Οι περισσοτεροι κατοχοι των Ε46 (κυριως Μ3 αλλα γενικα τα coupe) θα εχουν ακουσει για τα κομμενα πατωματα (subframe failures). Το προβλημα οφειλεται κυριως στην αδυνατη στηριξη του πισω διαφορικου στο υποπλαισιο με αποτελεσμα να παρουσιαζονται ρωγμες στο πισω πατωμα αρκετα συχνα , ιδιως σε δυνατα αυτοκινητα, η σε αυτοκινητα που υποκεινται σε σκληρη χρηση.
Η λυση που βρεθηκε εδω και αρκετο καιρο, ειναι το TMS kit
https://www.turnermotorsport.com/htm..._ID=TDR4675412
το οποιο απαιτει ομως οι ενισχυσεις να ηλεκτροσυγκολληθουν (Αrgon,Τig κτλ)
Η ιδεα να κατεβασω το διαφορικο και να πλακωσω το πατωμα μου στην ηλεκτροκολληση δεν μου αρεσε και ιδιαιτερα. Επρεπε ομως να βρεθει μια λυση, γιατι αν και ο τελευταιος ελεγχος δεν μου εδειξε καποια ρωγμη, δεν θελω να ειμαι με την ιδεα οτι απο στιγμη σε στιγμη μπορει να μου συμβει.
Ετσι ψαχνωντας αρκετα βρηκα οτι τελευταια εφαρμοζεται και μια εναλλακτικη μεθοδο με εποξικη κολλα που απο οτι φαινεται πρεπει να εχει καλα αποτελεσματα. Μην ξεχναμε οτι η Lotus χρησιμοποιει αυτην την μεθοδο για τα πλαισια της.
https://www.m3forum.net/m3forum/show...light=subframe






 
						
					 
					
					
 
							
								 
							
								 Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος
 Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος
		
 
				
				
				
					 Απάντηση με παράθεση
  Απάντηση με παράθεση 
				 
						
					
 Αρχικό μήνυμα απο BILL007
 Αρχικό μήνυμα απο BILL007
					
 
				 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					 
							
						 
			