Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 73

Θέμα: [E36] φρενα!!!!!!!!

  1. #41
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σήμερα, βασικά χθες Κυριακή, μπήκαν επιτέλους τα φρένα στη μπέμπα... Με προσωπική εργασία και αρκετό κόπο (ειδικά αν δεν υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός) στρωθήκαμε στη δουλειά με τον θείο μου να το τελειώσουμε... Ξεκινήσαμε λοιπόν το μεσημέρι να λύνουμε έναν έναν τροχό και να κάνουμε την αναβάθμιση...

    Τα παλιά φρένα:


    screen shot in windows

    Μας έβγαλαν το λάδι να τα βγάλουμε πάνω από το αυτοκίνητο... Ειλικρινά "στάξαμε"

    Τα καινούρια φρένα:


    screen cap

    Ευτυχώς η τοποθέτηση των καινούριων ήταν σχεδόν γελοία...


    screen capture

    Οι φωτό είναι πολύ πρόχειρες και βιαστικές, να φανταστείτε τα πίσω δεν πρόλαβα να τα βγάλω φωτό...

    Μπήκαν και τα υγρά φρένων Motul RBF 600!!!

    Τώρα εκρεμούν τα εξής:
    1) Να τοποθετηθεί ο αισθητήρας για την φθορά στα τακάκια μπας και σβήσει το γ@μημένο λαμπάκι από το καντράν... Τον έχω απλά τοποθέτηση θέλει...
    2) Να γίνει σωστή εξαέρωση αύριο γιατί μας είχε πάρει νύχτα και..... "Της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελάει" Ίσως χρειαστεί να συμπληρωθούν και υγρά φρένων (ευτυχώς έχω αρκετά ακόμα)...
    3) Να βρω αυτή τη μ@λ@κία στην παρακάτω φωτογραφία που στην αριστερή δαγκάνα ήταν χαλαρό και το έχασα! Θα το ψάξω το πρωί γιατί ψιλιάζομαι που έπεσε αλλιώς αν δεν το βρω θα ψάξω να βρω από κανένα μαγαζί με ανταλλακτικά...

    print screen
    4) Έχω την εντύπωση ότι ακουμπάνε ελαφρώς οι σιαγώνες χειροφρένου, θα κάτσω να τις "μαζέψω" λιγάκι...

    Τώρα η αίσθηση που μου δίνει το πεντάλ του φρένου είναι ΤΡΑΓΙΚΗ... Πολύ μεγάλη διαδρομή του πεντάλ και πολύ μαλακό στο πόδι μου... Ελπίζω να στρώσει με την εξαέρωση και να μην χρειαστεί άλλο τρέξιμο γιατί σήμερα αν με έπιανες απ' τη μύτη θα ΕΣΚΑΓΑ...!!! Θέλω να κλείσει εντελώς το κεφάλαιο "φρένα" χωρίς εκρεμότητες...

    Υ.Γ.: Όλα αυτά θα προσπαθήσω να τακτοποιηθούνε αύριο για να μπορώ να δω το αποτέλεσμα όπως πρέπει... Σύντομα έρχονται οι εντυπώσεις!

    Ευχαριστώ πολύ όλους για τη βοήθεια και τις πληροφορίες!
    Με 'γεια Ηλια!!!

    Κανε οπωσδηποτε καλη εξαερωση,αλλα θα πρεπει να ξερεις οτι αφου δεν αλλαξες την υποβοηθηση στα φρενα,η αισθηση δεν θα ειναι αναλογη των προσδοκιων...

    ...οταν εβαλα και εγω τα φρενα απο Μ5 ,νομιζα οτι θα "φοβαμαι" να πατησω το πενταλ μην τυχον βγω εξω απο το παμπριζ!!!!


    τελικα ομως δεν εγινε ετσι και το πενταλ (αρχικα) ειχε μια "σπογγωδη" αισθηση,που με απογοητευσε.....αλλα με τον καιρο συνηθισα και δεν με πειραζει πλεον.....

    η λογικη,χωρις να ξερω τεχνικες λεπτομερειες για το 36αρι,λεει οτι η υποβοηθηση σε μεγαλυτερες δαγκανες δεν εινει η ιδια με τις μικροτερες και δη απο την κορυφη της γκαμας (Μ3) προς την βασικη εκδοση (316).

  2. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (17-02-14)

  3. #42
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων

    ...οταν εβαλα και εγω τα φρενα απο Μ5 ,νομιζα οτι θα "φοβαμαι" να πατησω το πενταλ μην τυχον βγω εξω απο το παμπριζ!!!!


    τελικα ομως δεν εγινε ετσι και το πενταλ (αρχικα) ειχε μια "σπογγωδη" αισθηση,που με απογοητευσε.....αλλα με τον καιρο συνηθισα και δεν με πειραζει πλεον.....

    η λογικη,χωρις να ξερω τεχνικες λεπτομερειες για το 36αρι,λεει οτι η υποβοηθηση σε μεγαλυτερες δαγκανες δεν εινει η ιδια με τις μικροτερες και δη απο την κορυφη της γκαμας (Μ3) προς την βασικη εκδοση (316).
    Τι ακριβώς εννοείς υποβοήθηση? Κι εγώ έτσι το είχα στο μυαλό μου, ότι θα "τσιμπάω" λίγο το πεντάλ και θα κολλάω μπροστά...

    Θα διορθώσω ότι μπορώ σήμερα και βλέπουμε...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  4. #43
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αρη σωληνακια ηψηλης εχεις?

    Δεν νομιζω οτι χρειαζεται αλλο σερβο, αν και μεγαλυτερη η δαγκανα, παραμενει μονοπιστονη. Εγω με πολυπιστονα μπρος-πισω και πολυ μεγαλυτερο δισκο δεν εχω αλλαξει σερβο φυσικα και το δαγκωμα ειναι πολυ δυνατο..Νομιζω ειναι θεμα καλης εξαερωσης,καλων υγρων και φυσικα σωλινακια υψηλης πιεσης..αυτα προσφερουν ''αισθηση'' ειδικα μετα απο ''ταλαιπωρια'' διοτι δεν μπαλονιαζουν σαν τα λαστιχενια.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    Vassilis ///M (17-02-14)

  6. #44
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπόν σήμερα έγινε εξαέρωση, υγρά δεν χρειάστηκε να συμπληρώσουμε, η διαδρομή στο πεντάλ μειώθηκε όχι όμως όσο περίμενα... Επίσης το πάτημα παραμένει μαλακό, μου είπαν είναι επειδή ακόμα είναι καινούρια τα τακάκια, σε 500 - 1000 χλμ θα στρώσει...

    Το λαμπάκι το σβήσαμε, μπήκε ο αισθητήρας...

    Μετά από πολύ τρέξιμο και πολλά χιλιόμετρα στη γύρα βρήκα επιτέλους αυτό που εψαχνα:


    screencast

    Το έβαψα ασημί όπως είναι και τα φρένα και μόλις στεγνώσει θα το περάσω κι αυτό να ξεμπερδεύουμε...

    Υ.Γ.: Τα λαμόγια ψάχνονται για εκμετάλευση... Επειδή κανείς δεν χαλάει σετ για να δώσει μόνο αυτό το εξάρτημα ζητάνε ότι τους κατέβει... Τη συγκεκριμένη π@π@ρια την πήρα 15¤

    Με τις σιαγώνες του χειροφρένου δεν έκανα κάτι... Ακουμπάνε ελάχιστα, θα το αφήσω να κάνει λίγα χλμ κι αν δεν στρώσει τότε θα επέμβω...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη HLIAS - E36 : 17-02-14 στις 11:06
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  7. The Following User Says Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (17-02-14)

  8. #45
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι ακριβώς εννοείς υποβοήθηση? Κι εγώ έτσι το είχα στο μυαλό μου, ότι θα "τσιμπάω" λίγο το πεντάλ και θα κολλάω μπροστά...
    υποβοηθηση Ηλια, ειναι το "τυμπανο" που ενισχυει την δυναμη του πατηματος του φρενου.

    δες εδω,ειναι ακριβως πισω απο το δοχειο που βαζεις τα υγρα φρενων:





    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρη σωληνακια ηψηλης εχεις?

    Δεν νομιζω οτι χρειαζεται αλλο σερβο, αν και μεγαλυτερη η δαγκανα, παραμενει μονοπιστονη. Εγω με πολυπιστονα μπρος-πισω και πολυ μεγαλυτερο δισκο δεν εχω αλλαξει σερβο φυσικα και το δαγκωμα ειναι πολυ δυνατο..Νομιζω ειναι θεμα καλης εξαερωσης,καλων υγρων και φυσικα σωλινακια υψηλης πιεσης..αυτα προσφερουν ''αισθηση'' ειδικα μετα απο ''ταλαιπωρια'' διοτι δεν μπαλονιαζουν σαν τα λαστιχενια.
    Εχω και σωληνακια υψηλης,δες εδω στο 14 ποστ:
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...t=17701&page=2

    οσο για το σερβο Γιωργο,εσυ δεν εκανες "μαϊμουδιες" ,αλλα αλλαξες με προδιαγραφες για Μ3 δισκους- πολυπιστονες δαγκανες, που ηταν εξ αρχης για το δικο σου μοντελο.

    ....ενω εγω και ο Ηλιας,βαλαμε δαγκανες δισκους- απο πολυ πιο δυνατο μοντελο.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (17-02-14), HLIAS - E36 (17-02-14)

  10. #46
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    οσο για το σερβο Γιωργο,εσυ δεν εκανες "μαϊμουδιες" ,αλλα αλλαξες με προδιαγραφες για Μ3 δισκους- πολυπιστονες δαγκανες, που ηταν εξ αρχης για το δικο σου μοντελο.

    ....ενω εγω και ο Ηλιας,βαλαμε δαγκανες δισκους- απο πολυ πιο δυνατο μοντελο.
    Κάπου μπερδεύεσαι Άρη!!!!

    Ποιές είναι οι προδιαγραφές για Μ3 στο κιτ φρένων του Pilot???
    Οι δαγκάνες είναι εξ'ολοκλήρου Porsche γνήσιες...
    Απο πού κι ως πού ήταν εξ'αρχής για το αυτοκίνητο αυτό???

    Μην ξεχνάς ότι το σεβρό του Μ3 διαχειρίζεται πλέον 20 πιστόνια ενώ το δικό σου σεβρό 6...

  11. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    dark knight (17-02-14)

  12. #47
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάπου μπερδεύεσαι Άρη!!!!

    Ποιές είναι οι προδιαγραφές για Μ3 στο κιτ φρένων του Pilot???
    Οι δαγκάνες είναι εξ'ολοκλήρου Porsche γνήσιες...
    Απο πού κι ως πού ήταν εξ'αρχής για το αυτοκίνητο αυτό???

    Μην ξεχνάς ότι το σεβρό του Μ3 διαχειρίζεται πλέον 20 πιστόνια ενώ το δικό σου σεβρό 6...
    ομως ειχε ηδη δυνατη υποβοηθηση σαν γνησιο Μ3 και νομιζω οτι ειναι το ιδιο να "πιεζει" 20 μικροτερα πιστονια αντι για 6 μεγαλα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 17-02-14 στις 19:44

  13. #48
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    ομως ειχε ηδη δυνατη υποβοηθηση σαν γνησιο Μ3 και νομιζω οτι ειναι το ιδιο να "πιεζει" 20 μικροτερα πιστονια αντι για 6 μεγαλα.
    Ωραία,πάμε σε άλλο παράδειγμα...

    Ο Xρήστος(mormon) έχει ακριβώς τα ίδια φρένα (δίσκους,δαγκάνες) με το Μ3 του pilot...
    Το σεβρό του Χρήστου όμως είναι απο 316 όπως έχει ξαναπεί ο ίδιος και έχει ακριβώς την ίδια αίσθηση φρεναρίσματος με το πρώτο...

    Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις το μέγεθος των πιστονιών απο τα φρένα του Μ5???

  14. #49
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    .......Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις το μέγεθος των πιστονιών απο τα φρένα του Μ5???
    Οχι δεν μπορω,αλλα μπορω να σου πω οτι κατοχος Μ5 Ε60 που οδηγησε το δικο μου,ειπε οτι εχει την ιδια αισθηση (σχεδον) με το δικο του!!!

    πλακα κανω....

    αλλα να πω οτι η αισθηση εχει σχεση με την συνηθεια......καθε φορα που οδηγω "ξενο" αυτοκινητο,αλλαζουν ριζικα ΟΛΑ!!!....ποση δυναμη θελει το φρενο,που "συμπλεκει" ο συμπλεκτης κλπ.κλπ.....

    Και για να ειμαστε οντοπικ,το σερβο του Ε36 316 εχει αλλο κωδικο απο του Μ3,πιστευω για καποιο λογο....ισως οχι μερα με νυχτα διαφορα,αλλα κατι παραπανω θα εχει για την εκδοση Μ.

    E36 316i Σερβόφρενο υποπίεση:
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...64&hg=34&fg=27

    E36 Μ3 Σερβόφρενο υποπίεση:
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...55&hg=34&fg=27

  15. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (17-02-14), HLIAS - E36 (17-02-14)

  16. #50
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων

    Και για να ειμαστε οντοπικ,το σερβο του Ε36 316 εχει αλλο κωδικο απο του Μ3,πιστευω για καποιο λογο....ισως οχι μερα με νυχτα διαφορα,αλλα κατι παραπανω θα εχει για την εκδοση Μ.

    E36 316i Σερβόφρενο υποπίεση:
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...64&hg=34&fg=27

    E36 Μ3 Σερβόφρενο υποπίεση:
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...55&hg=34&fg=27

    +1 To σερβό είναι διαφορετικό και νομίζω και η λεγόμενη καμπάνα είναι μεγαλύτερη



  17. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    aristent (17-02-14)

Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP