Αν και δεν εχει καμμια σημασια δεν ημουν ποτε λατρης στα εκ των υστερων τουρμπισματα/κομπρεσαρισματα,
βεβαια ειναι ο μονος σιγουρος τροπος για να βγαλει κανεις πολλα αλογα απο ενα ατμοσφαιρικα μοτερ.
Για μενα ομως το θεμα ειναι αλλου.
Εχω την εντυπωση οτι ειναι προ facelift το Ζ3. Αν ναι, θα πρεπει να εχεις κατα νου πως οπως ειναι στημενο απο το εργοστασιο ενα 4κυλ. προ facelift
δεν εχει δυστυχως τις προδιαγραφες για αυξηση -με οποιο τροπο- ιπποδυναμης και υπαρχει κινδυνος σε γρηγορη οδηγηση να μετατραπει ευκολα σε αυτοκινητο καρμανιολα.
Δυστυχως δεν μπορει το πισω συστημα να διαχειριστει καθολου μεγαλυτερη δυναμη.
Αντιθετως τα facelift λογω στησιματος βελτιωνονται απροβληματιστα.
Μπορει βεβαια ενα 4κυλ. Ζ3 πρωτης γενιας να στηθει ακριβως οπως τα 4κυλ. facelift με αλλαγες στο πισω συστημα αλλα θα κοστισει αρκετα πλεον.
Θα πει κανεις τετοια ωρα τετοια λογια αλλα ισως καλυτερα να το αλλαζες με ενα αλλο facelift γιατι ειναι η μερα με τη νυχτα στο στησιμο και θα πιασει και τοπο το κομπρεσαρισμα.
Η ασφαλεια νομιζω πρεπει να ειναι πανω απ'ολα.