δεν αρμόζουν στην προπέλα!
    Πες μας ένα μοντέλο που βγήκε απροβλημάτιστο?

  3. #3
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πες μας ένα μοντέλο που βγήκε απροβλημάτιστο?
    Στο Ε36 και Ε46 που είχα δεν άναψε ποτέ Check δεν ήξερα καν οτι υπάρχει τι να πω Μιχάλη έτυχε σε μένα .

  4. #4
    Εγγραφή
    23-06-13
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό απλά είχε κάποια προβλήματα που δεν έπρεπε να έχει .
    Δεν ήταν σειράς οπως πχ ενα 316 αλλά ούτε ειδικό οπως Μ3 .
    Ειδικά στα ταξίδια που έκανα εγω απλά γ@@@@@ .
    Τωρα αν είναι φυσιολογικό να βγάζει τόσα προβλήματα με λίγα χλμ στο κοντέρ του δεν το ξέρω , αν το ήξερα μετά απο το 36 και το 46αρι που είχα δεν θα το έπαιρνα .



    Για να μην χαλάμε το θέμα του παιδιού η ουσία είναι οτι είχε προβλήματα που δεν αρμόζουν στην προπέλα!

    Συζήτηση κάνουμε, δεν μου χαλάτε κανένα θέμα, ίσα ίσα γι αυτό πόσταρα για να ξέρω τι προβλήματα βγάζει. Όμως τα έβαλα κάτω τα ζύγισα και βλέπω ότι τα υπέρ είναι περισσότερα απο τα κατά. Αντλίες, σωληνάκια και τέτοια θέματα δεν με πειράζουν.... Όταν ξέρω το μοτόρι θα μου βγάζει γούστα (και κυρία και τατάνα ταυτόχρονα) δεν μασάω θα την παλέψω την δουλειά.

  5. #5
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ChristosKDE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συζήτηση κάνουμε, δεν μου χαλάτε κανένα θέμα, ίσα ίσα γι αυτό πόσταρα για να ξέρω τι προβλήματα βγάζει. Όμως τα έβαλα κάτω τα ζύγισα και βλέπω ότι τα υπέρ είναι περισσότερα απο τα κατά. Αντλίες, σωληνάκια και τέτοια θέματα δεν με πειράζουν.... Όταν ξέρω το μοτόρι θα μου βγάζει γούστα (και κυρία και τατάνα ταυτόχρονα) δεν μασάω θα την παλέψω την δουλειά.
    https://bmwfans.info/parts-catalog/E...turbo_charger/

    Όπου βλέπεις σωληνάκι είναι της υποπίεσης που λέμε. Το 5 και 6 που είναι κάτω βρίσκονται ακριβώς κάτω από το πρώτο καπάκι της κεφαλής. Αν θες μπορείς να ψαχτείς και να πάρεις κάποιο πιο ενισχυμένο sparco samco ότι θες.
    Η bmw τα καινούργια τα έχει πιο ενισχυμένα αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

  6. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    ChristosKDE (10-06-14)

  7. #6
    Εγγραφή
    23-06-13
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://bmwfans.info/parts-catalog/E...turbo_charger/

    Όπου βλέπεις σωληνάκι είναι της υποπίεσης που λέμε. Το 5 και 6 που είναι κάτω βρίσκονται ακριβώς κάτω από το πρώτο καπάκι της κεφαλής. Αν θες μπορείς να ψαχτείς και να πάρεις κάποιο πιο ενισχυμένο sparco samco ότι θες.
    Η bmw τα καινούργια τα έχει πιο ενισχυμένα αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
    Όταν ξαναέρθουν να μας κάνουν έλεγχο ποιότητας θα μάθω περισσότερα απο την μαμά BMW

  8. #7
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ChristosKDE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συζήτηση κάνουμε, δεν μου χαλάτε κανένα θέμα, ίσα ίσα γι αυτό πόσταρα για να ξέρω τι προβλήματα βγάζει. Όμως τα έβαλα κάτω τα ζύγισα και βλέπω ότι τα υπέρ είναι περισσότερα απο τα κατά. Αντλίες, σωληνάκια και τέτοια θέματα δεν με πειράζουν.... Όταν ξέρω το μοτόρι θα μου βγάζει γούστα (και κυρία και τατάνα ταυτόχρονα) δεν μασάω θα την παλέψω την δουλειά.
    Υπ΄οψιν οτι τα προβλήματα αυτά σε ένα μτχ μπορεί να τα έχει αντιμετωπίσει ο 1 ιδιοκτήτης και μετά να μην ξαναεμφανιστούν ...
    Για το διαγνωστικό νομίζω οτι αν έχει σβηστεί η βλάβη δεν μπορείς να την δεις .
    Το βασικό για σένα είναι να μην έχει φάει καμία στούκα και να το βρείς όπως το θέλεις .

  9. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    ChristosKDE (11-06-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP