Με το διαγνωστικό ποια προβλήματα μπορώ να δώ??
Με το διαγνωστικό ποια προβλήματα μπορώ να δώ??
Θεωρητικά τα πάντα, αλλά όταν το θέμα φτάνει σε χαμηλές πιέσεις οι μηχανικοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Ελπίζω να έχεις γάτα μηχανικό.
Μου έχει πει γνωστός μου ότι αλλάζει δίσκια στο αμάξι (όχι bmw) κάθε 30κ χλμ, προσπάθησα να του αλλάξω άποψη αλλά δεν τα κατάφερα τον είχαν παραμυθιάσει καλά.
Εδώ στη Γερμανία συμβαίνει αυτό.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 10-06-14 στις 23:28
Χαίρομαι που συμφωνείς ... ποσο μάλλον με ζωντανο παράδειγμα, φίλε Αρκά
Ακόμη και εμείς που τα βελτιώνουμε, μπορεί να τα συντηρούμε πολύ καλύτερα,
απο ένα παππού ( λεμε τώρα ) που αλλάζει λάδια ΟΠΟΤΕ ΤΟΥ ΛΕΕΙ Η BMW ( 25.000 ΧΛΜ ) και να το ελέγχει
μόνο αν δεν παίρνει μπροστά και μη ξέροντας για τη λειτουργία turbo, να βάζει μπρος στο καταχείμωνο και βρουμ κατ ευθείαν ... Ολα παραδείγματα βέβαια
Όσο για το Μ3, ναι μεν ειναι ιδιαίτερο αυτοκίνητο, αλλά οπως ισχυρίζονται
κάποιοι για τα προβλήματα του 335, μπορεί κάποιοι άλλοι, να κάνουν αντίλογο
για το αντίθετο .... πολυ σωστά το έθεσε ο Μιχάλης
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikosE92 : 10-06-14 στις 23:26
E60_Arkadia (10-06-14), tokiko (10-06-14)
Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!
Τελικά πήγες να δεις κάποιο από τα ALPINA B3;
Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!