το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.
το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.
Bazil Van Sinner (09-05-14), BILL007 (09-05-14)
BILL007 (09-05-14)
στο θεμα εξατμισης, συμφωνω . Θελει τουλαχιστον 60μμ με χταποδι αντι της μαμα πολλαπλης.(εχω βαλει σουπερσπριντ).
οσο αφορα στο προγραμμα ..μεχρι το 0,3bar και μαμα μπεκ, το μειγμα ψηλα ηταν ΟΚ...αλλα στο πατα μεχρι να ανεβασει και να διορθωσει ηταν φτωχο( εβλεπα και 15-16 αναλογια. Με τα μεγαλυτερα μπεκ..ηθελε οπωσδηποτε προγραμμα..γιατι πισω εφτυνε ακαφτες.
BILL007 (11-05-14)
o συγκεκριμενος ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ειναι rizing τυπου, δηλαδη αυξανει την πιεση καυσιμου σε οποια αναλογια θελεις, αναλογα την πιεση που εχεις στην πολλαπλη εισαγωγης...
θεωρητικα και χονδρικα...κανει δουλεια , αλλα μπακαλιστικα και σιγουρα δεν μπορεις να βγαλεις αλογα...μιας και ετσι δεν επεμβαινεις στον χρονισμο.
Αν και δεν εχει καμμια σημασια δεν ημουν ποτε λατρης στα εκ των υστερων τουρμπισματα/κομπρεσαρισματα,
βεβαια ειναι ο μονος σιγουρος τροπος για να βγαλει κανεις πολλα αλογα απο ενα ατμοσφαιρικα μοτερ.
Για μενα ομως το θεμα ειναι αλλου.
Εχω την εντυπωση οτι ειναι προ facelift το Ζ3. Αν ναι, θα πρεπει να εχεις κατα νου πως οπως ειναι στημενο απο το εργοστασιο ενα 4κυλ. προ facelift
δεν εχει δυστυχως τις προδιαγραφες για αυξηση -με οποιο τροπο- ιπποδυναμης και υπαρχει κινδυνος σε γρηγορη οδηγηση να μετατραπει ευκολα σε αυτοκινητο καρμανιολα.
Δυστυχως δεν μπορει το πισω συστημα να διαχειριστει καθολου μεγαλυτερη δυναμη.
Αντιθετως τα facelift λογω στησιματος βελτιωνονται απροβληματιστα.
Μπορει βεβαια ενα 4κυλ. Ζ3 πρωτης γενιας να στηθει ακριβως οπως τα 4κυλ. facelift με αλλαγες στο πισω συστημα αλλα θα κοστισει αρκετα πλεον.
Θα πει κανεις τετοια ωρα τετοια λογια αλλα ισως καλυτερα να το αλλαζες με ενα αλλο facelift γιατι ειναι η μερα με τη νυχτα στο στησιμο και θα πιασει και τοπο το κομπρεσαρισμα.
Η ασφαλεια νομιζω πρεπει να ειναι πανω απ'ολα.
paganis (16-05-14)
Η αλλαγη που λες Νικο,ηταν οτι μπηκαν σε ολα τα Ζ3 πλεον οι υστερουντες βραχιονες που ειχαν τα 6κυλινδρα Ζ3.....Προσωπικα δεν πιστευω οτι εχουν ιδιαιτερη διαφορα στον τροπο που περνανε τη δυναμη στο δρομο τα προγενεστερα σασι χωρις αυτην την αλλαγη...Κατι τουλαχιστον που να μην λυνεται με μια καλη αναρτηση...Κατα τ'αλλα η σχεδιαση και γεωμετρια της αναρτησης δεν εχει διαφορα σε κανενα Ζ3.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
BILL007 (13-05-14), Kostas Maras (12-05-14)
Οχι οι διαφορες ειναι μεγαλες πιστεψε με. Το λεω εκ πειρας μιας και το δικο μου 4κυλ. προ φεισλιφτ ηταν και οταν το εκανα 6κυλινδρο κρατωντας τα αρχικα πισω ψαλιδια εβλεπα στροφη και χλωμιαζα ... οταν εβαλα ομως τα ψαλιδια (και οχι μονο) του 2.8 απλα μπηκα σε αλλο Ζ3. Να σημειωσω πως η αναρτηση ηταν η ιδια απο την αρχη μεχρι και τωρα.
Η διαφορα τους ειναι στα ψαλιδια οπου στα 2.8 ειχαν εξτρα δεσιμο για να μην στραβωνουν (πασχουν εκει τα 4κυλινδρα) και φυσικα ειναι πιο φαρδυα γι' αυτο και τα πιο φουσκωμενα φτερα.
Θα το επαναλαβω συμβουλευτικα παντα για αλλη μια τελευταια φορα για να μην γινομαι και κουραστικος, δεν συγχωρει λαθος σε γρηγορη οδηγηση το πισω μερος ενος 4κυλ. προ φεισλιφτ Ζ3. Γι' αυτο και στο φεισλιφτ το διορθωσαν αυτο ευτυχως.![]()