Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 52

Θέμα: Z3 κομπρεσσορας

  1. #41
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
    χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (09-05-14), BILL007 (09-05-14)

  3. #42
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
    χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.
    ΣΩΣΤΟΣ

  4. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (09-05-14)

  5. #43
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
    χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.
    00000000000000000000000000000000000000000



  6. #44
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στο θεμα εξατμισης, συμφωνω . Θελει τουλαχιστον 60μμ με χταποδι αντι της μαμα πολλαπλης.(εχω βαλει σουπερσπριντ).
    οσο αφορα στο προγραμμα ..μεχρι το 0,3bar και μαμα μπεκ, το μειγμα ψηλα ηταν ΟΚ...αλλα στο πατα μεχρι να ανεβασει και να διορθωσει ηταν φτωχο( εβλεπα και 15-16 αναλογια. Με τα μεγαλυτερα μπεκ..ηθελε οπωσδηποτε προγραμμα..γιατι πισω εφτυνε ακαφτες.

  7. The Following User Says Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (11-05-14)

  8. #45
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    στο θεμα εξατμισης, συμφωνω . Θελει τουλαχιστον 60μμ με χταποδι αντι της μαμα πολλαπλης.(εχω βαλει σουπερσπριντ).
    οσο αφορα στο προγραμμα ..μεχρι το 0,3bar και μαμα μπεκ, το μειγμα ψηλα ηταν ΟΚ...αλλα στο πατα μεχρι να ανεβασει και να διορθωσει ηταν φτωχο( εβλεπα και 15-16 αναλογια. Με τα μεγαλυτερα μπεκ..ηθελε οπωσδηποτε προγραμμα..γιατι πισω εφτυνε ακαφτες.
    ερχεσαι σε αυτα που ελεγα περι closed loop και open loop χρτογραφηση.....

  9. The Following 2 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (11-05-14), paganis (11-05-14)

  10. #46
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
    χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.
    o συγκεκριμενος ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ειναι rizing τυπου, δηλαδη αυξανει την πιεση καυσιμου σε οποια αναλογια θελεις, αναλογα την πιεση που εχεις στην πολλαπλη εισαγωγης...
    θεωρητικα και χονδρικα...κανει δουλεια , αλλα μπακαλιστικα και σιγουρα δεν μπορεις να βγαλεις αλογα...μιας και ετσι δεν επεμβαινεις στον χρονισμο.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (11-05-14), stefm5 (11-05-14)

  12. #47
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέφτομαι κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να περάσω έναν κομπρεσσορα σε λογική τιμή στο ζ3 μου.
    Ειναι 1.8. 115 hp.
    Ευελπιστώ να πάω στους 160 hp.
    .
    Αν και δεν εχει καμμια σημασια δεν ημουν ποτε λατρης στα εκ των υστερων τουρμπισματα/κομπρεσαρισματα,
    βεβαια ειναι ο μονος σιγουρος τροπος για να βγαλει κανεις πολλα αλογα απο ενα ατμοσφαιρικα μοτερ.

    Για μενα ομως το θεμα ειναι αλλου.

    Εχω την εντυπωση οτι ειναι προ facelift το Ζ3. Αν ναι, θα πρεπει να εχεις κατα νου πως οπως ειναι στημενο απο το εργοστασιο ενα 4κυλ. προ facelift
    δεν εχει δυστυχως τις προδιαγραφες για αυξηση -με οποιο τροπο- ιπποδυναμης και υπαρχει κινδυνος σε γρηγορη οδηγηση να μετατραπει ευκολα σε αυτοκινητο καρμανιολα.
    Δυστυχως δεν μπορει το πισω συστημα να διαχειριστει καθολου μεγαλυτερη δυναμη.

    Αντιθετως τα facelift λογω στησιματος βελτιωνονται απροβληματιστα.
    Μπορει βεβαια ενα 4κυλ. Ζ3 πρωτης γενιας να στηθει ακριβως οπως τα 4κυλ. facelift με αλλαγες στο πισω συστημα αλλα θα κοστισει αρκετα πλεον.
    Θα πει κανεις τετοια ωρα τετοια λογια αλλα ισως καλυτερα να το αλλαζες με ενα αλλο facelift γιατι ειναι η μερα με τη νυχτα στο στησιμο και θα πιασει και τοπο το κομπρεσαρισμα.
    Η ασφαλεια νομιζω πρεπει να ειναι πανω απ'ολα.

  13. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    paganis (16-05-14)

  14. #48
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η αλλαγη που λες Νικο,ηταν οτι μπηκαν σε ολα τα Ζ3 πλεον οι υστερουντες βραχιονες που ειχαν τα 6κυλινδρα Ζ3.....Προσωπικα δεν πιστευω οτι εχουν ιδιαιτερη διαφορα στον τροπο που περνανε τη δυναμη στο δρομο τα προγενεστερα σασι χωρις αυτην την αλλαγη...Κατι τουλαχιστον που να μην λυνεται με μια καλη αναρτηση...Κατα τ'αλλα η σχεδιαση και γεωμετρια της αναρτησης δεν εχει διαφορα σε κανενα Ζ3.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  15. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (13-05-14), Kostas Maras (12-05-14)

  16. #49
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οχι οι διαφορες ειναι μεγαλες πιστεψε με. Το λεω εκ πειρας μιας και το δικο μου 4κυλ. προ φεισλιφτ ηταν και οταν το εκανα 6κυλινδρο κρατωντας τα αρχικα πισω ψαλιδια εβλεπα στροφη και χλωμιαζα ... οταν εβαλα ομως τα ψαλιδια (και οχι μονο) του 2.8 απλα μπηκα σε αλλο Ζ3. Να σημειωσω πως η αναρτηση ηταν η ιδια απο την αρχη μεχρι και τωρα.
    Η διαφορα τους ειναι στα ψαλιδια οπου στα 2.8 ειχαν εξτρα δεσιμο για να μην στραβωνουν (πασχουν εκει τα 4κυλινδρα) και φυσικα ειναι πιο φαρδυα γι' αυτο και τα πιο φουσκωμενα φτερα.
    Θα το επαναλαβω συμβουλευτικα παντα για αλλη μια τελευταια φορα για να μην γινομαι και κουραστικος, δεν συγχωρει λαθος σε γρηγορη οδηγηση το πισω μερος ενος 4κυλ. προ φεισλιφτ Ζ3. Γι' αυτο και στο φεισλιφτ το διορθωσαν αυτο ευτυχως.

  17. #50
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αλλαγη που λες Νικο,ηταν οτι μπηκαν σε ολα τα Ζ3 πλεον οι υστερουντες βραχιονες που ειχαν τα 6κυλινδρα Ζ3.....Προσωπικα δεν πιστευω οτι εχουν ιδιαιτερη διαφορα στον τροπο που περνανε τη δυναμη στο δρομο τα προγενεστερα σασι χωρις αυτην την αλλαγη...Κατι τουλαχιστον που να μην λυνεται με μια καλη αναρτηση...Κατα τ'αλλα η σχεδιαση και γεωμετρια της αναρτησης δεν εχει διαφορα σε κανενα Ζ3.....
    Συμφωνώ Μιχάλη......έτσι ακριβώς ειναι και τα ψαλίδια πιο μεγάλα δεν ειναι......το μονο που έχουν ειναι η κόντρα ενίσχυση και μπορεί να το κάνει κάποιος εύκολα και με μικρό κόστος! Τα πιο φαρδιά φτερά έγιναν λόγω αρνητικού οφσετ των δίσκων-μουαγιέ!

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP