Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 150

Θέμα: M4 Mινι παρουσιαση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-11-11
    Περιοχή
    ΑΡΓΟΣ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    1.311
    Thanked
    1475
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η κατανάλωση μήπως είναι εντελώς ψευτιά;;;https://www.drive.gr/test-drives/apo...-ti-nea-bmw-m4
    Αν στα είκοσι δεν μάθεις,
    στα τριάντα δεν κάνεις,
    στα σαράντα δεν έχεις,
    τότε στα πενήντα ούτε θα μάθεις, ούτε θα κάνεις, ούτε θα έχεις.



    Τι γαρ ωφελείται άνθρωπος, αν τον κόσμον όλον κερδίσει την δε ψυχή αυτού ζημιωθή?

  2. #2
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η κατανάλωση μήπως είναι εντελώς ψευτιά;;;https://www.drive.gr/test-drives/apo...-ti-nea-bmw-m4
    Εγω το πιστευω παντως για την καταναλωση, δεδομενου οτι αυτη την καταναλωση που δινει ο κατασκευαστης ειναι σε πορεια και με νορμαλ συγκεκριμενες ταχυτητες.

    Και το πιστευω επισης διοτι πλεον ειναι αλλη τεχνολογια, καινουργιος κινητηρας.

    ποιο μικρης χωρητηκοτητας ακομα και απο το Ε46 Μ3. και δεν ειναι και σε σχημα V. που ως συνηθως τα V καινε παραπανω απ τους straight κινητηρες.

    Εγω για παραδειγμα στο δικο μου (Ε46 Μ3) εχω δει καταναλωση μεχρι και 7.5 λιτρα , αλλα σε πορεια φυσικα, με 6η και 120 χιλιομετρα περιπου.

    Αλλα σε γενικες γραμμες φιλος που εχει Μ3 Ε92 μου λεει καιει ρε συ, το δικο σου μου λεει καιει τα μισα χαριτολογωντας ενταξει, δεν καει τα μισα αλλα ειναι εμφανης η διαφορα.

    Για το Μ5-Μ6 δεν το συζητω. Ανταλλαξαμε για 1 μερα με ενος φιλου το Μ6, δεν παλαυεται, μιλαμε πολυ βενζινη το εργαλείο!! Αλλα μονο το ουρλιαχτο του που ακους εκει τα ξεχνας!

    Παντως γενικα για να μην ξεφευγουμε απο το θεμα, το Μ4 προσωπικα μου αρεσει, αν εξεραισεις το θορυβο, και την αλλαγη με τον αριθμο 4. οσο για το feeling δεν μπορω να πω, διοτι δεν το εχω οδηγησει, αν ποτε το οδηγησω ισως σχηματισω μια εικονα.

    Πιστευω οτι η BMW με το συγκεκριμενο εχει κανει πολυ καλη εξελιξη αλλα θυσιασε τον θρυλικο ηχο των ///M.

    Και για ενος τετιου επιπεδου αυτοκινητο πιστευω οτι η συγκεκριμενη καταναλωση ειναι πολυ φυλικη, αν και εφοσον ισχυει, αλλα και να μην ισχυει δεν νομιζω να εχει μεγαλη αποκλιση.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    pilot (23-05-14), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (23-05-14)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η κατανάλωση μήπως είναι εντελώς ψευτιά;;;https://www.drive.gr/test-drives/apo...-ti-nea-bmw-m4
    Η κατανάλωση πιστεύω εκεί θα παίζει , απο αξιοπιστία τι θα κάνει ???




    Στον Ν55 βασίζεται ?

  5. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:


  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η κατανάλωση πιστεύω εκεί θα παίζει , απο αξιοπιστία τι θα κάνει ???




    Στον Ν55 βασίζεται ?
    δεν γνωρίζω που βασίζεται, αλλά απο αρκετά που έχω διαβάσει, η δουλειά που έχει γίνει στο μοτέρ είναι απο άλλο πλανήτη. σφυρήλατος στρόφαλος, σφυρήλατα πιστόνια με ειδική επικάλυψη που φτάνει τα νούμερα τριβής στο 0,00000000000κάτι...θεωρητικά, το νούμερο τριβής σου λέει...αν θέλεις φιλαράκι κυκλοφόρα το και χωρίς λάδι μέσα.

    στο θέμα της ψύξης έχει γίνει τραγικά πολύ μεγάλη μελέτη με τα ιντερκούλερ και τις σωληνώσεις του, ενώ όπως και η πεντάρα, θα διαθέτει και αυτό αντιλαγκ.

    νομίζω ότι το μόνο που λείπει απο το αμάξι είναι μια καλή εξάτμιση, που πλέον, θα έχει και μεγάλη σημασία ως προς την απόδοση του αυτοκινήτου σε σχέση με τους ατμο προκάτοχους του.

    σκέψου μόνο τα 500 πόσο έυκολα, αβασάνιστα, δίχως κόπο μπορούν να έρθουν...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following 6 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    A8hnaios (28-05-14), Bazil Van Sinner (28-05-14), chrisgiapz3 (28-05-14), doctore (28-05-14), gnx (28-05-14), Leonidas_E39 (28-05-14)

  8. #5
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν γνωρίζω που βασίζεται, αλλά απο αρκετά που έχω διαβάσει, η δουλειά που έχει γίνει στο μοτέρ είναι απο άλλο πλανήτη. σφυρήλατος στρόφαλος, σφυρήλατα πιστόνια με ειδική επικάλυψη που φτάνει τα νούμερα τριβής στο 0,00000000000κάτι...θεωρητικά, το νούμερο τριβής σου λέει...αν θέλεις φιλαράκι κυκλοφόρα το και χωρίς λάδι μέσα.

    στο θέμα της ψύξης έχει γίνει τραγικά πολύ μεγάλη μελέτη με τα ιντερκούλερ και τις σωληνώσεις του, ενώ όπως και η πεντάρα, θα διαθέτει και αυτό αντιλαγκ.

    νομίζω ότι το μόνο που λείπει απο το αμάξι είναι μια καλή εξάτμιση, που πλέον, θα έχει και μεγάλη σημασία ως προς την απόδοση του αυτοκινήτου σε σχέση με τους ατμο προκάτοχους του.

    σκέψου μόνο τα 500 πόσο έυκολα, αβασάνιστα, δίχως κόπο μπορούν να έρθουν...
    Όλοι λένε ότι έχει γίνει τρομερή δουλειά στη ψύξη, και ότι θα μπορεί ένας απαιτητικός να χαρεί track day.

    Για 30αρια και 45αρια χλωμό το κόβω, αλλά από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί. Με βάση και το πόσο λίγα θα κυκλοφορούν.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP