
Αρχικό μήνυμα απο
Thomelef
δεν γνωρίζω που βασίζεται, αλλά απο αρκετά που έχω διαβάσει, η δουλειά που έχει γίνει στο μοτέρ είναι απο άλλο πλανήτη. σφυρήλατος στρόφαλος, σφυρήλατα πιστόνια με ειδική επικάλυψη που φτάνει τα νούμερα τριβής στο 0,00000000000κάτι...θεωρητικά, το νούμερο τριβής σου λέει...αν θέλεις φιλαράκι κυκλοφόρα το και χωρίς λάδι μέσα.
στο θέμα της ψύξης έχει γίνει τραγικά πολύ μεγάλη μελέτη με τα ιντερκούλερ και τις σωληνώσεις του, ενώ όπως και η πεντάρα, θα διαθέτει και αυτό αντιλαγκ.
νομίζω ότι το μόνο που λείπει απο το αμάξι είναι μια καλή εξάτμιση, που πλέον, θα έχει και μεγάλη σημασία ως προς την απόδοση του αυτοκινήτου σε σχέση με τους ατμο προκάτοχους του.
σκέψου μόνο τα 500 πόσο έυκολα, αβασάνιστα, δίχως κόπο μπορούν να έρθουν...