Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 52

Θέμα: Z3 κομπρεσσορας

  1. #21
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέφτομαι κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να περάσω έναν κομπρεσσορα σε λογική τιμή στο ζ3 μου.
    Ειναι 1.8. 115 hp.
    Intercooler έχω.
    Θέλω να το δουλέψω με Μαμα εγκέφαλο και εξατμιση για να αποφύγω τα πολλα έξοδα.
    Πίεση 0.5
    Ευελπιστώ να πάω στους 160 hp.
    Αυτό τι λέει;
    https://www.car.gr/parts/view/4740202/
    Ακούω γνώμες.
    Νομίζω έχει ξανασυζητηθει το θέμα.
    Εγώ θα σου πρότεινα ένα τουρμπάκι με κλειστό μοτέρ και μικρή πίεση 0,4-0,5 και θα εισαι ευχαριστημένος.......μην μπλεξεις με κομπρεσορα!!!!!!!

  2. #22
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν ένα μοτέρ είναι ατμοσφαρικό από το εργοστάσιο, είναι 100% νόμιμο αν του βάλει κάποιος τούρμπο ή κομπρέσορα ?
    Ναι,η Ελληνικη νομοθεσια δεν εχει προβλεψει για κατι τετοιο προς το παρον....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. #23
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι,η Ελληνικη νομοθεσια δεν εχει προβλεψει για κατι τετοιο προς το παρον....
    Σωστα αρκει να περναει απο ελεγχο ρυπων και θορυβου.

  4. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (28-04-14)

  5. #24
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νομιζω κανετε λαθος.

    Ειναι μη εγκεκριμενη παραποιηση του οχηματος.

    βεβαια δεν ασχολειται κανεις!


    Στο θεμα μας μιας και εχω φαει λιγο στην μαπα τα κομπρεσορακια απο τους φιλους χονταιους ειναι ωραια πολυ γραμμικα δεν εχουν αποτομα ξεσμασματα που ταλαιπωρουν κυριως μπιελες και μετα μεταδοση αλλα δεν ειναι σε καμια περιπτωση value for money.
    Τα τουρμπακια πανε καλυτερα παντα.

    Συν οτι ο κομπροσορας ειναι πιο ευαισθητος.


    Για να ειμαι ειλικρινης ενα κομπρεσορακι να παω 250-260 αλογα θα το ηθελα και επιλεγω κομπρεσορα γιατι ειναι λιγοτερο βαβουρα να φτιαχτει
    στα straight six.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη andreas_R : 28-04-14 στις 00:35

  6. The Following User Says Thank You to andreas_R For This Useful Post:

    Kostas Maras (28-04-14)

  7. #25
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οριστε και ενα βιντεο απο το δικο μου..

  8. The Following 4 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    A8hnaios (29-04-14), andreas_R (30-04-14), BILL007 (29-04-14), Panos 316T (30-04-14)

  9. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    οριστε και ενα βιντεο απο το δικο μου..



  10. #27
    Εγγραφή
    30-03-12
    Περιοχή
    Δάφνη
    Μηνύματα
    376
    Thanked
    472
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χαχαχαχα...
    Σε συζήτηση μας στο παρελθόν είχες πει ότι δεν θα το πειράξεις!
    Ήμουν σίγουρος.....

  11. #28
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βαλε μας και κανενα ανοιγματακι!

  12. #29
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Αν θελεις να κρατησεις το δικο σου το μοτερ και δεν θελεις τουρμπο.
    Τοτε σιγουρα μια λυση ειναι ο κομπρεσορας.
    Φροντισε μονο να ειναι ο σαλιγκαρος μεγαλος, τουλαχιστον 60χιλιοστα διαμετρο παροχης αερα για να αποδιδει τα αλογα που θελεις νωριτερα.
    μπορεις να δουλεψεις και μεγαλυτερη πιεση ισως μεχρι 0,7 χωρις intercooler αλλα να ξερεις οτι αυτην την πιεση θα την βγαλεις στις 6000στροφες.

    Ψαξε να δεις και τι βημα φορας στο διαφορικο, αν το κοντινεις θα βελτιωσεις τα ρεπριζ, αλλα θα χασεις τελικη και η καταναλωση ανεβαινει.
    Πρεπει να φορας 3,65 μεχρι 4,10 καλα ειναι υπαρχει και το 3,91.
    Αναλογος τι θελεις, αν κανεις ταξιδια(ασε το δικο σου), για κοντριτσες και ντιφτακια(βαλε 4,10).

    Αν το αφήσεις χωρις προγραμμα τοτε σιγουρα η πιεση θα πρεπει να φτανει μεχρι 0,5 Bar. και θα πρεπει καθε φορα να ζεστενεις το αμαξι στην αρχη υποχρεωτικα ή να οδηγας για λιγο νορμαλ για να προσαρμοστη ο εγκεφαλος στις αναγκες του κομπρεσορα.
    οργανο air Fuel απαραιτητο.
    και εξατμιση απο εμπρος οπωσδηποτε. επισης 60χιλιοστα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vaspap : 07-05-14 στις 15:13

  13. The Following 2 Users Say Thank You to vaspap For This Useful Post:

    andreas_R (07-05-14), BILL007 (07-05-14)

  14. #30
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα...
    α) χωρις προγραμμα ΔΕΝ γινεται... θελει αλλες βενζινες, μεγαλυτερα μπεκ (δεν φτανουν τα 183cc ουτε για 0,2 bar) και τουλαχιστον 5-10 μοιρες αβανς κοψιμο μετα τις 4.000 στροφες)
    β) το που θα βγαλει την δυναμη εξαρταται και απο τον χρονισμο στον εκκεντροφορο
    γ) η τελικη πιεση πληρωσης εξαρταται απο το μεγεθος του κομπρεσσορα και απο τις στροφες που θα φερνει η φτερωτη του (εγω δουλευα 1,6 bar στις 6,800)
    δ) εξατμιση 63 χιλιοστα και ακομα καλυτερα και χταποδι στην θεση της μαμας πολλαπλης.
    ε) οπωσδηποτε αφαιρεση του DISA γιατι το σπαει και παει κατευθειαν στις βαλβιδες Ελλαδα δεν χαριζουν καστανα......
    ζ) οργανακι πιεσης, αναλογιας μειγματος και θερμοκρασιας καυσαεριων ειναι απαραιτητα......
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 07-05-14 στις 18:19

  15. The Following 4 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (07-05-14), bill_m3 (08-05-14), Kostas Maras (07-05-14), stefm5 (07-05-14)

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP