Σελίδα 9 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 789101119 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 216

Θέμα: M42 compressor

  1. #81
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γουαου... αν είναι και σε καλή τιμή είναι καλή φάση.

    Αλλά για κομπρεσορα τι θα είναι καλύτερο? Ποιό αποδοστικό?
    Με συμφέρει να κρατάω το αέρα στο κύκλωμα, ώστε μόλις ανοίξει η πεταλούδα να πάει αμέσως πίεση?

  2. #82
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Aceman1925 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχεις πολλες επιλογες.
    επιλογη πρωτη:βαζεις μπαι πας και ανακυκλωνεις ολο τον αερα.
    επιλογη δευτερη:βαζεις μια σκαστρα και εκτονονεις ολο τον αερα.
    επιλογη τριτη:βαζεις μια διπλου εμβολου που μπορεις να τη λειτουργησεις ταυτοχρονα με το μπαι πας και να ανακυκλωνεις ποσοτητα αερα και το υπολοιπο να εκτονωνεται.

    μια καλη επιλογη που κοστιζει λιγο αλλα κατ εμε αξιζει και το κοιταω! ειναι της turbosmart.Ψαξε youtube για "turbosmart bov".
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Aceman1925 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οριστε!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=9w6X...eature=related

    τα κανει ολα!!!!
    Ειλικρινά ήθελα να ήξερα ποιός είναι ο δάσκαλος σου

  3. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    Χρίστος (24-04-10)

  4. #83
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γουαου... αν είναι και σε καλή τιμή είναι καλή φάση.

    Αλλά για κομπρεσορα τι θα είναι καλύτερο? Ποιό αποδοστικό?
    Με συμφέρει να κρατάω το αέρα στο κύκλωμα, ώστε μόλις ανοίξει η πεταλούδα να πάει αμέσως πίεση?
    Για τον κομπρέσορα το καλήτερο είναι να κρατήσεις το bypass του. Αλλά και σκάστρα να βάλεις (εγώ αυτό θα έκανα χαχαχα) πρέπει ένα μέρος του αέρα τουλάχιστον να τον επιστρέφει πίσω αν όχι όλο. Η λύση της turbosmart είναι πολύ καλή

  5. #84
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όμορφα, με κατατοπίσατε!

    Αν όμως βάλω διπλού εμβόλου καλή ώρα, θα χάνω κάπου σε σχέση με το bypass? Ή θα είναι το ίδιο?

  6. #85
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Updating:

    Λοιπόν αύριο θα πάω να δω αντιδράσεις από τους υπεύθυνους στο εργαστήριο σχετικά με τα πρόχειρα σχέδια που τους έδειξα….. Αγωνία λοιπόν….

    Αν πάρω το πράσινο φως και από τον καθηγητή θα έχω δύο βδομάδες για να παρουσιάσω μια πιο λεπτομερή δουλειά! Μετά αρχίζουν τα κοψίματα!! Όλα παίζουν σε λεπτές γραμμές καθώς ο καθηγητής του αντίστοιχου μαθήματος είναι λίγο περίεργος και δεν θα μου πει οκ τόσο εύκολα, και πάλι όμως κάπως θα την βρω την άκρη….

    Το σχέδιο έχει αλλάξει πολλές μορφές, αλλά μάλλον στην αρχική θα καταλήξει!

    Αυτό που αλλάζει είναι το θέμα της παροχής καυσίμου καθώς καταλήγω, απ ότι φαίνεται, στην λύση των 4 μεγαλύτερων μπεκ και σε προγραμματισμό στην Αθήνα. Μάλλον είναι το πιο σωστό….

    Δυστυχώς μου έχουν πέσει πολλά θέματα ταυτόχρονα και δυσκολεύομαι να προχωρήσω…. Δεν ξέρω ποιο απ όλα να πρωτοπιάσω και οι μέρες περνούν! Έχω 2 μήνες να τελειώσω το project και μέσα σε αυτούς έχω και τα υπόλοιπα…… ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑ

    Ερώτηση:
    Έχουμε κάποιο διάγραμμα πίεσης-θερμοκρασίας? Σε 0.5 πχ τι θερμοκρασία έχει ο αέρας? Ξέρω ότι παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο, αλλά περίπου?

  7. #86
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Updating:

    Λοιπόν αύριο θα πάω να δω αντιδράσεις από τους υπεύθυνους στο εργαστήριο σχετικά με τα πρόχειρα σχέδια που τους έδειξα….. Αγωνία λοιπόν….

    Αν πάρω το πράσινο φως και από τον καθηγητή θα έχω δύο βδομάδες για να παρουσιάσω μια πιο λεπτομερή δουλειά! Μετά αρχίζουν τα κοψίματα!! Όλα παίζουν σε λεπτές γραμμές καθώς ο καθηγητής του αντίστοιχου μαθήματος είναι λίγο περίεργος και δεν θα μου πει οκ τόσο εύκολα, και πάλι όμως κάπως θα την βρω την άκρη….

    Το σχέδιο έχει αλλάξει πολλές μορφές, αλλά μάλλον στην αρχική θα καταλήξει!

    Αυτό που αλλάζει είναι το θέμα της παροχής καυσίμου καθώς καταλήγω, απ ότι φαίνεται, στην λύση των 4 μεγαλύτερων μπεκ και σε προγραμματισμό στην Αθήνα. Μάλλον είναι το πιο σωστό….

    Δυστυχώς μου έχουν πέσει πολλά θέματα ταυτόχρονα και δυσκολεύομαι να προχωρήσω…. Δεν ξέρω ποιο απ όλα να πρωτοπιάσω και οι μέρες περνούν! Έχω 2 μήνες να τελειώσω το project και μέσα σε αυτούς έχω και τα υπόλοιπα…… ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑ

    Ερώτηση:
    Έχουμε κάποιο διάγραμμα πίεσης-θερμοκρασίας? Σε 0.5 πχ τι θερμοκρασία έχει ο αέρας? Ξέρω ότι παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο, αλλά περίπου?
    η ερωτηση σου δεν μπορει να εχει απαντηση...διοτι παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο!! καταρχας η εξωτερικη θερμοκρασια...η θερμοκρασια κινητηρα...το συστημα ψυξης σου....το ιντερκουλερ...και πολλα αλλα....

  8. #87
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν σιγά σιγά θα πάρει μπρος το πρόντζεκτ!!
    Λόγο εξετάσεων και καθυστέρησης από τους καθηγητές μου, καθυστέρησε το πράγμα!

    Ωστόσο μάλλον θα γίνουν άμεσα τα τελικά σχέδια και θα αρχίσουν οι μόντες. Έρχεται όμως εξεταστική και υπάρχει περίπτωση ν ατο τελειώσω μετά το καλοκαίρι!! Δεν πειράζει οι δρόμοι γλιστάνε με τις ζεστες, δεν έχουμε ανάγκη τους σουπερτσαρντζερς...... χαχααχ

    Πάνω που είχα τελειώσει και είπα εδώ είμαστε ανακάλυψα τα air to water intercoolers! Στην παρακάτω φώτο θα δείτε τι είναι όσοι δεν ξέρετε! Είναι ένας τρόπος ψύξης του θερμού αέρα μέσο νερού!

    Τα +:
    -γλυτώνω σωληνώσεις καθώς από την μια μπαίνει η έξοδος του κομπρέσσορα και από την άλλη η πολλαπλή εισαγωγής
    -καλύτερη ψύξη του αέρα
    -Δεν έχει απώλειες πίεσης όπως το κλασσικό ιντερκούλερ, είναι τις τάξης των 0,2psi στα 15psi

    Τα -:
    Δεν έχω βρει κάτι

    Το κόστος το υπολογίζω να μην ξεπερνάει τα 300Ε, μαζί με το ψυγείο του και μια ηλεκτρική τρομπίτσα που ανακυκλώνει το νερό. Όσο θα πήγαινε ένα κλασσικό ιντερκούλερ με τις σωληνώσεις του:

    Θα ήθελα την άποψη σας

    https://cgi.ebay.com/ebaymotors/LIQU...item483ac0a87e

  9. #88
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κωνσταντινε...εμενα το κοστος του ιντερκουλερ...εφτασε τα 300 ευρω (ιντερκουλερ 50, μεταλλικες σωληνωσεις 150. σιλικονες κανα 100αρι)...οποτε αυτο που σκεφτεσαι...μου φαινεται οικονομικο!!! παντως...λαθος εποχη διαλεξα να φτιαξω τον κομπρεσσορα...με την βενζινη στα 2 ευρω σε λιγο..(ποσο μαλλον στην κρητη)...το παπι επρεπε να κομπρεσσαριζα!!! πραγματικα...παρολλο, που εχω να βαλω μονο το προγραμμα..(ισως και ενα συστημα εξαγωγης)...δεν ξερω αν αξιζει να το τελειωσω...!!!!!!!!!!!

  10. #89
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οταν μπορέσεις να το πατήσεις άφοβα θα καταλάβεις ποσο αξίζει!!
    Τι να κάνουμε ρε Λευτέρη, μπορεί να μας πηδάνε, αλλά θα κάνουμε και εμεις το δικό μας!! Μπορεί να πάω μια γρήγορη βόλτα τη βδομαδα ή τις 2 βδομάδες, εκεί που παλιά δεν υπήρχε μέρα χωρίς πάντες, αλλά αυτή τη γ@μ__ενη φορά δεν θα το λυπηθώ και θα του πιώ το αίμα!!

    ένα πράγμα που μου αρέσει στο Μ42 είναι πως όταν δεν το πατάς δεν κάιει. Καίω σχεδόν τα ίδια χρήματα να πάω απο Χανιά Ρέθυμνο απλά τώρα το κάνω 10' πιο πολύ!
    Αυτοέλεγχο θέλει και υπομονή. Κάπου δε πρέπει και εμείς να περνάμε καλά? Αν μας πάρει απο κάτω, τότε θα έχουμε το πρόβλημα! όσο μπορεί ο καθένας μας! Παλιά πήγαινα στη πιστα μια φορά τον μήνα ενώ τώρα δεν πάω! Την άλλη φορά όμως που θα πάω και θα μπορώ θα γυρίσω με τις ζάντες

  11. #90
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν σιγά σιγά θα πάρει μπρος το πρόντζεκτ!!
    Λόγο εξετάσεων και καθυστέρησης από τους καθηγητές μου, καθυστέρησε το πράγμα!

    Ωστόσο μάλλον θα γίνουν άμεσα τα τελικά σχέδια και θα αρχίσουν οι μόντες. Έρχεται όμως εξεταστική και υπάρχει περίπτωση ν ατο τελειώσω μετά το καλοκαίρι!! Δεν πειράζει οι δρόμοι γλιστάνε με τις ζεστες, δεν έχουμε ανάγκη τους σουπερτσαρντζερς...... χαχααχ

    Πάνω που είχα τελειώσει και είπα εδώ είμαστε ανακάλυψα τα air to water intercoolers! Στην παρακάτω φώτο θα δείτε τι είναι όσοι δεν ξέρετε! Είναι ένας τρόπος ψύξης του θερμού αέρα μέσο νερού!

    Τα +:
    -γλυτώνω σωληνώσεις καθώς από την μια μπαίνει η έξοδος του κομπρέσσορα και από την άλλη η πολλαπλή εισαγωγής
    -καλύτερη ψύξη του αέρα
    -Δεν έχει απώλειες πίεσης όπως το κλασσικό ιντερκούλερ, είναι τις τάξης των 0,2psi στα 15psi

    Τα -:
    Δεν έχω βρει κάτι

    Το κόστος το υπολογίζω να μην ξεπερνάει τα 300Ε, μαζί με το ψυγείο του και μια ηλεκτρική τρομπίτσα που ανακυκλώνει το νερό. Όσο θα πήγαινε ένα κλασσικό ιντερκούλερ με τις σωληνώσεις του:

    Θα ήθελα την άποψη σας

    https://cgi.ebay.com/ebaymotors/LIQU...item483ac0a87e
    ?????

Σελίδα 9 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 789101119 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP