Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 73

Θέμα: [E36] φρενα!!!!!!!!

  1. #61
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για μένα η καλύτερη αίσθηση που είχα ποτέ σε φρενάρισμα ήταν από ένα Octavia ενός γνωστού μου αλλά μιλάμε για πολλάαααα λεφτά φρένα...


    screen capture freeware

    Για να καταλάβετε το μέγεθος σε 18άρα ζάντα δεν έμπαιναν χωρίς προσθήκες τροχών...


    free image host

    Δεν μπορούσα να έχω φυσιολογικό φρενάρισμα, μιλάμε χρειαζόταν τρομερή ευαισθησία στο πεντάλ για να σταματήσει ήρεμα...

    Φυσικά και δεν περίμενα κάτι τέτοιο από τα δικά μου φρένα όμως τώρα η διαφορά στην αίσθηση σχετικά με πριν είναι ελάχιστη, ευτυχώς όμως προς το καλύτερο... Βέβαια δεν μπορώ να βγάλω ακόμα συμπεράσματα αφού έχω κάνει μόνο 50 χλμ συνολικά... Στην πορεία όλοι μου λένε θα δω μεγάλη διαφορά μετά από 500 με 1000 χλμ...

    Σαν απόδοση φυσικά και είναι καλύτερα και το είδα σε 1-2 δοκιμούλες που έκανα και σε μεγαλούτσικες ταχύτητες (100 χλμ) και σε μικρότερες... Ακόμα δεν θέλω να τα πιέζω τρομερά, να στρώσουν λίγο πρώτα και μετά... Ακόμα ούτε οι δίσκοι δεν φαίνεται καλά καλά που πατάει το τακάκι...

    Όσο για το σεβρό που λέτε ίσως το ψάξω λίγο παραπάνω αργότερα βλέποντας και την συμπεριφορά των φρένων στην πορεία...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη HLIAS - E36 : 18-02-14 στις 16:14
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  2. The Following User Says Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    NikoZ3 (18-02-14)

  3. #62
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lambros46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο ήσουν ευχαριστημένος με τα μαμά φρένα του S ?Το είχαμε για αρκετά χρόνια στην οικογένεια και πραγματικά τα φρένα του πιστεύω ότι ήταν το πιο αδυνατό του σημείο.Στα πρώτα φρεναρίσματα έπιαναν καλά αλλά μετά από εκεί το χάος (χωρίς παρεξήγηση προσωπική μου άποψη).

    Στάλθηκε από το GT-I8260 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Οι διαφωνιες και οι διαφορετικες αποψεις δεν εχουν σχεση με παρεξηγησεις.
    Και λιγο οφ τοπικ τωρα να σπαει η μονοτονια ...

    Εν μερει συμφωνω, εν μερει διαφωνω. Δηλαδη, η αποψη που εχεις την ειχαν πολλοι κατοχοι -και οχι μονο- με S3.
    Απο την αλλη ομως, πως γινεται οι κατοχοι των Golf, A3, Leon, Ibiza που φορουσαν το 1.8Τ να ψαχνουν να βαλουν κομπλε S3 κιτ δηλαδη μπεκ,μαφ, τουρμπινα και ... φρενα ?
    Το πηγαιναν απο 150 αλογα στα 260 και εψαχναν και τα φρενα για να σταματουν καλυτερα. Να προσθεσω πως πριν το S3 ειχα το Α3 1.8Τ με τον AGU και ειχε εξαιρετικoτατα φρενα !

    Το θεμα ηταν αλλου ομως και εδω ειναι που εχεις δικιο, προ κρισης η Αθηνα, τουλαχιστον, καθε βραδυ μετατρεποταν σε ενα ξεφρενο Νurburgring.
    Μετα τις 11 αρχιζαν ατελειωτα κυνηγητα στους δρομους σε γκολφακια τουρμπο, χοντα ς2000, εβο, μινι κουπερ, οπελ κορσα, πορσικα, Μ3 και ουτω καθεξης !
    Οποτε τα S3 με τα μαμα φρενα σε τετοιες καταστασεις (track day) λογικο ειναι να τα φτυνουν πολυ νωρις και μαλιστα οταν τα S3 ηταν με το λιγοτερο πουσαρισμα στα 260-270 αλογα και ροπες εκρηκτικες λογω τουρμπο. Εκει ναι ειχαν θεμα τα S3 με τα φρενα τους.




    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για μένα η καλύτερη αίσθηση που είχα ποτέ σε φρενάρισμα ήταν από ένα Octavia ενός γνωστού μου αλλά μιλάμε για πολλάαααα λεφτά φρένα...

    Φυσικά και δεν περίμενα κάτι τέτοιο από τα δικά μου φρένα όμως τώρα η διαφορά στην αίσθηση σχετικά με πριν είναι ελάχιστη, ευτυχώς όμως προς το καλύτερο... Βέβαια δεν μπορώ να βγάλω ακόμα συμπεράσματα αφού έχω κάνει μόνο 50 χλμ συνολικά... Στην πορεία όλοι μου λένε θα δω μεγάλη διαφορά μετά από 500 με 1000 χλμ...

    Σαν απόδοση φυσικά και είναι καλύτερα και το είδα σε 1-2 δοκιμούλες που έκανα και σε μεγαλούτσικες ταχύτητες (100 χλμ) και σε μικρότερες... Ακόμα δεν θέλω να τα πιέζω τρομερά, να στρώσουν λίγο πρώτα και μετά... Ακόμα ούτε οι δίσκοι δεν φαίνεται καλά καλά που πατάει το τακάκι...

    Όσο για το σεβρό που λέτε ίσως το ψάξω λίγο παραπάνω αργότερα βλέποντας και την συμπεριφορά των φρένων στην πορεία...
    Αυτο με το σεβρο να το ψαξεις. Με ειχε προβληματισει κι εμενα γιατι το σκεφτομουνα πιο παληα αυτο που εκανες με τα φρενα και τα ακρα του Μ3.
    Εκανα πισω ομως τελικα γιατι εγινα λιγο δυσπιστος λογω του κοστους και τελικα συμβιβαστηκα με τις δυνατοτητες των Ε36 απλα φροντιζω να κοβω νωριτερα για να ελεγχω οσο μπορω τις κακοτοπιες.

    Γνωμη μου και επιμενω σ'αυτο, αφου πιανουν τα χερια σου και εχεις και τον θειο σου βγαλε τα πισω και ξαναβαλε τα μαμα και πιστευω θα φρεναρεις ακομα καλυτερα. Δεν εχεις να χασεις τιποτα να το δοκιμασεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 18-02-14 στις 18:13

  4. The Following 3 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (18-02-14), Lambros46 (18-02-14), wheelman (18-02-14)

  5. #63
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι διαφωνιες και οι διαφορετικες αποψεις δεν εχουν σχεση με παρεξηγησεις.
    Και λιγο οφ τοπικ τωρα να σπαει η μονοτονια ...

    Γνωμη μου και επιμενω σ'αυτο, αφου πιανουν τα χερια σου και εχεις και τον θειο σου βγαλε τα πισω και ξαναβαλε τα μαμα και πιστευω θα φρεναρεις ακομα καλυτερα. Δεν εχεις να χασεις τιποτα να το δοκιμασεις.

    Έτσι όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι έχει ήδη μεταβάλλει το Brake Bias,
    και με το να αφήσει μόνο τα μπροστά απο το Μ3 μόνο κακό θα του κάνει...


    Ρίξτε μια ματιά όσοι έχετε όρεξη στα παρακάτω link
    Why size matters...
    How to Calculate Brake Bias

  6. The Following 7 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    aristent (18-02-14), BILL007 (18-02-14), dark knight (18-02-14), HLIAS - E36 (18-02-14), Kostas Maras (18-02-14), NikoZ3 (19-02-14), Panos 316T (18-02-14)

  7. #64
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.560
    Thanked
    2764
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    βγαζοντας τα πισω ,πιστευω ότι θα εχει πρόβλημα με μπλοκαρισμα εμπρος σε κακο οδόστρωμα.ειχα το ιδιο πρόβλημα όταν εβαλα εμπρος 4 πιστονα και πισω αφησα τα μαμα στο ε46.σε καλο οδόστρωμα κανενα πρόβλημα.σε ολισθηρο ,με καινουρια λάστιχα εμπρος,δουλευε για λιγο το abs και μετα μπλοκαρανε

  8. The Following 2 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (18-02-14), Panos 316T (18-02-14)

  9. #65
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Kι εγώ πιστεύω ότι αν βάλω πίσω τα 316 θα έχω πρόβλημα γιατί θα είναι τεράστια η διαφορά της δύναμης που θα φρενάρει μπροστά σε σχέση με τα πίσω... Τώρα τουλάχιστον υπάρχει καλή ισορροπία...

    Όσο για μπροστά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την απόδοση των φρένων... Το πρόβλημα είναι στην αίσθηση του πεντάλ αλλά και πάλι παίζει να είναι και θέμα συνήθειας... Ίσως αποκτήσω καλύτερη επαφή και είμαι πιο σίγουρος για τα πατήματά μου με τον καιρό... Μέχρι στιγμής αυτό που παρατήρησα είναι ότι το ABS επεμβαίνει πολύ εύκολα... Σ' αυτό βέβαια μπορεί να ευθύνονται πολλά (λάστιχα, οδόστρωμα, κλπ)

    Για το σεβρο θα το κοιτάξω πιο αναλυτικά σύντομα που θα βάλω και σωληνάκια υψηλής κατά 99%...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  10. The Following User Says Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    NikoZ3 (19-02-14)

  11. #66
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έτσι όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι έχει ήδη μεταβάλλει το Brake Bias,
    και με το να αφήσει μόνο τα μπροστά απο το Μ3 μόνο κακό θα του κάνει...
    Ετσι ειναι, η μεταβολη του Bias δειχνει να ειναι δεδομενο αλλα η πλαστιγγα προς τα που γερνει δεν ξερουμε. Και οταν μιλαμε για Ε36 που δεν εχει ξεχωριστη κατανομη πεδησης εκει το πραγμα μπερδευει πολυ περισσοτερο και θελει πολυ προσοχη.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρίξτε μια ματιά όσοι έχετε όρεξη στα παρακάτω link

    How to Calculate Brake Bias
    Πολυ μεγαλο θεμα, βαθεια νερα βεβαια.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω καποιες αντιρρησεις, μπορει να ειμαι και λαθος θα εξηγησω ομως παρακατω με βαση τις δικες μου εμπειριες.
    Χωρια το γεγονος οτι μου "μυριζει" και κατι σε dealer απο πισω, μπορει να ειμαι κι εδω λαθος αλλα πολυ επαγγελματικη παρουσιαση εκανε το παληκαρι με πρωτα παντα αυτα που φοραει ...


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    βγαζοντας τα πισω ,πιστευω ότι θα εχει πρόβλημα με μπλοκαρισμα εμπρος σε κακο οδόστρωμα.ειχα το ιδιο πρόβλημα όταν εβαλα εμπρος 4 πιστονα και πισω αφησα τα μαμα στο ε46.σε καλο οδόστρωμα κανενα πρόβλημα.σε ολισθηρο ,με καινουρια λάστιχα εμπρος,δουλευε για λιγο το abs και μετα μπλοκαρανε
    Εχεις Ε46 ... αρα εχεις διαφορετικα φρενα κι ας ειναι σχεδον ιδια με του Ε36 οι διαστασεις των φρενων και φυσικα εισαι σε ανωτερο level σε επιδοσεις φρενων ουτως η' αλλιως.
    Ομως το οτι μπλοκαρανε οι μπροστα τροχοι δεν καταλαβαινω ... το abs δεν δουλευε ?


    Η δικη μου εμπειρια ειναι η εξης. Επειδη καποτε κοντεψα να σκοτωθω απο τελικες γιατι αντι να επιβραδυνει αυτο εδειχνε να επιταχυνει και οχι δεν ειχα μερδεψει τα πεταλια και αφου την γλυτωσα μιας και ημουν μονος στην περιοχη οπου συνεβη χωρις αλλο αμαξι κοντα η' και πεζους αποφασισα να κοψω τις π@π@ριες και να ασχοληθω επισης με την βελτιωση των φρενων. Να επισημανω πως εκτος απο την ψυχραιμια μου και ολους τους αγιους, αν με εσωσε και κατι αλλο απο το αμαξι αυτο ηταν τα κιτρινα bilstein που αναγκασαν το αμαξι να διαγραψει επ'ακριβως την μοναδικη πορεια σωτηριας που υπηρχε εκεινη την στιγμη γι'αυτο και δεν τα αλλαζω με τιποτα !!!

    Ξεκινησα αλλαζοντας αρχικα μπρος πισω τακακια και δισκους ΟΕΜ προδιαγραφων (Jurid & Ferodo) αλλα τσαμπα λεφτα !

    Πιο μετα εβαλα ελαστικα Toyo T1R και πηρα για μπροστα δισκους ΑΤΕ χαρακτους μαμα διασταση(286x22) και τακακια κεραμικα EBC τα κοκκινα και υγρα 5.1.
    Στην αρχη οταν ηταν κρυα δεν επιαναν καλα, μετα το 5λεπτο-10λεπτο νομιζω ειχα τα καλυτερα φρενα μεχρι τωρα.
    Επιτελους ακουγα στα αποτομα φρενα τα λαστιχα να στριγγλιζουν !

    Ετσι ειπα να παρω EBC κοκκινα και για πισω. Αυτο που αλλαξε με τα πισω ειναι τα πρωτα λεπτα που ηταν κρυα επιαναν καλυτερα απ' οτι οταν ειχα κεραμικα μονο μπροστα.
    Οταν ζεσταινοντουσαν ομως δεν ειχα αλλη βελτιωση και μαλιστα το στριγγλισμα των ελαστικων δεν εκανε ξανα συχνα την εμφανιση του.

    Στο μεταξυ στο 6μηνο ειχα ηδη καταφερει να στραβωσω τους ΑΤΕ χωρις να περασω απο νερα και αλλα τετοια.
    Υπεθεσα πως εφταιγε πως ηταν πολυ λεπτοι (22χλστ) για να ειναι χαρακτοι οποτε αποφασισα να παρω ΑΤΕ 300x22 απλους ομως, αυτους που φορανε τα 3λιτρα Ζ3 και Ζ4. Συν νεα κοκκινα EBC για μπροστα παλι.

    Το αποτελεσμα δεν ηταν το αναμενομενο. Αισθανομουν πως τα πισω EBC ενεργοποιουσαν το abs νωριτερα ενω τα μπροστα ειχαν περιθωρεια.
    Χωρια που σε κατηφορικα κομματια οταν παταγα δυνατα το φρενο το πισω μερος ψαρευε αριστερα δεξια ενω πριν δεν το ειχα ποτε αυτο.

    Πηγα τα εβγαλα τα πισω αμεσως και εβαλα τα Τεξταρ και αφησα τα κεραμικα μπροστα να κανουν τη δουλεια και μεχρι τωρα δεν με εχουν πουλησει και ουτε με ξαναπροβληματισε το πισω μερος.

    Οταν τελειωσουν οι δισκοι ομως θα σκεφτω αν πρεπει να ξαναβαλω 300ρηδες η' αν θα ξαναγυρισω στους 286, το σιγουρο ειναι πως το τακακι θα παραμεινει σκληρο -κεραμικο η' οτι αλλο-και ο δισκος θα ειναι τρυπητος και οχι χαρακτος απο καποια ομως πολυ καλη αφτερμαρκετ εταιρεια για να αντεχει αρκετα στους κανιβαλισμους περισσοτερο απο τους ΟΕΜ προδιαγραφων.
    Παραπανω δεν σκοπευω να ψαχτω γιατι δεν βλεπω να γινονται θαυματα, γνωμη μου παντα μεσα απο τις δικες μου εμπειριες.
    Αυτα τα λιγα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 19-02-14 στις 01:42

  12. The Following 4 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (19-02-14), HLIAS - E36 (19-02-14), Vassilis ///M (20-02-14), wheelman (19-02-14)

  13. #67
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Tο πρόβλημα δεν είναι στα φρένα και στην απόδοσή τους αλλά στον τρόπο λειτουργίας του ABS... Είχα ξαναρωτήσει παλιότερα αν γίνεται να αντικατασταθεί ολόκληρη η μονάδα του ABS με κάτι πιο αποτελεσματικό όπως πχ από Ε46 για να δούμε κανένα σωστό φρενάρισμα αλλα δεν πήρα ελπίδες από πουθενά...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  14. #68
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tο πρόβλημα δεν είναι στα φρένα και στην απόδοσή τους αλλά στον τρόπο λειτουργίας του ABS... Είχα ξαναρωτήσει παλιότερα αν γίνεται να αντικατασταθεί ολόκληρη η μονάδα του ABS με κάτι πιο αποτελεσματικό όπως πχ από Ε46 για να δούμε κανένα σωστό φρενάρισμα αλλα δεν πήρα ελπίδες από πουθενά...
    Ηλία αυτό γίνετε αλλα θέλει δουλειά απο ηλεκτρολόγο τις προκοπής.......όλα γίνονται αρκεί να βρεις την μονάδα (Χα.....Χα.....εχω μια....) και φυσικά κάποια πλέον ανταλακτικα.....ηλεκτρολογι ά.......γίνεται......

  15. The Following User Says Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (19-02-14)

  16. #69
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.560
    Thanked
    2764
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    νικο είναι φυσιολογικο να μπλοκαρει το abs όταν αλλαζεις δραματικα τις παραμέτρους λειτουργιας του.η διαφορα στη δυναμη πέδησης εμπρος -πισω ειχε διαταραχθεί σε σημειο που να προκαλει αυτή τη συμπεριφορα.το abs όπως και το συστημα ελεγχου ευσταθειας λειτουργουν υπο προϋποθέσεις.αν για παράδειγμα φορας πολύ φθαρμένα λάστιχα και το καλυτερο αντισπιν να εχεις το αυτοκινητο θα γλιστρησει και θα φυγει από την πορεια του.σε ελεγχο που εγινε στο abs δεν βρεθηκε καποιος αισθητήρας ή η μοναδα με πρόβλημα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 19-02-14 στις 18:34

  17. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    Kostas Maras (19-02-14)

  18. #70
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    νικο είναι φυσιολογικο να μπλοκαρει το abs όταν αλλαζεις δραματικα τις παραμέτρους λειτουργιας του.η διαφορα στη δυναμη πέδησης εμπρος -πισω ειχε διαταραχθεί σε σημειο που να προκαλει αυτή τη συμπεριφορα.το abs όπως και το συστημα ελεγχου ευσταθειας λειτουργουν υπο προϋποθέσεις.αν για παράδειγμα φορας πολύ φθαρμένα λάστιχα και το καλυτερο αντισπιν να εχεις το αυτοκινητο θα γλιστρησει και θα φυγει από την πορεια του.σε ελεγχο που εγινε στο abs δεν βρεθηκε καποιος αισθητήρας ή η μοναδα με πρόβλημα.
    Το abs οταν επηρρεαζεται αρνητικα απο "υπερβολες" το πολυ πολυ να μπει νωριτερα και να ελευθερωσει τους η' τον τροχο για να προλαβει την ολισθηση, αυτη αλλωστε ειναι η δουλεια του.
    Αν δεν το κανει αυτο τοτε το abs εχει προβλημα.
    Ενα 100% λειτουργικο Anti-lock Braking System δεν μετατρεπεται σε Lock Braking System λογω μιας μεγαλυτερης δαγκανας η' ενος μεγαλυτερου δισκου αλλα ουτε και ενος φθαρμενου ελαστικου.
    Υποψιαζομαι ομως πως ισως κατι αλλο θα εννοεις για να αναφερεις και το antispin το οποιο υποφερει απο τελειως αλλα πραγματα χωρια που λειτουργει αντιστροφα απο το abs.
    Παντως αν στο δικο σου το abs δεν ενεργοποιειται οταν πρεπει θα ελεγα να το τσεκαρεις και μην ενοχοποιεις αδικα τα αναλωσιμα, κατι αλλο θα φταιει.

  19. The Following 2 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (19-02-14), HLIAS - E36 (19-02-14)

Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP